Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kom op zondag 14 september van 9:00 tot 17:00 naar Hart Voor Auto's Showtime op Vliegveld Twenthe! Beleef een dag vol autospektakel met meer dan 1500 auto’s op de showpaddock. Tientallen autoclubs zijn aanwezig om hun mooiste bolides te showen, en in Hangar 11 spot je de absolute toppers tijdens de Best of Show. Ook voor motorliefhebbers is er genoeg te zien, want er staan honderden motoren op de showpaddock. Daarnaast is de Hot Wheels Legends Tour Benelux aanwezig met een toffe stand én unieke auto’s. Een groot auto- en motorspektakel dat jij niet mag missen!
Voet van de gas, auto scheef. Lijkt me heel gevaarlijk, dat lift-off oversteer... Die reviewers doen zo lyrisch over de Megane RS bijvoorbeeld, maar is dat niet gevaalrijk voor de beginner, of vangt de ESP dat overstuur op?
Weet er iemand hoe het juist zit om met z-platen op de ring te rijden? Ik heb al gevonden dat z-platen geldig zijn in de EU dus ik veronderstel ook op de ring. iemand meer duidelijkheid hierover?
Weet er iemand hoe het juist zit om met z-platen op de ring te rijden? Ik heb al gevonden dat z-platen geldig zijn in de EU dus ik veronderstel ook op de ring. iemand meer duidelijkheid hierover?
Voorzover ik begrijp mogen auto's met een Duits handelaarskenteken NIET op de Ring, dus buitenlandse handelaarsplaten vermoedelijk ook niet maar misschien heb je geluk en zeggen ze niks maar ik zou het niet riskeren om daar voor niks te staan.
Heb voor de eerste keer zelf gereden op de Nurburgring. Het was een leuke ervaring maar ga toch even duren wanneer ik de juiste rij lijnen ga vinden. Heb 4 keer gereden, van de 3de keer heb ik een filmke van. Spijtig van de 4de keer werkte de camera niet, en da was toch de beste run.
Heb voor de eerste keer zelf gereden op de Nurburgring. Het was een leuke ervaring maar ga toch even duren wanneer ik de juiste rij lijnen ga vinden. Heb 4 keer gereden, van de 3de keer heb ik een filmke van. Spijtig van de 4de keer werkte de camera niet, en da was toch de beste run.
er is dan dat weekend ook het IDS European Drift Championship op de Müllenbachschleife
nu heb ik dit stukje circuit nog nooit gezien, weet iemand hoe ik hierbij geraak?
Comment