Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
    vond je vrouw dat ook fijn?
    Die heeft gisteren besloten te gaan werken vandaag. Zou ze...?
    't Ergste van al, ik mocht speciaal naar Dilbeek rijden om haar te gaan afhalen. Luie doos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      Die heeft gisteren besloten te gaan werken. Zou ze...?
      had ik op voorhand geweten dat jij thuis was, 'k had op een ander moment met haar afgesproken. sorry.

Comment

had ik op voorhand geweten dat jij thuis was, 'k had op een ander moment met haar afgesproken. sorry.
        't is je vergeven. Ik hoorde haar toen ze de wagen instaptte iets mompelen van 'amaai als die z'n fluit nu 'es even groot was als z'n mond...'. Nu weet ik ineens wie ze bedoelde

Comment

'k ben er vrij zeker van dat de officiële prijs niet onder de Euro zal komen te liggen. Dit topic is, door mezelf, anderhalf jaar geleden opgestart wanneer de officiele prijs nét over 1 Euro/liter ging staan. Dat was een magische & psychologische grens. Sindsdien is hij bij mijn weten nooit nog onder deze grens gekomen.
          Jawel, die komt nog onder de Euro.
          A Twist of the Wrist

Comment

'k dacht in Elversele lager te hebben gezien.
            Mja, da staat er toch op die brandstoffensite. 0.879 ... Dat ze in een plaats waar veel auto's komen tanken concurreren op de prijs, da kan ik nog verstaan, maar tis de eerste keer dak van Eversele hoor spreken ...

Comment

• Is de dieselprijs onlangs gestegen?
              Gisteren moest ik met de Transit naar groot-bijgaarden en bij 't passeren aan de Shell-Express in Ternat (veruit de goedkoopste van de voorstreek rond brussel) stond 'ie 0.929, verleden week stond 'ie nog 0.900...?

Comment

Is de dieselprijs onlangs gestegen?
                Gisteren moest ik met de Transit naar groot-bijgaarden en bij 't passeren aan de Shell-Express in Ternat (veruit de goedkoopste van de voorstreek rond brussel) stond 'ie 0.929, verleden week stond 'ie nog 0.900...?
                Niet gestegen, maar 'k heb de indruk dat ook andere Shell-Express stations hun prijzen hebben verhoogd. Shell-Express in Waregem gaf vroeger minimum 10 cent korting, op dit moment slechts 6 cent.
                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                  Niet gestegen, maar 'k heb de indruk dat ook andere Shell-Express stations hun prijzen hebben verhoogd. Shell-Express in Waregem gaf vroeger minimum 10 cent korting, op dit moment slechts 6 cent.
                  Slimme zet, eerst wat volk lokken met bodemprijzen & nadien systematisch verhogen. Ach, makkelijk voor mij. Nu hoef ik al niet meer speciaal in Ternat af te rijden maar tank ik gewoon terug bij Esso E in Groot Bijgaarden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                    Ik heb da ook al gemerkt bij de Shell in Sint Pieters Leeuw. Een drietal weken geleden of zo

Dieselprijs 0.959 ongeveer

De dag nadien zakt de officiële prijs. Ik passeer de dag nadien dus dezelfde Shell opnieuw en opeens zie ik daar 0.979 staan. Ikke zo'n ogen

Een paar dagen nadien waren ze toch gevolgd en hadden ze zich aangelijnd met de prijzen van de Esso Express een kilometer verderop

Comment

• Olieprijzen blijven dalen

wo 20/09/06 - Op de financiële markten is de olieprijs gezakt. De prijs voor een ruwe vat olie ligt nu onder de 61 dollar. Dat is het laagste niveau sinds een half jaar.
                      De olieprijzen dalen al meer dan een maand. Gisteren zorgde een uitspraak van de Amerikaanse president George Bush voor een gunstig klimaat op de oliemarkten.

Hij zei dat hij de diplomatie een kans wil geven in het nucleair conflict met Iran.

Maar de prijsdaling komt vooral door de aankondiging van de toename van de Amerikaanse brandstofvoorraden benzine, diesel en huisbrandolie.

De OPEC, de Organisatie voor Olie Exporterende landen, grijpt voorlopig niet in. "De prijzen zijn nog steeds op een goed niveau", zei Ali Naimi, de Saudische minister van Olie.

Vooral die laatste alinea

Comment

• Bijna...(én eindelijk is vóór Caesar)

Diesel wordt goedkoper vanaf vrijdag 22 september. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
                        Voor diesel betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,019 €/l (een daling van 0,024 €/l).

Bij deze ook slimme zet van shell, 3 dagen voor een prijsdaling effe de prijs naar omhoog, zo kost een liter diesel bij hen morgen evenveel als een week geleden.

Comment

Bijna...(én eindelijk is vóór Caesar)

Bij mij is't simpel : ik tank enkel nog bij merkstations die minstens 10 cent/liter korting geven. 'k Begin te kijken als er nog 1/4 in de tank over is, dan kan ik nog 250 à 300 km bollen, tot ik eens zo'n tankstation op mijn weg vind (kga er vaneigens niet speciaal voor omrijden). Tot nu toe is dit steeds gelukt.
                          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Mij maakt het voor persoonlijk gebruik niet veel uit. Ik wacht nog heel effe om de benzinetank van de Toy bij te vullen, ik vermoed dat we stillaan op 't laagste punt aant komen zijn en dat 't niet lang meer zal duren eer de prijs weer de hoogte in gaat. Nog een dikke week en ik tank hem dus vol benzine en daarna weer volop LPG.

Voor professioneel gebruik ligt het anders. Er staat een wedstrijdje 'dieseltanken' op til, wie vrijdagavond de afgelopen week het duurste getankt heeft geeft 'n rondje, daarmee dat het me opviel dat Shell aan't stijgen was.

Comment

• Amai, leuk nieuws weer Is al de 3de keer op rij dat hij daalt zeker?

Ook bij Esso Express doen ze raar hoor. Ik passeer regelmatig een tankstation van Esso Express in de buurt van Andenne. Die mijd ik normaal omdat de prijs daar altijd 0.05€ duurder is dan een Esso Express in de buurt van Namen waar ik bijna dagelijks voorbijkom.

Vandaag kom ik er weer langs ... Gisteren getankt in die van Namen aan 0.933 en vandaag staat die tegen Andenne aan 0.909 ... Begrijpe wie kan :s Moest de logica gerespecteerd zijn en dat station dus zoals normaal duurder zou zijn, dan had de diesel er 0.98 moeten kosten ... Ik snap hun politiek echt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
                                Amai, leuk nieuws weer Is al de 3de keer op rij dat hij daalt zeker?

Ook bij Esso Express doen ze raar hoor. Ik passeer regelmatig een tankstation van Esso Express in de buurt van Andenne. Die mijd ik normaal omdat de prijs daar altijd 0.05€ duurder is dan een Esso Express in de buurt van Namen waar ik bijna dagelijks voorbijkom.

Vandaag kom ik er weer langs ... Gisteren getankt in die van Namen aan 0.933 en vandaag staat die tegen Andenne aan 0.909 ... Begrijpe wie kan :s Moest de logica gerespecteerd zijn en dat station dus zoals normaal duurder zou zijn, dan had de diesel er 0.98 moeten kosten ... Ik snap hun politiek echt niet
                                M'n vrouw duwde mij daarnet tijdens het eten, wat tussen haakjes best lekker was, Het Nieuwsblad onder m'n neus. Daar stond een artikeltje in over de olieprijzen die 't laagste zijn van de laatste 6 maanden en de daling die we afgelopen weken gekend hebben 'de grootste op zo'n korte termijn' is.

De vereniging van olieëxporterende landen noemde de prijs 'laag genoeg' of ook 'op een mooi nivo staan' waaruit wij voorzichtjes kunnen concluderen dat het ver gedaan zal zijn met zakken.

Ze beraden zich er namelijk over om de productiehoeveelheid stillaan terug te draaien zodoende de prijs niet meer te laten zakken.

't Is dus nu de moment: neem & tank is de boodschap.

Comment

't Is dus nu de moment: neem & tank is de boodschap.
                                  Tijd om een opslagplaats in te richten voor onzen diesel en benzine zodat wij de winter kunnen doorkomen op een goedkopere manier.

Comment

• Ik zou er allesinds over nadenken een bidonnetje te vullen moest ik diesel rijden. Voor mij is dat nu vrij nutteloos...

Comment

• Amai, prijs staat idd wel laag (maar nog ni laag genoeg ). Vandaag Esso Express Anderlecht, 0.879. Laatste keer dateerde van januari ergens :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
                                        Amai, prijs staat idd wel laag (maar nog ni laag genoeg ). Vandaag Esso Express Anderlecht, 0.879. Laatste keer dateerde van januari ergens :o
                                        't Zal niet veel meer dalen daar de OPEC al aan 't overleggen is om de productie te verlagen.

Comment

• Ik heb gemerkt dat sommige benzinestations de prijs van diesel fors verhoogd hebben, er was er ééntje bij dat van 0,889 naar 0,919 gegaan is.
                                          Dit ondanks de vermeende prijsdaling die afgelopen weekend aangekondigd was.
                                          Blijkbaar vinden velen dat de brandstof nu reeds te goedkoop staat.

Comment

Working...
                                          X