Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    Das heel graag gedaan!
    Ik had ergens gelezen (vriend van hem) dat t een McLaren MP4-12C ging worden en hij was al besteld . Ik ga ook tuinhuiskes maken, int zwart zijn ze mooi
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ge hebt altijd pro's en contra's op een forum maar dat er zijn die iemand verdedigen dat vluchtmisdrijf pleegt en zodoende een gekwetst iemand achter laat begrijp ik niet.

In recht of niet, je stopt. Punt.
      Wie je ook bent, met wat je ook mag rijden, je stopt en helpt, einde discussie voor mij.
      Als ge zelf gekneld zit in uw wagen wil je ook geholpen worden. En ik spreek uit ervaring, dat helpt enorm.
      Ook al kan je niet direct iets doen, je stopt.
      Anders ben je voor mij t laagste van t laagste.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
        Ge hebt altijd pro's en contra's op een forum maar dat er zijn die iemand verdedigen dat vluchtmisdrijf pleegt en zodoende een gekwetst iemand achter laat begrijp ik niet.

In recht of niet, je stopt. Punt.
        Wie je ook bent, met wat je ook mag rijden, je stopt en helpt, einde discussie voor mij.
        Als ge zelf gekneld zit in uw wagen wil je ook geholpen worden. En ik spreek uit ervaring, dat helpt enorm.
        Ook al kan je niet direct iets doen, je stopt.
        Anders ben je voor mij t laagste van t laagste.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

++++1
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
          Hier zijn toch nogal zeveraars bij ze!! Mensen met geen leven!! Achter hunne pc ne grote bek maar als het er op aan komt!!
          Hij werkt 6 op de 7.. al meer dan 6 jaar.. ik zou juist hetzelfde doen qua filmkes opt internet.. Oke hij moest stoppen.. Er zijn er zoveel die niet stoppen en gewoon doorrijden.. Das ne reflex e.. Niemand kan zich inleve op die moment.. Alleen de mensen die het zelf al gedaan hebben. En die mensen weten waarover ik nu spreek. De meest debiele reactie is dan ook,hij is 21 en nen R8 WAUW!!!
          Ne reflex na zo'n zwaar ongeval veroorzaakt te hebben??
          En dat liegen is ook een reflex zeker?
          Je vriendje is ook zo denk k he,veel show maar als het erop aan komt...

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
          Aan alle debielen en sukelaars hier: zijne nieuwe was al besteld.. Ne lambo.. Schrijft daar nu de volgende 10 pagina's over vol.. Bende sukkels
          Stoer!
          Die zal dan wel een tijdje in de garage mogen blijven staan
          Hij is duidelijk wel een held voor sommigen.(zal ook wel met die R8 te maken hebben he )
          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            Wanneer ga je nu eens begrijpen dat je met elke auto hoeveel pk dan ook onverantwoord kan rijden, en daarmee heb ik overschot van gelijk.
            Foei foei man moet je daarom bijna dubbel zo oud zijn als mij om zoiets niet in te zien.
            Haha, das een goeie. Ja je hebt gelijk. Moest ik dat niet inzien. Of misschien heb jij het punt niet begrepen, namelijk dat een onverantwoordeljjke chauffeur er met een krachtige wagen er een veel groter boeltje van kan maken als ie in iedere straat al na 100m 100km/h+ kan rijden ipv 50km/h.... en op de autostrade met een snelheidsverschil van 160km/h kan rijden ipv 60km/h etc etc
            Last edited by Onehp; 20/05/2012, 21:56.
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Is er eigenlijk nog iemand geïnteresseerd in het verhaal van de R8-rijder? Of MOET hij gewoon gestraft worden, no matter what?
              Als hij de waarheid zou vertellen ja.

Maar met al de leugens die hij al verteld heeft, hoe kunnen we nog geloven dat wat hij nog gaat zeggen geen leugens zijn?

En wat dat "financiele" betreft, tuurlijk betalen mensen die veel geld hebben heel wat meer belastingen, dat is niet meer dan logisch. Moest ik miljoenen hebben, ik zou met plezier die belastingen betalen.
              Maar daarom zijn ze nog niet meer dan iemand anders he.

Trouwens, ze betalen dan wel veel belastingen ja, maar het zijn ook deze mensen die net alle moeite doen om zo weinig mogelijk te moeten betalen (tot op belastingontduiking toe). Dat zou ik moest ik zveel geld hebben nooit doen, ik zou met plezier mijn bijdrage aan de staat leveren.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Djeezes...

Ik erger me dood aan het feit dat sommigen het 'not done' vinden om kritiek te blijven geven op die R8. Zo'n wagen geef je gewoon niet in handen van een prille twintiger, punt!

Toen ik 21 was reed ik met een splinternieuwe Opel met 120Pk, dat heeft me toen een fortuin gekost om te verzekeren... En achteraf gezien was dat al te zwaar om mee rond te rijden.

En ik ga hier niet de heilige uithangen. Ook ik rij al eens te snel, maar er zijn grenzen...

Dit is in mijn ogen een mediageil stuk crapuul, een echte fils-a-papa, dat gewoon denkt dat hij boven alles staat. Voor zulke mensen kan een straf niet zwaar genoeg zijn. Levenlang rijverbod en een fikse celstraf vind ik een goed plan.

Dan nog iets... dat gezeik over dat die Seat een fout zou hebben gemaakt... Jongens toch...

Ja, die vrouw kan idd uitgeweken zijn zonder richtingaanwijzer enz, maar dan nog... Als je een veilige afstand hanteert t.o.v het voertuig voor je, ben je meestal in staat zelf tijdig te corrigeren.

Al mijn medeleven gaat uit naar die vrouw... Laat ons hopen dat ze in haar verdere leven niet teveel hinder ondervind door wat deze paljas aangericht heeft...
                Last edited by opelfreak; 20/05/2012, 23:17.
                www.opelklassiek.be

Comment

• Het lijkt mij precies beter om een slotje op dit topic te zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Djeezes...

Ik erger me dood aan het feit dat sommigen het 'not done' vinden om kritiek te blijven geven op die R8. Zo'n wagen geef je gewoon niet in handen van een prille twintiger, punt!

Toen ik 21 was reed ik met een splinternieuwe Opel met 120Pk, dat heeft me toen een fortuin gekost om te verzekeren... En achteraf gezien was dat al te zwaar om mee rond te rijden.

En ik ga hier niet de heilige uithangen. Ook ik rij al eens te snel, maar er zijn grenzen...

Dit is in mijn ogen een mediageil stuk crapuul, een echte fils-a-papa, dat gewoon denkt dat hij boven alles staat. Voor zulke mensen kan een straf niet zwaar genoeg zijn. Levenlang rijverbod en een fikse celstraf vind ik een goed plan.

Al mijn medeleven gaat uit naar die vrouw... Laat ons hopen dat ze in haar verdere leven niet teveel hinder ondervind door wat deze paljas aangericht heeft...
                  Waarom is hij mediageil? Denk je dat hij opzettelijk die andere wagen heeft aangereden om zo in het nieuws te komen?
                  En wie zegt dat bv. een R8 veiliger is in de handen van een 40'er die daarvoor zijn hele leven met een 2.0tdi heeft gereden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Het lijkt mij precies beter om een slotje op dit topic te zetten.

Waarom is hij mediageil? Denk je dat hij opzettelijk die andere wagen heeft aangereden om zo in het nieuws te komen?
                    En wie zegt dat bv. een R8 veiliger is in de handen van een 40'er die daarvoor zijn hele leven met een 2.0tdi heeft gereden?

Een persoon die graag stoeft met internet filmpjes over zijn dikke kar, is mediageil

En een 40-ger kan idd ook fouten maken, zeker en vast. Maar laat ons zeggen dat de meesten dan toch al wel wat meer verstand hebben, niet? Ik rij op mijn 26 ook al een pak beheerster als toen ik 20 was...
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Wie vrij is van zonde gooit de eerste steen......post nu jullie commentaar maar.

Vluchtmisdrijf kan totaal niet en hopelijk krijgt hij een gepaste straf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Een persoon die graag stoeft met internet filmpjes over zijn dikke kar, is mediageil

En een 40-ger kan idd ook fouten maken, zeker en vast. Maar laat ons zeggen dat de meesten dan toch al wel wat meer verstand hebben, niet? Ik rij op mijn 26 ook al een pak beheerster als toen ik 20 was...
                        Wel, die filmpjes worden niet door hem gemaakt maar door pubers van 14-15 jaar.
                        Youtube staat er vol van, en niet alleen van die R8, integendeel. Met een wagen van dat kaliber trekt je nu eenmaal de aandacht, of die nu een Gulf-livrei heeft of niet.

Comment

• is het er dan toch eens van gekomen,

ik heb de auto meermaals zien paseren in het centrum van stniklaas en mijn 1st gedacht was toen ik die wagen voor het 1st voorbij zag komen,daar komen vodden van(zekr na ik hoorde wie hij was).
                          en ja hoor is al van dat.
                          het zotteke uithangen met zo een auto,op het cuircuit moet kunnen maar niet er buiten,op een lege snelweg de gas indrukken moet ook kunnen,zolang je gefocust blijft en respect hebt voor je mede weggebruiker.
                          aleen drinken en rijden,kan ik geen respect voor opbrengen,ik ben ook jong maar aan zulke dingen ben ik resoluut tegen,ben zelf fan van 0 % tollerance,brengt niets anders van mizerie mee.
                          ik drink ook al eens graag,maar mizerie ontwikkelen dankzij de drank,is het echt niet waart . en als je wil drinken,laat je voeren of neem een taxi..
                          dat hij zo een auto krijgt,waarom niet is hun volste recht,maar gedraag u naar de regels aub.
                          en zolang de mannen een brussel zeggen,dat zo een auto te verzekeren valt als je maar genoeg betaald,is het ook mogelijk en zijn recht.
                          maar ik ben in,om een bepaald aantal pk in te voeren voor mensen die beginnende bestuurder zijn,zoals de regeling van motto's.
                          verder is het gewoon zeer zielig om meermaals op een plaats voor gehandicapten te gaan staan,dat zegt genoeg over zichzelf...
                          geld boettes gaan hem niet deren,tenzij boette naargelang vermogen uiteraard dat kan wel wat soelaas brengen.
                          ook de persoon die is aangereden,als zij er iets aan overhoud,zal hij zijn leven kunnen opbrengen voor haar.
                          een zware taakstraf in een centrum voor zware verkeersslachtoffers gedurende langere periode kan hem wel tot inziens brengen denk ik.

Comment

• Wat een hypocriete reacties hier. Het gaat hier om een zware verkeersovertreding en een ongeval met vluchtmisdrijf. Punt. Al de rest is bullshit. Dit forum is gekend voor zijn fils a papas. Ik zal geen namen noemen maar de anciens kennen goed genoeg de forummembers die een dikke kar van de papa hebben gekregen en daarmee ongelofelijke snelheidsovertredingen mee plegen of gepleegd hebben.

Daar werd nooit iets op gezegd, iedereen vond het zelfs fantastisch en de forummers werden als helden vereerd...

Het enige verschil is dat die forummers nooit in een wagen zijn gevlogen en vluchtmisdrijf hebben gepleegd.
                            Get real.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                              Ik had ergens gelezen (vriend van hem) dat t een McLaren MP4-12C ging worden en hij was al besteld . Ik ga ook tuinhuiskes maken, int zwart zijn ze mooi

En dan zagen bij het VAA-deel dat ze veel belastingen daarop moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                het zotteke uithangen met zo een auto,op het cuircuit moet kunnen maar niet er buiten,op een lege snelweg de gas indrukken moet ook kunnen,zolang je gefocust blijft en respect hebt voor je mede weggebruiker.
                                Probleem is dat hij op circuit door jan en alleman naar huis wordt gereden, nog nooit van de ideale lijn heeft gehoord, en daar ook.. alleen durft gas te geven op de rechte stukken. Ben hem eens tegen gekomen op een trackday te circuit Zolder.. Belachelijk om zien was dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Wanneer ga je nu eens begrijpen dat je met elke auto hoeveel pk dan ook onverantwoord kan rijden, en daarmee heb ik overschot van gelijk.
                                  Foei foei man moet je daarom bijna dubbel zo oud zijn als mij om zoiets niet in te zien.
                                  Als jij binnen een jaar voor je rijbewijs gaat en je instructeur lost jou in volle stadsverkeer, zal je allicht anders piepen..

Uiteraard kun je met 90 Pk ook als een halve gare rondrijden, maar de kansen dat het fout gaat en je controle over jezelf en je wagen verliest met 420 PK onder je rechtervoet is pakken groter!

Die hoeveelheid vermogen vergt een zekere stuurmanskunst en discipline. En uit de tientallen video's bleek dat hij geen van beide had.

Dus wacht even tot je zelf je rijbewijs hebt, en misschien ook enkele jaren of enkele honderdduizenden KM ervaring hebt.
                                  (en ik zou net als jij gereageerd hebben op die leeftijd hoor ;-))
                                  Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                  www.meevliegen.be

Comment

• Aan al degenen die vinden dat enige fout van Benjamin is dat hij vluchtmisdrijf gepleegt heeft : die kerel heeft met zijn onverantwoord rijgedrag een medemens voor het leven getekend...
                                    Dat is het ergste, de rest is omstandigheden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Wel, die filmpjes worden niet door hem gemaakt maar door pubers van 14-15 jaar.
                                      Youtube staat er vol van, en niet alleen van die R8, integendeel. Met een wagen van dat kaliber trekt je nu eenmaal de aandacht, of die nu een Gulf-livrei heeft of niet.
                                      een groot deel van die filmpjes zijn gemaakt door zijn eigen entourage. En hij doet er anders zeer gewillig aan mee...
                                      De filmpjes gemaakt door toevallige 15-jarige passanten tonen allemaal asociaal rijgedrag -> hij reed dus altijd zo dan, niet enkel om eens zot te doen voor de camera van zijn vrienden?

Ik denk eerder dat het zijn rijstijl is die de aandacht trok, en hijzelfdie de aandacht ermee wilde trekken.

Ik heb een vriend die een 911-993 heeft, een F458 italia, en hij had tot enkele maanden geleden een zwarte R8 en voor de 458 een F360.
                                      Ik heb in alle voertuigen gezeten, behalve de F360. Ook her en der waar het kon reed hij met een sportievere rijstijl. Er werd zelfs mee naar Oostenrijk gereden in de zomer voor de fun, en met de F458 rijdt hij de modball mee dit jaar.

Ik heb net nog gezocht, NERGENS een filmpje op youtube... Allez tiens, nochtans wagens die de nodige aandacht trekken! En niet dat hij er niet mee buitenkwam. De R8 werd een tijd als daily gebruikt.

Toch raar hé, dat hij bijna belaagd wordt door youtube paparazzi buiten zijn wil om.

Stop nu toch eindelijk met zeveren: Hij reed als een absolute lul, en het moest er ooit van komen. Nu het er helaas van gekomen is gedraagt hij zich nog als een laffe hond. Dat jullie dat blijven verdedigen en goedpraten. Blijkbaar nog nooit zelf iemand zien afzien door de schuld van een ander, en de onmacht gevoeld als blijkt dat die ander er nog vanonder tracht te komen...

Het zou niet slecht zijn dat ze bij de verkoop van een wagen met dergelijk vermogen een verplichte rijvaardigheidstraining geven. Dat is gewoon nodig.
                                      Mijn kennis heeft voldoende beheersing omdat het een veertiger is die ook jarenlang op het circuit heeft gereden en daar alleen al een pak meer kilometers ervaring heeft dan die snotneus met de R8.

Het valt me wel op dat al degene die beweren dat het niet uitmaakt of hij met een R8 reed of niet allemaal zelf prille twintigers zijn, of zelfs tieners zonder rijbewijs... Waar gaat het dan nog over? Als ik 17 was kon het ook niet wreed genoeg zijn, en ik reed ook met een oude golf over de wei. Ik beweerde zelfs te kunnen "rijden" omdat ik kon schakelen en optijd gestopt geraakte.

Tot de instructeur mij tijdens les 3 antwerpen centrum binnen stuurde op een gure herfstdag in volle spits
                                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        2: Een R8 op die leeftijd kan niet? Ik nodig iedereen uit dat aan mij te komen zeggen, ik reed op jongere leeftijd met snellere wagens rond. Ik heb één flitsboete (50 euro) op 7 jaar tijd.
                                        Waarom zou dat niet kunnen? Strikt genomen zou het al vanaf 18 jaar kunnen. En, als ik uw boetestatus als graadmeter mag gebruiken, ik vermoed dat u iets meer matuur met zulke auto's omgaat. Want DAT is het probleem.

3: België is goed voor arme luizen en parasieten. Iedereen die wat centen heeft mag dat zeker niet tonen, of je krijgt zo'n reacties. Hoge bomen en bla bla, maar hier in België is het er toch over hoor... (de reacties als ik mijn 328i indertijd kocht, godver man, sommige mensen wil je gewoon afknallen ter plekke. Dommekloten).
                                        Wat je nu doet, is het omgekeerde. Dat iedereen met een dure auto maar gelijk wat kan doen. Als er dan kritiek komt omwille van onvolwassen gedrag, is het maar jaloezie.

Wel, had het met een tweedehands Dacia Logan geweest die hij van papa had gekregen, was mijn reactie niet anders geweest, alleen ging dat niet zo smeuïg in de pers komen.

En o ja, ergens lees ik dat 'rechter' Peter Stront (D'hondt) deze zaak zou berechten? Ongetwijfeld zal het wel weer in de gazet komen, maar ik wens die mens al sinds ik kan lezen iets ergs toe. Hypocriete koeiestront.
                                        Ooooh... DAT bedoelen ze dus met het niveau van HLN... I see...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                                          een groot deel van die filmpjes zijn gemaakt door zijn eigen entourage. En hij doet er anders zeer gewillig aan mee...
                                          De filmpjes gemaakt door toevallige 15-jarige passanten tonen allemaal asociaal rijgedrag -> hij reed dus altijd zo dan, niet enkel om eens zot te doen voor de camera van zijn vrienden?

Ik denk eerder dat het zijn rijstijl is die de aandacht trok, en hijzelfdie de aandacht ermee wilde trekken.

Ik heb een vriend die een 911-993 heeft, een F458 italia, en hij had tot enkele maanden geleden een zwarte R8 en voor de 458 een F360.
                                          Ik heb in alle voertuigen gezeten, behalve de F360. Ook her en der waar het kon reed hij met een sportievere rijstijl. Er werd zelfs mee naar Oostenrijk gereden in de zomer voor de fun, en met de F458 rijdt hij de modball mee dit jaar.

Ik heb net nog gezocht, NERGENS een filmpje op youtube... Allez tiens, nochtans wagens die de nodige aandacht trekken! En niet dat hij er niet mee buitenkwam. De R8 werd een tijd als daily gebruikt.

Toch raar hé, dat hij bijna belaagd wordt door youtube paparazzi buiten zijn wil om.

Stop nu toch eindelijk met zeveren: Hij reed als een absolute lul, en het moest er ooit van komen. Nu het er helaas van gekomen is gedraagt hij zich nog als een laffe hond. Dat jullie dat blijven verdedigen en goedpraten. Blijkbaar nog nooit zelf iemand zien afzien door de schuld van een ander, en de onmacht gevoeld als blijkt dat die ander er nog vanonder tracht te komen...
                                          DAT is inderdaad het probleem,niet die R8 op zich,wel dat hij zo bekendstaat DOOR die auto die hij dan ook nog is zo opvallend mogelijk bestickerd,tja...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X