Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En neen, ik heb niet op de NV-A gestemd. Ik zou het liefst van al hebben dat ons Belgenlandje blijft bestaan, en als het toch splitst, hoop ik weg te kunnen uit het verzuurde vlaanderen, alwaar de buren jaloers zijn en elkaar niets gunnen, alwaar we allemaal veel te kort op mekaar wonen, alwaar het bijna een politiestaat is en alwaar men klaar staat om iedereen te veroordelen die, op welk gebied dan ook, nog maar ietsje anders is.
So true!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
En neen, ik heb niet op de NV-A gestemd. Ik zou het liefst van al hebben dat ons Belgenlandje blijft bestaan, en als het toch splitst, hoop ik weg te kunnen uit het verzuurde vlaanderen, alwaar de buren jaloers zijn en elkaar niets gunnen, alwaar we allemaal veel te kort op mekaar wonen, alwaar het bijna een politiestaat is en alwaar men klaar staat om iedereen te veroordelen die, op welk gebied dan ook, nog maar ietsje anders is.
Ik denk ook zo. Verzuurde boel hier in Vlaanderen. Als ik zo die nva kopstukken zie, dat bengelt precies zo wat tussen pH 1 (zwavelzuur) en pH 0 (zoutzuur). In Wallonië zijn mensen toch veel hartelijker.
Ik werk vaak met Walen en terwijl het stereotype soms klopt (veel lawaai en weinig werken), zijn het echt wel leuke mensen. Het leven is er gemoedelijker.
Ik denk ook zo. Verzuurde boel hier in Vlaanderen. Als ik zo die nva kopstukken zie, dat bengelt precies zo wat tussen pH 1 (zwavelzuur) en pH 0 (zoutzuur). In Wallonië zijn mensen toch veel hartelijker.
Ik werk vaak met Walen en terwijl het stereotype soms klopt (veel lawaai en weinig werken), zijn het echt wel leuke mensen. Het leven is er gemoedelijker.
Aiai, ik denk dat zowat 80% van het forum op nva gestemd heeft.
En van die walen, da's waar!
heel Vlaanderen is geel, behalve Gent, en toch proberen die walen nu al een federale regering te maken, zonder naar hun suikernonkel Vlaanderen te luisteren. Waarom gaat een mens nog stemmen.
Ok mijn olie is nu volledig op door op het vuur te gooien
Mensen hangen prullen aan hun spiegels, anderen annuleren bijna een vlucht naar JFK om hun stickers te laten kleven Zouden die ook van panini zijn? Het is al duizenden jaren zo. Brood en spelen en de mensen eten uit uw hand (of uit Di Rupo zijn hand in dit geval).
Het is al duizenden jaren zo. Brood en spelen en de mensen eten uit uw hand (of uit Di Rupo zijn hand in dit geval).
'Sport' voor het klootjesvolk he. Blijven ze braaf.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Wat hebben die vlaggetjes met politiek te doen? Nu hebben we eindelijk eens een ploeg op een wk waar we ons niet voor hoeven te schamen en voetbal is nog steeds de nr1 sport in dit land in welk deel je ook woont. Toen we in 94 wonnen van nl stond gans het land op zijn kop, en raad eens, dat is nog steeds een super jeugd herinnering waarvan ik hoop dat we ze deze keer ook kunnen delen met onze kinderen in plaats van gezaag..
Ik vraag me eigenlijk af wat die spiegelbeschermingshoesjes met politiek en een voetbal spelletje te maken hebben.....
Spiegelbeschermingshoesjes?? (wat een woord)
Ik vraag me af wat die stoffen prullen in de Belgische driekleur met spiegelbescherming te maken hebben
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wat hebben die vlaggetjes met politiek te doen? Nu hebben we eindelijk eens een ploeg op een wk waar we ons niet voor hoeven te schamen en voetbal is nog steeds de nr1 sport in dit land in welk deel je ook woont. Toen we in 94 wonnen van nl stond gans het land op zijn kop, en raad eens, dat is nog steeds een super jeugd herinnering waarvan ik hoop dat we ze deze keer ook kunnen delen met onze kinderen in plaats van gezaag..
Het zal wel moeten gvd!! Al is het maar om mijn vriendin op stang te jagen, het is een Nederlandse en ze supportert ook voor hun. Dus da gaat hier nog plezant worden.
Het zal wel moeten gvd!! Al is het maar om mijn vriendin op stang te jagen, het is een Nederlandse en ze supportert ook voor hun. Dus da gaat hier nog plezant worden.
Comment