Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Gulf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet te naïef zijn, hé!..
    natuurlijk kon de bestuurster van de Seat een inschattingsfout begaan hebben, of de Audi niet gezien hebben, maar hoeveel kansen op duizend zijn er dat dat de oorzaak was van het ongeval ?

En hoe lang heeft Benjamin de belgische wegen onveilig gemaakt voor hij tegen de lamp liep ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Dat is zo eene zever vind ik persoonlijk, mijne 320 met drie keer zo weinig vermogen als mijn pa zijn 335i is gewoon een veel gevaarlijkere auto gen discussie mogelijk.
      Als je er verantwoordelijk mee om kan gaan zie ik geen probleem.
      Dat is wel een grote ALS hé.

Voor mij zijn weekendongevallen óók niet ok. Ja vroeger reed ik ook te snel omdat "iedereen" dat deed en had daar allerlei "redenen" voor maar nu houd ik bijna religieus de snelheidslimieten. Niet omdat ik niet sneller kan rijden of omdat ik vind dat snelheid op zich ongelukken veroorzaakt. Nee zoals iemand al zei, iedereen maakt fouten, anderen maken fouten. Fouten gebeuren, FEIT. En de gevolgen zijn gewoon veel veel erger hoe hoger de snelheid. Mensen denken nu eenmaal lineair, maar de werkelijkheid is exponentieel x exponentieel x...

Het probleem is dat autoliefhebbers leven met een grote paradox en dit voorval is er een heel zichtbaar voorbeeld van. We houden van wagens die gebouwd zijn voor iets dat helemaal niet mag (op de openbare weg). Van te snel rijden - wettelijk gesproken - kijkt niemand van op. Daarmee ligt de morele limiet van té snel rijden volledig op het subjectieve en op het gevoel van verantwoordelijkheid van het individu. Ja "iedereen" hier rijdt (regelmatig?) sneller dan toegelaten, maar hoeveel sneller is ok? Hoe snel mag je autovriend door JOU straat rijden voordat je boos wordt?

Ik kan enkel concluderen dat veel jonge mensen die verantwoordelijkheid niet kunnen dragen - en schuldige en onschuldige moeten het bekopen met veel lijden en al té vaak met hun leven. En daarmee vraag ik me af om een beperking voor beginners gepast kan zijn in de hoop dat wijsheid met de jaren komt. In principe mag een 18 jarige vandaag zo in een Veyron kruipen hé, om maar iets té zeggen.
      Het probleem is enkel dat als we het helemaal rationeel bekijken, dan kom je toe met 50pk en daar worden alle jonge rijders hier helemaal depri van ;-)
      Last edited by Onehp; 20/05/2012, 11:12.
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• De beste rijders, coureurs, die ik ken en bewonder, houden zich netjes aan álle verkeersregels. Iets wat blijkbaar heel moeilijk is zoals ik honderden keren per dag kan zien...
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
          De beste rijders, coureurs, die ik ken en bewonder, houden zich netjes aan álle verkeersregels. Iets wat blijkbaar heel moeilijk is zoals ik honderden keren per dag kan zien...
          Dus bewonderd je niet Hamilton, Schumacher, enz.. want zij hebben allemaal al serieus wat verkeersregels overtreden
          2014 Porsche Boxster 981
          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            Niet te naïef zijn, hé!..
            natuurlijk kon de bestuurster van de Seat een inschattingsfout begaan hebben, of de Audi niet gezien hebben, maar hoeveel kansen op duizend zijn er dat dat de oorzaak was van het ongeval ?

En hoe lang heeft Benjamin de belgische wegen onveilig gemaakt voor hij tegen de lamp liep ?
            Eerlijk gezegd in denk 999 op duizend. Als je ziet hoe dat de Seat geraakt is, dan denk ik echt dat de bestuurder van de Seat in fout was...

Maar dat veranderd niets aan het feit dat de bestuurder van de Audi compleet verkeerd gehandeld heeft na het ongeval, vermoedelijk omdat hij te veel gedronken had voor de belgische wet en bang was zijn rijbewijs te verliezen.
            Hij heeft dan in paniek een belachelijk verhaal uitgevonden, dat siert hem nog minder.

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
            Hij heeft verdorie een vrouw in nood voor dood achtergelaten, vluchtmisdrijf gepleegd en vervolgens een belachelijk verhaal verzonnen. Het lijkt me vrij duidelijk wie er hier in fout is.
            Ah ja? Ben je helderziendend?
            Laat het onderzoek dit bepalen, want alles wat hij verkeerd gedaann heeft maakt he nog altijd niet de 'dader' van het ongeval.
            2014 Porsche Boxster 981
            2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Er bestaan wel echte autoliefhebbers die graag een uitzonderlijke wagen bezitten, zonder daarvoor er een moordwapen van te maken, gewoon voor lol, omdat ze zoiets graag zien als een andere verre reizen boekt of nog een andere alle sterrenrestaurants van de wereld bezoekt
              Deze respekteren de andere weggebruikers en ook hun materiaal...
              Het kind in ons wilt ook wat hebben, en ik begrijp best dat dat kind trots kan zijn over zijn speelgoed, zelfs dat op een vrij kinderachtige manier een sportuitlaat bestelt of zijn motor opfokt... het hoort een beetje erbij
              Maar dat kind moet zich niettemin kunnen bewingen om veilig thuis te geraken, en daar wringt meestal het schoentje
              Benjamin kon dat duidelijk niet, de redenen hiervoor liggen voor de hand (en in de vorige posts)

Comment

• @blue8300

Ofwel heb je andere ogen dan ik, maar de Audi blijkt wel degelijk pal in de kont van de Seat gereden te zijn
                Typisch van een bestuurder die aan het (dronken...) slaaprijden is
                Natuurlijk kan je het onverklaarbare blijven proberen te verklaren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                  Eerlijk gezegd in denk 999 op duizend. Als je ziet hoe dat de Seat geraakt is, dan denk ik echt dat de bestuurder van de Seat in fout was...

Hij heeft verdorie een vrouw in nood voor dood achtergelaten, vluchtmisdrijf gepleegd en vervolgens een belachelijk verhaal verzonnen. Het lijkt me vrij duidelijk wie er hier in fout is.

Jij ook blijkbaar.

Wat is het verschil tussen jij die zegt: "999 op duizend" vs. "het lijkt me vrij duidelijk"?

Comment

Maar dat veranderd niets aan het feit dat de bestuurder van de Audi compleet verkeerd gehandeld heeft na het ongeval, vermoedelijk omdat hij te veel gedronken had voor de belgische wet en bang was zijn rijbewijs te verliezen.
                    Hij heeft dan in paniek een belachelijk verhaal uitgevonden, dat siert hem nog minder.

Laat het onderzoek dit bepalen, want alles wat hij verkeerd gedaann heeft maakt he nog altijd niet de 'dader' van het ongeval.
                    Wat zijn de gekende feiten van het ongeval? De jonge man reed de andere bestuurster met hoge snelheid achteraan aan (lees eens Parketnieuws Dendermonde dd 16.05.2012 ) hoe wil jij dan verklaren dat de jonge man niet de "dader" zou zijn...
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• schuldig zowieso,wegrijden na een ongeval is NOT DONE punt! Maar had hij met een corsa'ke hetzelfde gedaan had dat volgens mij zeker zo niet in de belangstelling gestaan. En trouwens wie heeft hier nog nooit te snel gereden of den onnozele uitgehangen op straat of met een pint op,ik denk dat hier bitterweinig mensen dat kunnen zeggen hé als we allemaal eerlijk zijn. En zoals blue8300 zegt,misschien is die vrouw met die ibiza hier ook niet geheel onschuldig wie weet? Dat zal het onderzoek uitwijzen. En zijt allemaal (meerendeel) toch zo jaloers ni op mensen met een beetje centen alstublieft seg,ieders koopt toch wat hij wilt. Ikzelf heb van mijn pa op mijn 23ste ook de keuze gekregen een Porsche of nen bouwgrond,ik heb de grond gekozen,is mijn pa nu ook ne slechte mens en ik ne "fils a papa" ? Die kerel zijn ouders zullen er ook voor gewerkt hebben zenne.
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                        schuldig zowieso,wegrijden na een ongeval is NOT DONE punt! Maar had hij met een corsa'ke hetzelfde gedaan had dat volgens mij zeker zo niet in de belangstelling gestaan. En trouwens wie heeft hier nog nooit te snel gereden of den onnozele uitgehangen op straat of met een pint op,ik denk dat hier bitterweinig mensen dat kunnen zeggen hé als we allemaal eerlijk zijn. En zoals blue8300 zegt,misschien is die vrouw met die ibiza hier ook niet geheel onschuldig wie weet? Dat zal het onderzoek uitwijzen. En zijt allemaal (meerendeel) toch zo jaloers ni op mensen met een beetje centen alstublieft seg,ieders koopt toch wat hij wilt. Ikzelf heb van mijn pa op mijn 23ste ook de keuze gekregen een Porsche of nen bouwgrond,ik heb de grond gekozen,is mijn pa nu ook ne slechte mens en ik ne "fils a papa" ? Die kerel zijn ouders zullen er ook voor gewerkt hebben zenne.
                        Ik denk vooral aan het slachtoffer en haar revalidatie.
                        Last edited by ro80; 20/05/2012, 12:34.
                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          schuldig zowieso,wegrijden na een ongeval is NOT DONE punt! Maar had hij met een corsa'ke hetzelfde gedaan had dat volgens mij zeker zo niet in de belangstelling gestaan. En trouwens wie heeft hier nog nooit te snel gereden of den onnozele uitgehangen op straat of met een pint op,ik denk dat hier bitterweinig mensen dat kunnen zeggen hé als we allemaal eerlijk zijn. En zoals blue8300 zegt,misschien is die vrouw met die ibiza hier ook niet geheel onschuldig wie weet? Dat zal het onderzoek uitwijzen. En zijt allemaal (meerendeel) toch zo jaloers ni op mensen met een beetje centen alstublieft seg,ieders koopt toch wat hij wilt. Ikzelf heb van mijn pa op mijn 23ste ook de keuze gekregen een Porsche of nen bouwgrond,ik heb de grond gekozen,is mijn pa nu ook ne slechte mens en ik ne "fils a papa" ? Die kerel zijn ouders zullen er ook voor gewerkt hebben zenne.
                          Citaat!

Het is een schande om iets te krijgen van je ouders, en het is een nog grotere schande om meer dan 20% meer als gemiddeld te verdienen.

Als je een gast van 21 ziet rijden met een R8, zou je beter aan de kant gaan, want hij of zijn pa hebben de economie op dat moment al meer gesteund dan sommige werkloze, gehandicapte of zagende mensen in gans hun leven.

Als blijkt (ALS. Ik weet het niet. ALS zeg ik hé!) dat de bestuurder van de Seat in fout is, krijgt zij dan een even zware straf?

Ze had misschien niet gedronken, maar dan heeft ze die jongen weldegelijk een pak last bezorgd.
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Man, praat toch geen onzin. Als de bestuurder van de R8 veel te snel reed én daarbij nog dronken was dan is hij in fout, ongeacht of de Seat een manoeuvre maakte of niet.

Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                            Blijkbaar ben je zelf helderziend als ik jou conclusies lees. Jij bent, net als een pak anderen hier, één van die onbenullige typetjes die zich geroepen voelt om die gast met zijn R8 te verdedigen. Hoe jij en je vriendjes erbij komen om dit te doen weet ik niet maar ik heb lak aan dergelijk gedrag.

Comment

Dus bewonderd je niet Hamilton, Schumacher, enz.. want zij hebben allemaal al serieus wat verkeersregels overtreden
                              Voor hun sturen op circuit wel maar ze staan zeer laag aangeschreven als chauffeurs inderdaad. Ook een fils a papa en een "schoenmaker" die accidenten heeft... Je bent nooit een betere chauffeur dan de beslissingen die je iedere seconde maakt, je histoire doet er niet toe...
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Man, praat toch geen onzin. Als de bestuurder van de R8 veel te snel reed én daarbij nog dronken was dan is hij in fout, ongeacht of de Seat een manoeuvre maakte of niet.

Blijkbaar ben je zelf helderziend als ik jou conclusies lees. Jij bent, net als een pak anderen hier, één van die onbenullige typetjes die zich geroepen voelt om die gast met zijn R8 te verdedigen. Hoe jij en je vriendjes erbij komen om dit te doen weet ik niet maar ik heb lak aan dergelijk gedrag.

Ge zijt lulkoek aan't uitkramen. Al had hij 32 pinten op, dan nog kan iemand anders in fout gesteld worden.
                                ALS de Seat met andere woorden iets raar deed op dat moment, is dat perfect mogelijk.

Ik probeer die gast niet te verdedigen, maar ik heb persoonlijk lak aan mensen die de R8-rijder meteen veroordelen en beladen met alle zonden van Israel, om vervolgens de lijn door te trekken naar iedereen die ooit iets gekregen heeft van papa/mama, of die het wat beter heeft dan de gemiddelde arbeider.

Trouwens, doe niet zo hautain, lak aan dergelijk gedrag. Verzuur nog een beetje, doe dat!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Ik heb ook nog NERGENS gelezen:

- wat de snelheid van de Seat-pilote was.
                                  - waar exact op de weg ze zich bevond.

Waarmee ik ZEKER NIET de fout van het ongeval wil verschuiven, maar me wel afvraag waarom NIEMAND die vraag stelt?
                                  Misschien omdat hij z'n auto ging wegsteken en ging liegen over die carjacking?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Ge zijt lulkoek aan't uitkramen. Al had hij 32 pinten op, dan nog kan iemand anders in fout gesteld worden.
                                    ALS de Seat met andere woorden iets raar deed op dat moment, is dat perfect mogelijk.

Ik probeer die gast niet te verdedigen, maar ik heb persoonlijk lak aan mensen die de R8-rijder meteen veroordelen en beladen met alle zonden van Israel, om vervolgens de lijn door te trekken naar iedereen die ooit iets gekregen heeft van papa/mama, of die het wat beter heeft dan de gemiddelde arbeider.

Trouwens, doe niet zo hautain, lak aan dergelijk gedrag. Verzuur nog een beetje, doe dat!
                                    Ach kereltje, wie is de boel hier aan het verzuren? Post na post kom je hier huilen dat je ingebeelde vriendje in de R8 onschuldig zou zijn. En wanneer iemand veel te snel rijdt dan kan iemand anders die een manoeuvre wil maken die snelheid niet inschatten en zal de snelheidsduivel zeker in fout gesteld worden, zeker wanneer hij daarbij nog eens gedronken heeft.

Feit is dat deze lafaard niet aan zijn straf zal ontsnappen. We zullen nog wel eens zien wie in zijn recht en wie in fout gesteld zal worden en dan kom ik hier terug om mezelf op de borst te kloppen en jou en je vriendjes uit te lachen!

Comment

Citaat!

Als je een gast van 21 ziet rijden met een R8, zou je beter aan de kant gaan, want hij of zijn pa hebben de economie op dat moment al meer gesteund dan sommige werkloze, gehandicapte of zagende mensen in gans hun leven.
                                      Dus die heeft in jouw ogen meer rechten dan iemand die een minder actieve vader heeft. Zegt veel over jou.

Comment

Je hebt wel een beetje gelijk maar deze vraagt er wel een beetje om voor deze reacties he...
                                        R8,zo opvallend gewrapt,internet staat vol van deze auto,ik heb hem ook al zien rijden en heb al veel over z'n 'gedrag' gehoord ook voor dit ongeval(en van mij mocht hij een ferrari gekregen hebben van z'n papa hoor,i don't care)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• De FOUT die em gemaakt heeft is dat hij op dat moment zijn verantwoordelijkheid niet heeft opgenomen. Al de rest is bijzaak. Als je een ongeval veroorzaakt moet je daar als een volwassen persoon de gevolgen van dragen. Doe je dat niet dan verdien je gestraft te worden.
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X