Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
    wat kost dat om je daar te laten wegtakelen of om je boeltje op te kuisen?
    dat ik gehoord heb 1350euro per uur dat ze moeten stilleggen+de schade dan nog aant cirquit en de schade aan uw eigen auto, dan kan het serieus oplopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
      - Base fee for attendance of armco truck: €150
      - Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections)
      - Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height)
      - Removing damaged armco posts: €5.10 each
      - Replacing armco post: €39 each
      - Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people)
      - Circuit closure: €1,350 per hour
      - Recovery truck: €190 (inc VAT)

Everything except the recovery truck is then subject to 19% VAT.

http://nurburgring.org.uk/prices.php
      wat een prijzen, maar als ze het circuit een half uurtje moeten sluiten dan zijn dat idd al een hele hoop kaartjes die ze minder verkocht zijn en verliezen ze waarschijnlijk meer dan €600

Comment

• Serieus kostelijk ja

Nog een grotere reden om daar voorzichtig te rijden !!!

Comment

• idd en daar blijft het niet bij, 2013 zal de ring zelf ook duurder zijn. http://bridgetogantry.com/2/index.ph...uristenfahrten

Comment

• Meevallertje ivgl met vorige jaren

Comment

• Lapticket prices for Nordschleife Touristenfahrten from January 1st, 2013:
              1 lap: 26,- € (same price as 2012)
              4 laps: 97,- € (€2 more than 2012)
              9 laps: 202,- € (€5 more than 2012)
              25 laps: 499,- € (€9 more than 2012)

Comment

• Raar dat je de frequentere ringrijder gaat "straffen" ...

Comment

• die 9 laps is toch ook iets nieuws? hoe kan dat dan gestegne zijn buiten vorig jaar

Comment

• Dat zijn de prijzen voor volgend jaar.
                    Nu kan je die 9 rondjes kopen voor €198.

Comment

• staat nochtans nergens vermeld die 9 laps, vroeger had je 8 en 15 maar dat bestaat ook niet meer. dit jaar vroeg ik om 8 laps uit gewoonte, en kon enkel 2x 4 laps kopen en was geen sprake van 9 laps.

Comment

• Preise für Touristenfahrten Nordschleife in 2012:

Anzahl Preis Zusatzleistungen
                        1 Runde: 26,- €
                        4 Runden: 95,- € 1 ring°werk-Ticket
                        10 % Rabatt auf Onboard-Kameras
                        9 Runden: 198,- € 1 ring°-werk-Ticket
                        25 Runden: 490,- € 1 ring°werk-Ticket
                        Jahreskarte: 1.445,- € 2 ring°werk-Tickets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                          staat nochtans nergens vermeld die 9 laps, vroeger had je 8 en 15 maar dat bestaat ook niet meer. dit jaar vroeg ik om 8 laps uit gewoonte, en kon enkel 2x 4 laps kopen en was geen sprake van 9 laps.
                          Die 9 laps is iets nieuws sinds deze zomer denk ik, ik heb er alleszins zo al een paar versleten, ideaal om op 1 dag op te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                            Die 9 laps is iets nieuws sinds deze zomer denk ik, ik heb er alleszins zo al een paar versleten, ideaal om op 1 dag op te rijden.
                            is sinds een maand of 2 er bij gekomen die 9 laps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                              Raar dat je de frequentere ringrijder gaat "straffen" ...
                              de frequente ringrijder heeft een jahreskarte

voor mijn part mogen ze die 1-ronde kaartjes verdubbelen in prijs... het zijn spijtiggenoeg net de "cowboys" die 1 rondje kopen, en dan accidenten veroorzaken omdat ze is 1x de held gaan uithangen... wekelijks ist van dat...

Comment

• Wa wilt '10 % Rabatt auf Onboard-Kameras' zeggen? 10% korting als ge een onboard camera hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lepel Bekijk Berichten
                                  Wa wilt '10 % Rabatt auf Onboard-Kameras' zeggen? 10% korting als ge een onboard camera hebt?
                                  Je hebt de mogelijkheid om daar een GoPro te huren, mede daardoor is het volgens mij "verboden" om zelf te filmen tijdens de touristenfarthen.

Comment

• Hopelijk geen repost :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                                      Je hebt de mogelijkheid om daar een GoPro te huren, mede daardoor is het volgens mij "verboden" om zelf te filmen tijdens de touristenfarthen.
                                      Het is verboden om zelf te filmen omdat ze niet willen dat er teveel accidenten op het internet geüpload worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
                                        Het is verboden om zelf te filmen omdat ze niet willen dat er teveel accidenten op het internet geüpload worden.
                                        Indeed, ook horen zeggen dat ze eventueel gefilmde accidenten achteraf uit het filmke knippen. Kan dit niet bevestigen aangezien ik nog nooit ene gehuurd heb en ook nooit zal doen

Comment

• Comment

Working...
                                          X