Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R8 Gulf
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenEen reële optie? Die klojo is godverdomme weggereden van de plaats van het ongeval. Den eersten die dat doet als 'm niet in fout is moet 'k nog tegenkomen.
Om maar te zeggen dat hier al 27 pagina's van het grootste gelul staat, waar HLN zich zelfs voor zou schamen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDenk dat alle R8 eigenaars het niet gemakkelijk hebben nu ...
Sterkte mannen !!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk ben van dezelfde mening, maar de wet zegt dat je wel mag drinken.
Gezien sommigen hier de wet blind volgen (qua snelheid, ...), mag je dus wel drinken. Punt.
Ik heb het (als passagier toen ik nog vaak uitging) zelf getest: geblazen in een alcoholtester v/d politie, had 7 pinten op in pakweg 6-7 uur tijd, safe...
Dus ik vind je een beetje overdreven reageren als ik eerlijk mag zijn, zou het dan toch... *kijkt naar leeftijd*
dus op 7u waarbij je elk uur 1 pint verwerkt heb je toen je geblazen hebt nog 0 pinten in u lijf = nuchter.
in het slechtste geval
op 6u tijd 7 pinten is elk 1,5u pint verwerkt 6/1,5 = 4 pinten verwertk, nog 3 pinten in u lijf = niet nuchter 1 pintje teveel op.
Comment
-
was het topic niet gesloten ?
niet iedereen zijn mening wordt op prijs gesteld blijkbaar.
ik wil nog 3 dingen kwijt hierover.
-ik hoop aan al diegenen die het min of meer blijven nuanceren dat zij nooit in soortgelijke situatie terrecht komen of niet hun kind,of vrouw in het geval van de seat rijder verkeerd.
-ik kan aleen maar hopen dat die bestuurder van die seat snel weer de draad kan opikken zonder al te veel fysieke en psygishe schade.
-10 k al zijn spaargeld hmmm,dat slaagt alles,in zijn geval was een nieuwe seat wel meer opportuun.
nog een goede avond iedereen
Comment
-
-
Natuurlijk komen er hier verschillende meningen aan bod, dit is een forum en iedereen zal wel menen dat HIJ gelijk heeft
Merkelijk toch dat de (al dan niet in spe) gebruikers van snelle auto eerder vergeefelijk zijn, op het vluchtmisdrijf na
Er wordt hier blijkbaar bij gelegenheid een spiegel voor de neus gehouden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDe verzekering zal zich in elk geval tegen de onderschrijver van de polis keren : dronkschap (zeker) + wagen niet conform (hoosgtwaarschijnlijk)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenNatuurlijk komen er hier verschillende meningen aan bod, dit is een forum en iedereen zal wel menen dat HIJ gelijk heeft
Merkelijk toch dat de (al dan niet in spe) gebruikers van snelle auto eerder vergeefelijk zijn, op het vluchtmisdrijf na
Er wordt hier blijkbaar bij gelegenheid een spiegel voor de neus gehouden...
Mijn snelle auto heeft 85pk en de luchtweerstand van een aerodynamisch bushokje.
Desalniettemin ben ik vergeeflijk. Wat nu?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk vrees dat de onderschrijver niet dronken was...
Comment
-
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat niemand van de alwetende kankeraars hier een kind doodrijdt tijdens een of andere toevallige prostaatkramp. Benieuwd wat dan de excuses zouden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenHoi!
Mijn snelle auto heeft 85pk en de luchtweerstand van een aerodynamisch bushokje.
Desalniettemin ben ik vergeeflijk. Wat nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Blijkbaar is het dus een schande om 'maar' 10k te hebben maar wel een dure wagen te hebben. Als hij die wagen nu eens gekregen heeft? En NEEN, daar is niet mis mee volgens mij, en daar blijf ik bij.
Al wie zegt van wel heeft volgens mij persoonlijke slechte ervaringen met zoiets. Die enkelingen die in't nieuws komen op jaarbasis met zo'n feit, denk je dat dat opweegt tegen al diegenen die NIET in 't nieuws komen?
Z'n uitlaat en velgen kosten al meer waarschijnlijk dan dat.
Die 10000 euro is gewoon een idee van zn advocaat om een milde straf te kruigen,dat mag en het is veel geld op zich maar dan die zever van 'speciaal al z'n spaarcentjes op een bankrekening gezet' om medelijden op te wekken,sorry ze :banghead:
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Ik word hier precies veel vernoemd. En akkoord ik zeg soms dingen alvorens twee keer na te denken. Maar ik zeg tenminste wat ik denk. Wat velen niet durven. Het punt blijft, audi R8 of troittenette, dat iemand op jonge leeftijd dus niet lang zijn rijbewijs, zonder duidelijk respect voor zijn medemensen (bewijzen zijn vele youtubefilms), dronken en waarschijnlijk aan veel te hoge snelheid (gezien naar de schade aan het ander voertuig), achter op een voertuig is ingereden. Daarbij dan vluchtmisdrijf heeft gepleegd en de politie verzinsels van carjacking heeft wijsgemaakt. Dus ook geen respect voor politie en justitie heeft en die als pummels aankijkt. Het slachtoffer gewoon in haar wagen voor bijna dood heeft laten zitten. Dan nog met zijn centen de daad probeert goed te praten. 10000 euro is dus in zijn ogen een mensenleven waard? En helaas voor hem reed hij met een dure sportwagen die dan nog eens in opvallende kleuren was gewrapd. En dat hij uit een rijke familie komt zal nog de extra publiciteit geven. En rechter Peter D'Hondt wrijft al in zijn handen. Het mooiste slachtoffer met bakken media aandacht om eens een schoolvoorbeeld te gaan stellen. Wie hier op het forum ook die R8 rijder verdedigt is hun recht. Denk gewoon even : wat als in die wagen je eigen vrouw of kinderen zaten? Wat als de brandweer de vrouw er niet op tijd had kunnen uithalen en ze levend was verbrand? Zouden zij die gast dan nog zo verdedigen? Een stuk ijzer met veel blingblingwaarde heeft dus voor die mensen meer waarde dan een mensenleven? Had die R8 rijder gewoon direct de hulpdiensten gebeld dan was er niet zoveel heisa geweest. Ongeval met dronkenschap en de zaak was allang gesloten.
En om op een paar vragen te antwoorden. Ja ik heb ook kinderen maar die zijn niet snobistisch verwend. Zij moeten werken voor de luxe die ze willen hebben. En neen ik ben niet jaloers op mensen met wagens genre audi R8 of S5. Ik kan vertellen wat ik wil en wie weet heb ik ook niet een paar mooie exclusieve wagens in de garage staan? Wie zal het allemaal zeggen?
Comment
-
Maar dus de dag dat je kinderen zoiets zou overkomen, mogen we je komen castreren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish
En trouwens, probeer jij toegang te krijgen tot HLN misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
En ik ga nog eens iets héél strafs zeggen: als ik ooit het 'slachtoffer' moet zijn van zo'n ongeval, hoop ik ook uit de grond van mijn hart dat het door een vermogend iemand is. Die zal tenminste alle schade kunnen vergoeden, ook als ik er niet meer ben, voor m'n nabestaanden. Of is autoforum zo rijk dat 10k geen geld meer is?
waarom zelf geld geven? om je geweten te sussen?
Comment
Comment