Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Zie niet in waarom. We leven in een vrij land en mensen mogen hun mening uiten. 't Gebeurt op een zaterdag dus je papie zal er niet eens in de file hoeven voor te staan.
'k Zie niet in waarom. We leven in een vrij land en mensen mogen hun mening uiten. 't Gebeurt op een zaterdag dus je papie zal er niet eens in de file hoeven voor te staan.
Stom omdat je van te voren al weet dat dat niks, maar dan ook niks aan de situatie gaat veranderen ...
ik hoop dat ze de a1 met veel liefde en plezier in elkaar steken, dat we er trots op mogen zijn
Slecht nieuws voor de gemidelde AW'er. Vroeger was't een Golfje, nu moeten we al een Audi kopen om onze economie staande te houden, kost waarschijnlijk wel paar tientjes meer...
Dan stel ik mij vragen met die veel te dure SUV'kes van de duurdere merken.
Men richt zich met die monovolumes vooral op mensen die een ruimere wagen zoeken, en toch bij hun trouwe merk willen blijven.
oK,maar ik vind dat sommige modellen het imago van het merk eerder aantasten dan opblinken. In mijn ogen/rijervaring is de Mercedes A-klasse bv een heel grote flop. Hij valt in niets te vergelijken met de C-klasse.
Ik vraag me dan ook af wat het nut is van een die uitgebreidde gamma's die (zoals Jann zei) elkaar kanibalisren. Want 10 tegen 1 zal de Audi A1 dezelfde auto zijn als de VW Polo,Skoda new Fabia en Seat Ibiza
Mss belachelijk uitgedrukt, maar die enkelen die vanaf dat ze het wisten op zoek zijn gegaan naar een nieuwe baan ipv wat autobandjes op te stoken voor een poort, zullen zich wel het best redden.
Mss belachelijk uitgedrukt, maar die enkelen die vanaf dat ze het wisten op zoek zijn gegaan naar een nieuwe baan ipv wat autobandjes op te stoken voor een poort, zullen zich wel het best redden.
Voor zover ik weet heeft nog niemand zijn ontslagbrief gekregen. Dus als je nog niet weet of je bij de 1.500 gelukkigen of bij de 4.000 ongelukkigen hoort, hoe kan je dan al ergens anders aan de slag gaan?
Zonder je C4 in handen, is het gewoon niet mogelijk ergens anders te beginnen.
Mss belachelijk uitgedrukt, maar die enkelen die vanaf dat ze het wisten op zoek zijn gegaan naar een nieuwe baan ipv wat autobandjes op te stoken voor een poort, zullen zich wel het best redden.
Slecht nieuws voor de gemidelde AW'er. Vroeger was't een Golfje, nu moeten we al een Audi kopen om onze economie staande te houden, kost waarschijnlijk wel paar tientjes meer...
Denk je nu echt dat er, buiten enkelingen, mensen zijn die daarom een Golf kopen?
Voor zover ik weet heeft nog niemand zijn ontslagbrief gekregen. Dus als je nog niet weet of je bij de 1.500 gelukkigen of bij de 4.000 ongelukkigen hoort, hoe kan je dan al ergens anders aan de slag gaan?
Was ook mijn mening, zolang men in het onzekere leeft is het moeilijk om nu al te solliciteren, vooral als men weet dan men een zeer goede wedde heeft in dit bedrijf
Voor zover ik weet heeft nog niemand zijn ontslagbrief gekregen. Dus als je nog niet weet of je bij de 1.500 gelukkigen of bij de 4.000 ongelukkigen hoort, hoe kan je dan al ergens anders aan de slag gaan?
Je kan al wel gaan kijken of je nergens anders aan de slag kan natuurlijk. Als je dat nu doet heb je nog kans dat je iets vind. Als je wacht tot ze 4.000 mensen op de arbeidsmarkt gooien...
Ik ben er zeker van dat de meesten iets gaan vinden.
Nu deden ze ook maar bandwerk he, of ze nu auto's ineen moeten vijzen of koekskes inpakken...
Als je nu niets vind ga je ook niets vinden op de moment dat je gaat concurreren met je collega's.
Trouwens: Vanhool heeft toch aangekondigd mensen te willen...
Nuja, het regent niet, dus het is gezellig bij de stapel autobanden met een tas gluhwein natuurlijk.
Was ook mijn mening, zolang men in het onzekere leeft is het moeilijk om nu al te solliciteren, vooral als men weet dan men een zeer goede wedde heeft in dit bedrijf
Je kan al wel gaan kijken of je nergens anders aan de slag kan natuurlijk. Als je dat nu doet heb je nog kans dat je iets vind. Als je wacht tot ze 4.000 mensen op de arbeidsmarkt gooien...
Dat is het probleem niet. Zoals ik hierboven reeds zei, zonder dat die mannen hun C4 in hun handen hebben, kunnen die gewoon nergens anders beginnen.
Wat gaan ze doen? Ergens anders gaan werken en dat bedrijf geeft hen aan als voltijdse arbeidskracht, terwijl ze nog als voltijdse arbeidskracht staan ingeschreven bij VW? De fiscus zal nogal ogen trekken.
Dat is het probleem niet. Zoals ik hierboven reeds zei, zonder dat die mannen hun C4 in hun handen hebben, kunnen die gewoon nergens anders beginnen.
Wat gaan ze doen? Ergens anders gaan werken en dat bedrijf geeft hen aan als voltijdse arbeidskracht, terwijl ze nog als voltijdse arbeidskracht staan ingeschreven bij VW? De fiscus zal nogal ogen trekken.
Ze moeten niet aan de slag gaan he, ze moeten gewoon zorgen dat ze vanaf dat ze hun C4 in handen hebben aan de slag kunnen gaan.
Nu gaan de bedrijfsleiders nog compassie hebben met de Arme VW-dupe. Als ze met zen allen massaal de arbeidsmarkt op komen moet je al zien dat je goed bent,
Comment