Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even terzijde, tis nie omdat ik mij zo "lastig" maak dat ik iets tege jullie heb,
    ik zou niet willen dat mensen zich slecht gaan voelen door wat ik gezegd heb.

Daarvoor mijn excuses als ik mij heb laten gaan.

Comment

• Slecht voelen?

Hier zitten geen gevoelens op het forum, enkel soms wat jaloezie, en dat kan tegenwerken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Einde discussie, ik ben even tanken want men naftbak is leeg ! Super 98 en 65L.. Dat komt neer op een 67€..
        Vergeet pappies bankkaart niet!En vergeet vooral niet de grote Jan uit te gangen aan het pompstation Mr.Speedxtc.
        Nora!

Comment

Dit wordt wel overdreven, laten we er verder over praten op een meeting ipv dit topic te verkloten !

Vriendelijke groeten..

Limburgse café-meeting? geen slecht gedacht!
          A Twist of the Wrist

Comment

Slecht voelen?

Hier zitten geen gevoelens op het forum, enkel soms wat jaloezie, en dat kan tegenwerken !

Jaloezie? Denk je nu echt dat dat de reden is dat je hier zo'n tegenwind krijgt? Kzou zeggen pas je gedrag eens aan en doe normaal... Ik denk niet dat iemand van de bekende aw forummers jaloers zal zijn, integendeel Al die mensen hebben hard moeten werken voor hun centjes, iets wat jij zo te zien nog nooit hebt gedaan als ik afga op sommige reacties... Aan mensen die denken dat ze meer geteld zijn dan iemand anders omdat ze meer geld hebben heb ik de pest (en ik denk niet dat ik de enige ben...). Gelukkig zijn er hier ook forummers (ik noem geen namen) die ook een pak geld hebben, met een dikke bak onder hun kont rondrijden en héél symphatiek zijn en nooit verwaand overkomen. Try to be like them!

On topic: het feit dat de benzineprijzen de pan uit slaan begint me stilaan wel op m'n zenuwen te werken. Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste tijd probeer om minder km's te maken, ookal zijn de prijzen al ooit hoger geweest... Alles word duurder en duurder alleen gaan de lonen niet omhoog We worden armer...

Comment

• Mijn excuses voor alles, het kwam allemaal wat verkeerd over precies ! En dat van dat tanken bedoelde ik gewoon simpelweg, over wat het allemaal kost ! Hopelijk kunnen we ooit eens samen een pint drinken en erover lachen, want ik ben absoluut géén dikke nek ! Ik heb hier gewoon al last gehad van een vorm van jaloezie, iemand die wat is gaan klagen bij mijn vader..

Hopelijk kan dit topic nu rustig verder..

Groetjes

Comment

• Dat is karakter hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Morgen weet ik te posten wat een doorsnee litertje diesel momenteel in la douce france kost.
                  Diesel: 1.01 euro/litre
                  LPG: 0.69 euro/litre

Esso-tankstation.

Comment

• ik zou graag nog es gaan tanken maar mijn tank is nog altijd niet leeg

Comment

Esso-tankstation.
                      snelweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        snelweg?
                        Yeps.

Ahja, 'k was inderdaad vrij snel weg.
                        Last edited by ; 18/01/2007, 12:46.

Comment

Esso-tankstation.
                          In Frankrijk betaalde idd ietske meer voor brandstoffen dan hier, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door lage taksen he.
                          Heeft onlangs nog op tv geweest, voor een dikke 4x4 betaald men daar echt 2 keer niks kwa taks, hier in Belgie moeten we zoals echte sukkels op lichte vracht gaan rijden om dan (voorlopig nog) een klein beetje minder te betalen aan de pomp.

Comment

• Een dikke 4x4 hoort dan ook in se niet gebruikt te worden als alternatief van een personenwagen, als men er toch per se mee wil rijden zegt een buitenlands gezegde:
                            "Wie de roos bemint, duldt de doorns."

Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                            In Frankrijk betaalde idd ietske meer voor brandstoffen dan hier, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door lage taksen he.
                            Heeft onlangs nog op tv geweest, voor een dikke 4x4 betaald men daar echt 2 keer niks kwa taks, hier in Belgie moeten we zoals echte sukkels op lichte vracht gaan rijden om dan (voorlopig nog) een klein beetje minder te betalen aan de pomp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                              Een dikke 4x4 hoort dan ook in se niet gebruikt te worden als alternatief van een personenwagen, als men er toch per se mee wil rijden zegt een buitenlands gezegde:
                              "Wie de roos bemint, duldt de doorns."
                              Ja dat weet ik ook wel dat een 4x4 geen alternatief is voor een gewone auto
                              Ik wou maar zeggen dat het totale kostenplaatje voor autorijden in Belgie wel een pak duurder zal zijn ondanks de iets goedkopere brandstof.
                              Dure wegentaks, extra lpg-taks, dieseltaks, en daarvoor krijgen wij allen zeer slecht onderhouden wegen voor in de plaats, waardoor wij dan weer extra in kosten vallen door vroegtijdige slijtage aan ophanging, dempers en dergelijke, maar dat is dan weer een andere kwestie uiteraard!

Comment

• Even hier neerpoten want de dieselprijs zal weldra volgen.

(Belga) Stookolie wordt zaterdag duurder. Vanaf 2000 l kost dan maximum 0.4952 euro/l(+0.0201), minder dan 2000 l kost 0.5184 euro/l (+0.0201) en aan de pomp 0.6060 euro/l (+0.0200).

Deze prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (dwm)
                                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Eigenaardig toch?
                                  De olieprijzen zijn de laatste maanden tot bijna 30% gedaald. De prijs aan de pomp met maximum 10%.
                                  Nu stijgt de prijs een procentje of twee en hop bijna onmiddelijk volgt een stijging aan de pomp.

Comment

• Vandaag getankt aan 0.823 bij Esso Express in Seilles Wie doet beter?

En op brandstofprijzen.be zoude ze eens beter tegoei hun site updaten... Hij zou in Seilles aan 0.887 staan ... mijn oog Da scheelt em 0.064€ of 2.5 frank ... Nochtans blijf ik het altijd aanpassen als ik daar ga
                                    Last edited by ; 26/01/2007, 19:41.

Comment

Word nu niet allemaal boos..

Maar ik vind het goed dat die prijzen onbetaalbaar duur worden, zo gaat blijken wie het nog kan betalen om een auto te bezitten, zoals in begin 20e eeuw.. Ook gaat het veiliger worden door minder verkeer !
                                      U haalt hetzelfde argument aan als Professor en buitengewoon hoogleraar Alain Verbeke aan de KuLeuven en universiteit van Maastricht. Hij haalde er wel nog de helikopter bij als nieuw vervoermiddel voor de welgestelden om de files te vermijden. Dit even volledig terzijde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        U haalt hetzelfde argument aan als Professor en buitengewoon hoogleraar Alain Verbeke aan de KuLeuven en universiteit van Maastricht. Hij haalde er wel nog de helikopter bij als nieuw vervoermiddel voor de welgestelden om de files te vermijden. Dit even volledig terzijde...
                                        Nen verstandige mens, behalve dan dat diene helikopter voor de betere verdiener bestemd is.
                                        Was dat niet diene die ook vind dat het dieselgebruik dringend moet ontmoedigd worden?

Comment

• Brandstoffen worden dinsdag duurder
                                          ma 29/01/07 - Vanaf dinsdag 30 januari worden superbenzine, diesel en huisbrandolie duurder.
                                          Dit zijn de nieuwe maximumprijzen:

superbenzine 95 ron zwavelarm: 1,2640 euro/liter (+0,0240)

superbenzine 98 ron zwavelarm: 1,2750 euro/liter (+0,0250)

diesel zwavelarm: 1,0050 euro/liter (+0,0180)

huisbrandolie extra vanaf 2.000 liter: 0,5170 euro/liter (+0,0179)

huisbrandolie extra minder dan 2.000 l: 0,5402 euro/liter (+0,0180)
                                          De prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijgende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.

vrtnieuws.net

En dus terug boven € 1/liter. 't Feest heeft niet lang mogen duren.

Wel opvallend trouwens dat de brandstofprijzen bijna 3 weken aan 1 stuk dag na dag gedaald zijn & de consument slechts 2 minieme prijsverlagingen aan de pomp heeft gekregen. De prijs stijgt sinds een paar dagen lichtjes en ...hopla, daar is de verhoging.
                                          Last edited by ; 30/01/2007, 00:53.

Comment

Working...
                                          X