Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dieselprijs boven 1 Euro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenneent, op den brusselse steenweg tussen Essene en Hekelgem, ik ga daar altijd
Toen ik afgelopen vrijdag binnendoor via Anderlecht-Dilbeek-Ternat richting brussel reed stond diesel in Ternat 0.83 dacht ik.
'k Heb de bak daar vol naft gegooid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBeetje vroege reactie... Het is niet dat benzine en diesel nu ineens spotgoedkoop zijn eh!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenHekelgem. WTF
Toen ik afgelopen vrijdag binnendoor via Anderlecht-Dilbeek-Ternat richting brussel reed stond diesel in Ternat 0.83 dacht ik.
'k Heb de bak daar vol naft gegooid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenLondon brent Oil is aan 't stijgen sinds gisteren. Waarschijnlijk door de winterprik die Amerika sinds verleden week doormaakt.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbenzine is ietske duurder om maken ja...maar dat vertaalt zich wel erg groot in de consumentenprijs
het is alleen het accijnsverschil, de prijs van mazout, benzine en gas ligt bij de producent ongveer even hoog
maar je haalt meer kj uit een liter mazout
Toch blijft diesel een vies boeltje, en mag de overheid een tegeving doen naar de milieuvriendelijkere benzinerijders...
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenCorrect. Maar er is ondertussen wel al een besef naar energievriendelijke alternatieven. En 't ene kan 't andere wel vooruithelpen.
Denk maar aan je elektriciteitsfactuur. Een pak duurder omdat X% milieuvriendelijk moet worden opgewekt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDe grotere vraag naar benzine speelt ook mee
Toch blijft diesel een vies boeltje, en mag de overheid een tegeving doen naar de milieuvriendelijkere benzinerijders...A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenIs het omhoogtrekken van de dieselprijs ook een toegeving naar naftrijders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWord nu niet allemaal boos..
Maar ik vind het goed dat die prijzen onbetaalbaar duur worden, zo gaat blijken wie het nog kan betalen om een auto te bezitten, zoals in begin 20e eeuw.. Ook gaat het veiliger worden door minder verkeer !
Comment
-
Michel,
Ik begrijp uw standpunt aan één kant volledig, maar mensen die die luxemerken nu al niet kunnen permitteren (met volle respect) zullen zich steeds ook moeten verplaatsen van A naar B, hopelijk steekt de staat meer geld in gratis en sneller en liefst gratis openbaar vervoer ! De prijzen worden extreem duur, dat staat vast ! Verhuizen of hopen op de nieuwe hybride toekomst ?
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMichel,
Ik begrijp uw standpunt aan één kant volledig, maar mensen die die luxemerken nu al niet kunnen permitteren (met volle respect) zullen zich steeds ook moeten verplaatsen van A naar B, hopelijk steekt de staat meer geld in gratis en sneller en liefst gratis openbaar vervoer ! De prijzen worden extreem duur, dat staat vast ! Verhuizen of hopen op de nieuwe hybride toekomst ?
Groeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWord nu niet allemaal boos..
Maar ik vind het goed dat die prijzen onbetaalbaar duur worden, zo gaat blijken wie het nog kan betalen om een auto te bezitten, zoals in begin 20e eeuw.. Ook gaat het veiliger worden door minder verkeer !
Tis weer zo een typische " autowereld - hier stikt het van het geld " - uitspraak ...
Ach nevermind, tzal wel weer aan mij liggen
Comment
-
Comment
Comment