Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
    Zin heb ik zeker, maar waarschijnlijk niet aangezien het de maandag erop trackday van SkyLimit is..
    Dus je gaat naar de trackday?
    Ik ga zondag en maandag, wie nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
      Ik ben er aanstaande zaterdag tegen de middag, zondag en maandag.
      Weet enkel nog niet met welke auto ik kom, daily op winterbanden of zomerfunauto op zomerbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
        Ike ga mee ;-)
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• serieus goesting om maandag ook af te zakken naart eifel gebergte !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten

Ik heb er al eens aan gedacht dat een of andere oliesjeik op dat idee zou komen, heel veel werk en duur maar in principe mogelijk.
            Moeilijkste is misschien nog wel om de bossen ook na te maken.

Ik hoop echter dat de huidige Ring uniek blijft. Morgen eens kijken hoe ie er bij ligt.

Comment

• Regen voorspeld voor maandag , i'm out

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten

" The hilliebilly ring"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichten
                  Regen voorspeld voor maandag , i'm out
                  Het was droog en zonnig vandaag!

Comment

• Nurburgringweer is onvoorspelbaar

Hoe lag het circuit erbij Niek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                      Nurburgringweer is onvoorspelbaar

Hoe lag het circuit erbij Niek?
                      Super, op aantal stukken nieuw asfalt. Put bij Breidscheid op de brug is er uit.
                      Net voorbij Breidscheid was begin van de middag een Baustelle wegens vervangen afrastering en bij Hohe Acht een stukje Baustelle waar goed aangegeven snelheidsbeperking was.
                      Op een paar plaatsen aan de kant van de weg nog een beetje grond/zand op de baan wegens gedane werkzaamheden maar verder kurkdroog.

Comment

• Zaterdag ook even geweest voor't eerst dit jaar, was net begonnen te regenen dus na 2 rondjes maar gestopt. Eindelijk zijn ook die putten in de remzone voor de kleine carroussel weg, gans nieuwe asfalt. Het leek me dat er veel asfalt vernieuwd is, oa. ook de linkse na de oude pit ? En er staan nu Yokohama gesponsorde bordjes aan elke bocht met de bochtnaam erbij.

Comment

• Ik zou graag met de vriendin naar daar gaan van 06/04 tot 10/04, maar heeft er iemand ervaring met dit hotelletje?

BMW X5 45e

Comment

• Zondag aanwezig. Nog mensen?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Zondag aanwezig. Nog mensen?
                              Tot nu toe Benny, Ivan, Delphine & ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Zondag aanwezig. Nog mensen?
                                Met wat rijdt gulle nu rond? nog altijd de Porsche?

Mijn vriendin heeft mij 4 rondjes cadeau gegeven . van 06/04 tot 10/04 zal ik daar dus ook zitten in het hotel House Marvin. ( Tenminste als zij antwoorden of er nog plaats is )
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Met wat rijdt gulle nu rond? nog altijd de Porsche?

Mijn vriendin heeft mij 4 rondjes cadeau gegeven . van 06/04 tot 10/04 zal ik daar dus ook zitten in het hotel House Marvin. ( Tenminste als zij antwoorden of er nog plaats is )
                                  Da's een toffe vriendin dan!!!

Moet ik uitkijken naar of voor haha een witte Leon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                    Da's een toffe vriendin dan!!!

Moet ik uitkijken naar of voor haha een witte Leon?

Idd, tis een goeike, ben vorig jaar met haar en toen nog met mijn ibiza naar daar gegaan voor een week. Ik wilde er toen over rijden maar in de regen en voor de eerste keer durfde ik niet zo goed, en met 85pk zalt ook genne vette zijn geweest , tegen dan 140pk dus dat zal iets vlotter gaan

En aangezien het de eerste keer zal zijn, kan je beter oppassen voor de witte leon denkik
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Idd, tis een goeike, ben vorig jaar met haar en toen nog met mijn ibiza naar daar gegaan voor een week. Ik wilde er toen over rijden maar in de regen en voor de eerste keer durfde ik niet zo goed, en met 85pk zalt ook genne vette zijn geweest , tegen dan 140pk dus dat zal iets vlotter gaan

En aangezien het de eerste keer zal zijn, kan je beter oppassen voor de witte leon denkik
                                      Een natte Ring is echt link. 85pk is voldoende voor een eerste rondje hoor als je de baan niet kent.
                                      Ik zal oppassen voor jou. Ik verheug me al op dat weekend.

Comment

• Binnen 2 weken ga ik ook om eens zelf te rijden maar ook om er de toerist uit te hangen, weet er iemand goeie plaatskes om te kijken langs de kant van het circuit?
                                        BMW X5 45e

Comment

Working...
                                        X