Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieselprijs boven 1 Euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
    pour les wallonies!
    In Hamme in het Waasland,2 tankstations naast elkaar die diesel aanbieden voor maar 0,879.
    Dien diesel is echt spotgoedkoop aan het worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
      En met de dalende olieprijs zijn de eerste tankstations terug onder 0,90 euro/liter diesel gedoken. Jet in Braine L'Alleud (1420) vraagt op dit moment 0,889 euro voor een litertje dieselsap.
      te lage prijs is ihmo ook niet goed.
      Toont gebrek aan kwaliteit.
      van die goeikopen brol bij onbekende merktankstation moet je eens door een filterje kappen. Het zit vol maar letterlijk vol onzuiverheden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
        van die goeikopen brol bij onbekende merktankstation moet je eens door een filterje kappen. Het zit vol maar letterlijk vol onzuiverheden.
        Jet is nu niet direct een onbekend merk waarvan je aan de kwaliteit moet twijfelen. OK het additievenpakket is misschien niet zo uitgebreid, maar de basisbrandstof is in orde. Voor relatief grote kortingen moet je trouwens niet altijd naar een onbekend station gaan. Zowat alle grote "express" stations zonder bemanning (Shell Express, Q8 Easy, Esso Express) geven al snel 11 à 12 cent/liter korting. Da's al mooi meegenomen.

(ondergetekende heeft trouwens vandaag het dieseltankske gevuld bij de Q8 aan 0,933 euro/liter)
        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
          Dien diesel is echt spotgoedkoop aan het worden.
          2 jaar geleden tanktte ik aan net geen 70 cent per liter, bij een shell-station dat toen één van de duurdere was, bij een Esso Express had je hem toen makkelijk aan 0.62 cent/liter.
          Dus nu 89 cent, das nog 30% duurder dan toen, spotgoedkoop is nog wel iets anders!

Comment

(ondergetekende heeft trouwens vandaag het dieseltankske gevuld bij de Q8 aan 0,933 euro/liter)
            Ondergetekende zag deze avond bij Esso Express in Dilbeek een prijs van 0.90 Euro/liter

Comment

De onbekende merktanktstations van nonkel pool moeten er vantussen! De grote jongens hebben tegenwoordig allemaal wel een aftakking van onbemande stations die al kwaliteitsbrandstof leveren aan zeer sterke prijzen.

Anderzijds, heb jij dan geen brandstoffilter? 6 jaar geleden tanktte ik wekelijks een kangootje vol diesel bij zo'n onbemand stationnetje in Sint Agatha Berchem, nabij Brussel. Was 'n werfautootje en heeft afgezien, net geen 300.000km en heeft nooit 1 dag geweigerd!

Comment

Ondergetekende zag deze avond bij Esso Express in Dilbeek een prijs van 0.90 Euro/liter
                't Zou nogal duur zijn om tot aan Dilbeek te rijden voor dat klein verschil é
                BMW E46 318d '05

Comment

't Zou nogal duur zijn om tot aan Dilbeek te rijden voor dat klein verschil é
                  Je hebt een punt.
                  Van waar ben je mss?

Comment

Je hebt een punt.
                    Van waar ben je mss?
                    Omgeving Kortrijk

Er zijn nog 2 goedkopere stations, in Kuurne, maar als de uitbaters evenveel foefelen met die brandstof als met hun tweedehandse wagens die ze verkopen, dan duw ik nog liever mijn wagen een stukske tot aan de Q8 dan bij hen te tanken.
                    BMW E46 318d '05

Comment

Omgeving Kortrijk

Er zijn nog 2 goedkopere stations, in Kuurne, maar als de uitbaters evenveel foefelen met die brandstof als met hun tweedehandse wagens die ze verkopen, dan duw ik nog liever mijn wagen een stukske tot aan de Q8 dan bij hen te tanken.
                      Dan is Izegem ook niet superveraf, daar is er een Esso Express'tje waar ze vrij lage prijzen hanteren, een jaar geleden toch.

Comment

'k dacht in Elversele lager te hebben gezien.

Comment

Anderzijds, heb jij dan geen brandstoffilter?
                          das geen reden om stof te tanken. Als ik zo'n nafte in m'n scooter tank bv. Dan happert ie.

Ik weet ook wel dat er Esso express enzo is. Daar tanke we ook maar had het eerder op Makro, Colruyt en co die diesel verkoopt tegen lage prijs en lage kwaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                            'k dacht in Elversele lager te hebben gezien.
                            waarligtda?

Comment

waarligtda?
                              hier ergens in de buurt.

Comment

das geen reden om stof te tanken. Als ik zo'n nafte in m'n scooter tank bv. Dan happert ie.

Ik weet ook wel dat er Esso express enzo is. Daar tanke we ook maar had het eerder op Makro, Colruyt en co die diesel verkoopt tegen lage prijs en lage kwaliteit.
                                Makro koopt aan bij 1 van de 3 raffinaderijen in de antwerpse haven, afhankelijk van hun prijs. als de kwaliteit dan laag zou zijn, is die van merkstations dat ook.

Comment

Ik raad je aan is de zoekmachine te gebruiken en te zoeken naar het topic waar er gediscussieerd is over de brandstoffen en hun afkomst. Als ik me niet vergis komt alle brandstof die we tanken van één van de drie raffinaderijen, in Antwerpen. De kans dat Makro brandstof dus zoodanig veel slechter is dan Esso Express is niet zo groot.

Misschien kan mijn waarde confrator, ook wel Lossveld genoemd, ons hierin iets meer duiding geven. Kwestie van die jongen z'n avond ook wat op te vullen.

edit: waarde confrator Loosveld was me voor. Zou 'ie dan toch geen leven hebben?

Comment

Misschien kan mijn waarde confrator, ook wel Lossveld genoemd, ons hierin iets meer duiding geven. Kwestie van die jongen z'n avond ook wat op te vullen.
                                    lik m'n zak. zak.

de uitleg staat er al.

Comment

Zou 'ie dan toch geen leven hebben?
                                      toch wel, een heel goed zelfs. terwijl jij aan 't werken was, ben ik wat geld gaan uitgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                        toch wel, een heel goed zelfs. terwijl jij aan 't werken was, ben ik wat geld gaan uitgeven.
                                        'k was thuis vandaag

Comment

'k was thuis vandaag
                                          vond je vrouw dat ook fijn?

Comment

Working...
                                          X