Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Wel een correcte opmerking van de vertegenwoordiger op de radio:

Wat met ons miluebewustzijn dat nu net gegroeid was door de hogere prijzen?
    Beetje vroege reactie... Het is niet dat benzine en diesel nu ineens spotgoedkoop zijn eh!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      neent, op den brusselse steenweg tussen Essene en Hekelgem, ik ga daar altijd
      Hekelgem. WTF

Toen ik afgelopen vrijdag binnendoor via Anderlecht-Dilbeek-Ternat richting brussel reed stond diesel in Ternat 0.83 dacht ik.
      'k Heb de bak daar vol naft gegooid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Beetje vroege reactie... Het is niet dat benzine en diesel nu ineens spotgoedkoop zijn eh!
        London brent Oil is aan 't stijgen sinds gisteren. Waarschijnlijk door de winterprik die Amerika sinds verleden week doormaakt.

Comment

• iets mis met hekelgem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Hekelgem. WTF

Toen ik afgelopen vrijdag binnendoor via Anderlecht-Dilbeek-Ternat richting brussel reed stond diesel in Ternat 0.83 dacht ik.
            'k Heb de bak daar vol naft gegooid.
            Welk merk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              London brent Oil is aan 't stijgen sinds gisteren. Waarschijnlijk door de winterprik die Amerika sinds verleden week doormaakt.
              Misschien omdat de diper-heads de kraan in de woestijn opnieuw een beetje dicht gaan draaien?
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                benzine is ietske duurder om maken ja...maar dat vertaalt zich wel erg groot in de consumentenprijs

het is alleen het accijnsverschil, de prijs van mazout, benzine en gas ligt bij de producent ongveer even hoog

maar je haalt meer kj uit een liter mazout
                De grotere vraag naar benzine speelt ook mee
                Toch blijft diesel een vies boeltje, en mag de overheid een tegeving doen naar de milieuvriendelijkere benzinerijders...

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                Correct. Maar er is ondertussen wel al een besef naar energievriendelijke alternatieven. En 't ene kan 't andere wel vooruithelpen.
                Je weet toch dat die energievriendelijke alternatieven een bom geld gaan kosten...
                Denk maar aan je elektriciteitsfactuur. Een pak duurder omdat X% milieuvriendelijk moet worden opgewekt...
                Last edited by ; 16/01/2007, 17:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  De grotere vraag naar benzine speelt ook mee
                  Toch blijft diesel een vies boeltje, en mag de overheid een tegeving doen naar de milieuvriendelijkere benzinerijders...
                  Is het omhoogtrekken van de dieselprijs ook een toegeving naar naftrijders?
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Ik pleit voor minder roet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                      Is het omhoogtrekken van de dieselprijs ook een toegeving naar naftrijders?
                      niet echt, al zullen 'nieuwe' naftrijders dat mss wel vinden

Comment

• amerikaanse prijzen

Comment

• merk vooral de prijs van de e85 ethanol !

Comment

• Word nu niet allemaal boos..

Maar ik vind het goed dat die prijzen onbetaalbaar duur worden, zo gaat blijken wie het nog kan betalen om een auto te bezitten, zoals in begin 20e eeuw.. Ook gaat het veiliger worden door minder verkeer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Word nu niet allemaal boos..

Maar ik vind het goed dat die prijzen onbetaalbaar duur worden, zo gaat blijken wie het nog kan betalen om een auto te bezitten, zoals in begin 20e eeuw.. Ook gaat het veiliger worden door minder verkeer !
                              Hai toch, al die zever over die prijzen, als ge het te veel vindt, stop dan met autorijden zou ik zeggen

Comment

• De prijzen zullen ooit wel extreem hoog worden waardoor alleen de rijkste overblijven, en dan rijden die ook nog rond met V8, V10, V12.
                                Das de realiteit, we zullen het moeten aanvaarden, tenzij er snel nieuwe soorten zoals hybride of biobrandstof, brandstofcellen...

Comment

• Michel,

Ik begrijp uw standpunt aan één kant volledig, maar mensen die die luxemerken nu al niet kunnen permitteren (met volle respect) zullen zich steeds ook moeten verplaatsen van A naar B, hopelijk steekt de staat meer geld in gratis en sneller en liefst gratis openbaar vervoer ! De prijzen worden extreem duur, dat staat vast ! Verhuizen of hopen op de nieuwe hybride toekomst ?

Groeten

Comment

Michel,

Ik begrijp uw standpunt aan één kant volledig, maar mensen die die luxemerken nu al niet kunnen permitteren (met volle respect) zullen zich steeds ook moeten verplaatsen van A naar B, hopelijk steekt de staat meer geld in gratis en sneller en liefst gratis openbaar vervoer ! De prijzen worden extreem duur, dat staat vast ! Verhuizen of hopen op de nieuwe hybride toekomst ?

Groeten
                                    Idd, de staat moet maar eens wa meer geld dokken, mja zo simpel gaat da allemaal nie, want dan moete ze weer meer belastingsgeld vragen waardoor iedereen weer ontevreden is en nog minder benzine/diesel kan kope.

Comment

Wat een pakske bullshit is me dat nu weer eigenlijk?
                                      Tis weer zo een typische " autowereld - hier stikt het van het geld " - uitspraak ...

Ach nevermind, tzal wel weer aan mij liggen

Comment

• Aha, de rijkeluitjes komen zich moeien in de discussie.
                                        Een aparte chatzone waar het inkomen een toelatingsvoorwaarde is dringt zich op. Spijtig genoeg is een groot kapitaal nog steeds geen voorwaarde voor 'n groot verstandelijk vermogen.

Daar komt mot van

Comment

Vooral die zin irriteert me mateloos en doet me spontaan denken aan een bepaalde politieke partij.

Comment

Working...
                                          X