Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ace_fix_268 Bekijk Berichten
    Dus die heeft in jouw ogen meer rechten dan iemand die een minder actieve vader heeft. Zegt veel over jou.
    Dat heb ik niet gezegd (rechten?), maar het is en blijft een feit dat iemand die meer uitgeeft, meer bijdraagt aan de economie hé, zonder dat je daaruit dingen moet laten voortvloeien.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      Dat heb ik niet gezegd (rechten?), maar het is en blijft een feit dat iemand die meer uitgeeft, meer bijdraagt aan de economie hé, zonder dat je daaruit dingen moet laten voortvloeien.
      Dus het plebs moet maar even plaats maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Ach kereltje, wie is de boel hier aan het verzuren? Post na post kom je hier huilen dat je ingebeelde vriendje in de R8 onschuldig zou zijn. En wanneer iemand veel te snel rijdt dan kan iemand anders die een manoeuvre wil maken die snelheid niet inschatten en zal de snelheidsduivel zeker in fout gesteld worden, zeker wanneer hij daarbij nog eens gedronken heeft.

Feit is dat deze lafaard niet aan zijn straf zal ontsnappen. We zullen nog wel eens zien wie in zijn recht en wie in fout gesteld zal worden en dan kom ik hier terug om mezelf op de borst te kloppen en jou en je vriendjes uit te lachen!
        Ik zeg niet dat je de boel verzuurt, je bent zelf aan't verzuren!

De HLNisering van autoforum is ingezet. Uiteraard zal 9/10 die R8-rijder hard gestraft worden (het is dan ook bij Peter *de randmarginaal* D'hondt te doen. 5 km/h te hard rijden is doodzonde maar zelf dronken naar huis rijden onder de snelheidslimiet is ok, hypocriet!), maar iedereen heeft hem toch al veroordeeld.

Ik ga hier gewoon wegblijven uit dit topic, zelfs al lukt het hier nog 5 man te doen inzien wat ze zeggen, ons bekrompen land zit vol met mensen die deze onnozele denkwijzen aanhouden. Kijk maar op HLN.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
          Wat heeft jaloezie hier mee te maken? Kan je dat even verduidelijken?

Als je iets negatiefs zegt van iemand die rijk is, dan ben je direct jaloers. Dat is de redenering hier, ook al zijn de feiten hier zo duidelijk en zo grof... Die gast heeft zich niet ene keer misdragen he. Hij stond al lang voor het ongeluk gekend als wegpiraat, hij parkeert zonder schaamte op gehandicaptenparking en dit met veel show en gsm in de hand, hij rijdt iemand aan en pleegt vluchtmisdrijf, hij liegt over de omstandigheden en als die leugen niet pakt dan komt hij direct met een nieuwe leugen af, rijdt veel te vlug in bebouwde kom en zelfs op een parking,... Kortom een extreem egoïstisch individu... Toch zijn er veel mensen die nog fan zijn van zo iemand en hem door dik en door dik blijven verdedigen. Als je rijk bent en je rijdt met een superdure auto dan mag je volgens sommigen hier alles ongestraft...

En ik ben niet jaloers, ik kom zelf uit een familie met veel geld. Er is een duidelijk verschil tussen oud geld en nieuw geld.... Zo'n auto's hebben wij nooit gekregen. En ik heb een broer die ook meerdere ongelukken heeft gehad in dronken toestand (gelukkig zonder andere slachtoffers te maken). En de familie heeft hem ook heel hard aangepakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Als je een gast van 21 ziet rijden met een R8, zou je beter aan de kant gaan, want hij of zijn pa hebben de economie op dat moment al meer gesteund dan sommige werkloze, gehandicapte of zagende mensen in gans hun leven.

Oorspronkelijk geplaatst door ace_fix_268 Bekijk Berichten
            Dus die heeft in jouw ogen meer rechten dan iemand die een minder actieve vader heeft. Zegt veel over jou.

Inderdaad, zegt heel veel over diegene die zoiets zegt: als je maar genoeg geld opbrengt dan mag je alles Zielig noem ik dergelijke reactie. Het zegt heel veel over mensen als je ziet dat ze met zo'n reacties moeten komen om een lafaard te verdedigen. Zo leer je mensen in feite best kennen...

Comment

Dus het plebs moet maar even plaats maken.
              Hey, leer lezen!

Ik zei: zonder dat je daaruit dingen moet laten voortvloeien.

Het plebs moet zeker niet zomaar plaats maken. Ik ben trouwens zelf het 'plebs'.

Ik zeg gewoon een feit: wie meer uitgeeft, draagt meer bij aan de economie.

Da's gelijk alle mensen die kakken op Dehaene zijn bonus in aandelen bij Dexia. Ik zou graag eens weten hoeveel belastingen die mens in gans zijn leven, van zijn 18 tot zijn dood, zal betalen, en hoeveel Jan Arbeider zal betalen op zijn totale (actieve) leven.

En toch is het Jan Arbeider die ganser dagen (op HLN.be onder andere) loopt te zeiken over die bonus.

Maar soit, dit is serieus off-topic.

Ik haal een pint uit de frigo, en ga een filmke kijken, daar jaag ik me niet zo van op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                Als je iets negatiefs zegt van iemand die rijk is, dan ben je direct jaloers. Dat is de redenering hier, ook al zijn de feiten hier zo duidelijk en zo grof... Die gast heeft zich niet ene keer misdragen he. Hij stond al lang voor het ongeluk gekend als wegpiraat, hij parkeert zonder schaamte op gehandicaptenparking en dit met veel show en gsm in de hand, hij rijdt iemand aan en pleegt vluchtmisdrijf, hij liegt over de omstandigheden en als die leugen niet pakt dan komt hij direct met een nieuwe leugen af, rijdt veel te vlug in bebouwde kom en zelfs op een parking,... Kortom een extreem egoïstisch individu... Toch zijn er veel mensen die nog fan zijn van zo iemand en hem door dik en door dik blijven verdedigen. Als je rijk bent en je rijdt met een superdure auto dan mag je volgens sommigen hier alles ongestraft...

En ik ben niet jaloers, ik kom zelf uit een familie met veel geld. Er is een duidelijk verschil tussen oud geld en nieuw geld.... Zo'n auto's hebben wij nooit gekregen. En ik heb een broer die ook meerdere ongelukken heeft gehad in dronken toestand (gelukkig zonder andere slachtoffers te maken). En de familie heeft hem ook heel hard aangepakt.
                Allemaal waar wat je zegt, maar zelfs de R8-rijder moet zich aan een eerlijk onderzoek kunnen verwachten zonder al op voorhand aangepakt te zijn in de media.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Inderdaad, zegt heel veel over diegene die zoiets zegt: als je maar genoeg geld opbrengt dan mag je alles Zielig noem ik dergelijke reactie. Het zegt heel veel over mensen als je ziet dat ze met zo'n reacties moeten komen om een lafaard te verdedigen. Zo leer je mensen in feite best kennen...
                  Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jij nog nooit iets misdaan hebt.

Goeie namiddag nog verder, meneer pastoor!

Edith: en neen, ik heb geen rijke familie de me alles kan geven, of neen, ik ben geen wegpiraat. Ik rij zelfs irritant traag volgens sommigen.

Ik haat, voor de duidelijkheid, wel de manier waarop een 'meute' (want dat is dit forum eigenlijk ook) dit aanpakt.

Is er eigenlijk nog iemand geïnteresseerd in het verhaal van de R8-rijder? Of MOET hij gewoon gestraft worden, no matter what?
                  Last edited by timothy; 20/05/2012, 13:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten

Er zijn volgens mij twee discussies. De eerste gaat over het gedrag van die jonge gast. Die zal er nu wel achterkomen, hopelijk. De tweede discussie het feit dat hij op zo een jonge leeftijd zo een auto krijgt van zijn ouders.

Comment

• Allereerst vind ik het totaal onverantwoord dat zo een jong iemand met zo'n auto rijdt maar dat is niet het punt van deze discussie.

Ik hoop dat alles goed komt met die vrouw en dat ze er geen blijvende letsels aan overhoudt. Ik hoop ook dat de dader een zware en terechte straf krijgt maar daar twijfel ik niet aan aangezien de zaak wordt afgehandeld door rechter Dhondt. Deze zal er niet vanaf komen door gewoon een boekje te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                        De FOUT die em gemaakt heeft is dat hij op dat moment zijn verantwoordelijkheid niet heeft opgenomen. Al de rest is bijzaak. Als je een ongeval veroorzaakt moet je daar als een volwassen persoon de gevolgen van dragen. Doe je dat niet dan verdien je gestraft te worden.
                        Amen to that!

Comment

• Laat uw pintje smaken zou ik zeggen en niet meer met de auto rijden, anders ben je de volgende.

Even over de mensen die kakken op Dehaene. Ik denk dat ze gelijk hebben. Hoeveel % belastingen denk je dat die betaald ten opzichte van wat hij "verdiend". Ik betaal zoals de meeste van het plebs "maar" 53 % belastingen op mijn inkomen. Als ik met dat geld mijn benzinetank vul betaal ik nog eens hoeveel belastingen ? Om maar te zeggen dat het plebs procentueel gezien veel meer belastingen betaald dan die vetzak uit Vilvoorde.

Comment

• Wie zou nu een R8 kopen om braafjes 120 km/u te rijden ??
                            Zo maak je je gewoon belachelijk ... Zeker in de ogen van de bestuurder van een Polootje die je met een breede glimlach inhaalt !
                            Dus.... gas geven en liever als iemand ernaar kijkt ... en luistert. ;-))

Comment

Lol, heb die eens los gereden met de 1M de amateur. Zat heel de tijd te duwen. Toen het me beu was. Was ik hem na 3 bochten al kwijt. Planken op een rechtstuk kan een kind van 5 maar deftig met zo een machine rijden vergt toch een beetje skill.
                              Held

Comment

Laat uw pintje smaken zou ik zeggen en niet meer met de auto rijden, anders ben je de volgende.

Even over de mensen die kakken op Dehaene. Ik denk dat ze gelijk hebben. Hoeveel % belastingen denk je dat die betaald ten opzichte van wat hij "verdiend". Ik betaal zoals de meeste van het plebs "maar" 53 % belastingen op mijn inkomen. Als ik met dat geld mijn benzinetank vul betaal ik nog eens hoeveel belastingen ? Om maar te zeggen dat het plebs procentueel gezien veel meer belastingen betaald dan die vetzak uit Vilvoorde.
                                En bovendien komt zijn bonus van InBev en niet van Dexia...
                                de rechten van zijn boek staat hij af aan een goed doel, maar zijn bonus, dat toch niet... Niet dagdromen, hé

Comment

De FOUT die em gemaakt heeft is dat hij op dat moment zijn verantwoordelijkheid niet heeft opgenomen. Al de rest is bijzaak. Als je een ongeval veroorzaakt moet je daar als een volwassen persoon de gevolgen van dragen. Doe je dat niet dan verdien je gestraft te worden.
                                  Akkoord dat hij had moeten stoppen, maar het onderzoek moet eerst wel nog uitwijzen of hij effectief het ongeval veroorzaakt heeft. Kan ook door een vreemd manoeuvre van de Seat zijn. Het ziet er weer naar uit dat zijn proces reeds door de media gemaakt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Akkoord dat hij had moeten stoppen, maar het onderzoek moet eerst wel nog uitwijzen of hij effectief het ongeval veroorzaakt heeft. Kan ook door een vreemd manoeuvre van de Seat zijn. Het ziet er weer naar uit dat zijn proces reeds door de media gemaakt is.
                                    Als dit het geval is, waarom vlucht ie dan?
                                    Last edited by ; 20/05/2012, 14:36.

Comment

• Over het ongeval zelf is denk ik alles gezegd...
                                      maar nu moet nog de grootste onrechtvaardigheid plaats vinden : aan ene kant de beste advokaten, om zoonlief uit de penarie te helpen, aan de andere kant alle miseries van de situatie, tot diep in het vel, het wordt een helse strijd waarvan wij het resultaat al kunnen raden
                                      met een beetje geluk rijdt Benjamin binnen een paar maanden in een nieuwe ???? , spons erover en opnieuw feest op de Kustlaan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                        Als dit het geval is, waarom vlucht ie dan?
                                        Paniekreactie? Weten dat hij gedronken heeft? Het is niet omdat de oorzaak mss niet bij hem ligt, dat hij geen fouten heeft gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          Over het ongeval zelf is denk ik alles gezegd...
                                          maar nu moet nog de grootste onrechtvaardigheid plaats vinden : aan ene kant de beste advokaten, om zoonlief uit de penarie te helpen, aan de andere kant alle miseries van de situatie, tot diep in het vel, het wordt een helse strijd waarvan wij het resultaat al kunnen raden
                                          met een beetje geluk rijdt Benjamin binnen een paar maanden in een nieuwe ???? , spons erover en opnieuw feest op de Kustlaan !
                                          Zo is het nu eenmaal jammer genoeg. Mijn nicht is ook verongelukt door een idioot die even de grote Jan wou uithangen. Was haar vriend, en ze hadden ruzie. Meneer had haar achter gelaten bij zijn zus aan de discotheek. Zij (mijn nicht) heeft hem gebeld en stond erop dat hij haar moest naar huis doen, of het was uit. Hij is haar dan met veel tegenzin gaan halen, en heeft haar wat schrik willen aanjagen in het naar huis rijden. Bocht afgesneden en los op een SUV gereden die hij niet had zien aankomen. Passagierszijde volledig weg, nicht op slag dood. Hij kwam er met de schrik vanaf. Zijn Mercedes SL was natuurlijk naar de vaantjes, gelukkig stond er 2 weken later al een nieuwe. En hij rijdt nog steeds als een idioot rond. Maar dat staat echt wel los van de wagen.

Bij dat ongeluk werd er bij ons in de familie ook gezegd "komt ervan, zo'n jonge gast zo'n wagen geven", maar om tegen 120 tegen een SUV te rijden in een blinde bocht heb je geen SL nodig.

Comment

Working...
                                          X