Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    ja, de ring heeft serieuze hoogteverschillen
    300m hoogteverschil, max. 17% stijgen, max. 11% dalen staat hier op de poster achter mij

Comment

• en het lange stuk na bergwerk is serieus bergop zenne, met een xantia 1.9 met 90pk kon ik daar max 110-120 rijden volgas in 4de ofzo.

Comment

• Comment

• "Giant penis closes Nürburgring Nordschleife"

Last edited by Teus; 07/04/2013, 13:22.
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• De lolbroeken.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Op de terugweg naar huis nu, het was goed weer en de zon deed goed haar best. Twas wel redelijk dus zelf maar 1 rondje gereden. Wel de megane rs van dixie, leon van dr. Gonzo gezien. En ook een cayman op B-platen, ook iem van hier?

'S morgens reden we achter een oude skyline en aan de manier van rijden op de baan zeiden we nog dat die ging crashen. En idd, ie kwam kapot op de depaneur van de piste af.

Die megane RS'en en M3's gaan echt hard
              BMW X5 45e

Comment

• www.radamring.de , in september is het zo ver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Op de terugweg naar huis nu, het was goed weer en de zon deed goed haar best. Twas wel redelijk dus zelf maar 1 rondje gereden. Wel de megane rs van dixie, leon van dr. Gonzo gezien. En ook een cayman op B-platen, ook iem van hier?

'S morgens reden we achter een oude skyline en aan de manier van rijden op de baan zeiden we nog dat die ging crashen. En idd, ie kwam kapot op de depaneur van de piste af.

Die megane RS'en en M3's gaan echt hard
                  Is van Jayv enkele posts terug denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                    "Giant penis closes Nürburgring Nordschleife"

Dat spel heeft dus een uur van mijnen dag gekost hé

Ik dacht eerst dat er ijs ofzo lag, en dat men dat aan het verwijderen was. Tot ik eens ging kijken (stond aan Brunnchen, was er al rond 10u maar ben ook rond 15u30 weer doorgekomen naar huis).
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Heb Dixie gezien (knap gereden) en Timothy met z'n blauwe Doblo (was idd iets van 15u30 dat ik je plots zag passeren). Ik stond ook aan de Brunnchen.

Die M5 F10 was wel een redelijk klap Ging van de baan recht voor ons neus. Spijtig van de opgelopen schade. Ramptoerist uitgehangen

Wel weer vette karren gezien. Ferrari F430 Die R8 was echt luid... en die niet alleen.

Comment

• Wat is gebeurd met de M5?
                        BMW X5 45e

Comment

• Een kleine glimp ervan

Ie kwam te snel beneden remde beetje en hoorden banden slippen. Ging daarna gewoon rechtdoor, in de stenen en zijkant vol in de banden. Serieus stof die opwaaide, was redelijk ze man als dat voor je neus gebeurd. Je moest al die mensen zien staan kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                            Heb Dixie gezien (knap gereden) en Timothy met z'n blauwe Doblo (was idd iets van 15u30 dat ik je plots zag passeren). Ik stond ook aan de Brunnchen.

Die M5 F10 was wel een redelijk klap Ging van de baan recht voor ons neus. Spijtig van de opgelopen schade. Ramptoerist uitgehangen

Wel weer vette karren gezien. Ferrari F430 Die R8 was echt luid... en die niet alleen.
                            Hier een filmpke als ik achter de Ferrari F430 rij:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                              www.radamring.de , in september is het zo ver.
                              Ik hoop da die ook 26 euro per toer moeten betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Hier een filmpke als ik achter de Ferrari F430 rij:
                                http://www.youtube.com/watch?v=OWlW8...ature=youtu.be
                                Valt mij op dat je ook redelijk vroeg schakelt, ik krijg op mijn filmpjes altijd commentaar dat ik te vroeg schakel.
                                Volgens mij heeft t niet "altijd" nut om tot t rode gebied te gaan, koppel zijn werk laten doen (en auto niet afbreken ook)
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Valt mij op dat je ook redelijk vroeg schakelt, ik krijg op mijn filmpjes altijd commentaar dat ik te vroeg schakel.
                                  Volgens mij heeft t niet "altijd" nut om tot t rode gebied te gaan, koppel zijn werk laten doen (en auto niet afbreken ook)
                                  Ik schakel altijd een 700 toeren voor het maximum , met een turbo heeft het weinig nut om tegen het rood te gaan en zo spaar ik mijn motor ook een beetje (hoop ik)

Comment

• Zo denk ik er ook over.
                                    In de zomer of herfst kom ik ook nog is rijden, tegen dan zal de sneeuw wel wegzijn hoop ik.
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      En ook een cayman op B-platen, ook iem van hier?
                                      Kijk is links van deze post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        maakt bij mij toch een verschil hoor, wel geen turbo, en in sport mode trekt die door tot redline aan 7.3 ipv vanaf 6.8 te minderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                          Ik hoop da die ook 26 euro per toer moeten betalen
                                          Euhm... wa denkte eerder van 260€/rondje aangezien ze er ook 10x zolang over doen

Den DBR2 blijft wel komiek nochtans hahaha

Comment

Working...
                                          X