Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schakelen aan 5k rpm, schijtebenieuwd om 'm eens volledig open te sleuren op de ring in de zomer. Kar heeft veel potentieel. 'k Moet wel terug opnieuw beginnen qua schakelen. Wat een verschil met de 318is, zowel het schakelen zelf als de momenten waarop...
Vanaf 6:34 Ben je te zien. (Best op youtube zelf bekijken, en na volledig processen zo 't in HD moeten te zien zijn)
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op de Ring geweest.
De eerste keer met de Z4,op sommige stukken ging het vlot,op andere veel te traag.
Ik zal eens meer moeten gaan.
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op de Ring geweest.
De eerste keer met de Z4,op sommige stukken ging het vlot,op andere veel te traag.
Ik zal eens meer moeten gaan.
Werd vanochtend zeer vroeg wakker en zag dat het weer mooi ging zijn. Dus zomaar besloten om ernaartoe te gaan.
Bangelijke dag gewoon. Heb kunnen meerijden met 2 zeer begaafde Renault rijders, niveau Lefty. De eerste haalde 8:40 uit een leeggehaalde Twingo RS op R888s, de 2de een Duitser die 8:00 haalde met een standaard Megane 250 Cup op PS2 banden.
Zelf ook iets kunnen bijleren en 8:38 gehaald op de AD08 banden. Aangezien ik niet bereid ben om met semi slicks naar het limiet te gaan is dit ook end of the line voor de Clio. Dit winter ga ik op zoek naar iets RWD.
het geluid is idd , uw 2de opmerking... eerst leren stappen, dan pas lopen ...
Persoonlijk denk ik dat het bij mij hoogstens snelwandelen word.
Moest ik een berg centen liggen hebben,ja.
Maar ik moet tijdens de week ook nog met dat ding kunnen rijden hé.
Ik heb al te veel brokken gezien op de Ring om zelf in de val te lopen.
Het is leuk zolang je het leuk houd.
Wannneer je daar steeds verder de limiet zoekt kan je alleen maar verliezen.
Het was tof dat het zo kalm was op woensdag,nadeel is dan wel dat je weinig wagens ziet en dat je naar een foto van je wagen kan fluiten.
Werd vanochtend zeer vroeg wakker en zag dat het weer mooi ging zijn. Dus zomaar besloten om ernaartoe te gaan.
Bangelijke dag gewoon. Heb kunnen meerijden met 2 zeer begaafde Renault rijders, niveau Lefty. De eerste haalde 8:40 uit een leeggehaalde Twingo RS op R888s, de 2de een Duitser die 8:00 haalde met een standaard Megane 250 Cup op PS2 banden.
Zelf ook iets kunnen bijleren en 8:38 gehaald op de AD08 banden. Aangezien ik niet bereid ben om met semi slicks naar het limiet te gaan is dit ook end of the line voor de Clio. Dit winter ga ik op zoek naar iets RWD.
Op een dag word je een echte man Daar gaat gewoon niets boven! Bakken meer fun! Aan de andere kant, chapeau wat je uit die Clio geperst hebt
Op een dag word je een echte man Daar gaat gewoon niets boven! Bakken meer fun! Aan de andere kant, chapeau wat je uit die Clio geperst hebt
Hehe ja om meer compleet te worden als rijder vond ik het meer interessant om ook RWD to gaan leren in plaats van semi slicks op de Clio te monteren en daarmee de limiet te gaan opzoeken. Waarschijnlijk ook mindere risicos door veel tragere bochtsnelheden om te beginnen
Ik ben zeer tevreden met de ronde in de Clio. Spijtig verloor ik door een andere auto 40km/h bij Flugplats tov een gewone ronde op de ronde van 8:38, als dat niet was gebeurt dan was het een 8:34. Dat ligt al aardig in de buurt van de "ideale" tijd van 8:29 door alle beste sectoren te nemen van alle ronden, dus ook zeer tevreden over de consistency.
De snelste ronde op youtube met een Clio 2 RS is 8:40 op R888 banden. De meest indrukwekkende ronde met een Clio 2 RS waarvoor bewijs bestaat, was een 8:37 met Kumho MX banden (ook een extreem zomer band zoals de AD08s van mij).
Ik ben gewoon superblij dat ik het aan mezelf bewezen heb dat ik klaar ben voor een nieuwe uitdaging.
Nu moet ik uitvissen hoe ik Racechrono2Avi moet gebruiken om een overlay video te maken...
Enkele observaties
- Was toch beter geweest om op te schakelen naar 5e voor die eerste chicane.
- Een tragere auto op Flugplatz cost je 40km/u en 3s
- Bergwerk enorm slecht genomen
Enkele observaties
Nette ronde! Ik heb ook nog een observatie : efkes gras aantikken in kallenhard, ziet er spannend uit. Het overige verkeer lijkt gewoon stil te staan
Nette ronde! Ik heb ook nog een observatie : efkes gras aantikken in kallenhard, ziet er spannend uit. Het overige verkeer lijkt gewoon stil te staan
Bedankt! Dat was uitkomst van Miss Hit Miss. Dat was eigenlijk de 2e keer dat ik de gras daar aantikte. Eerste keer was per ongeluk, en had toen wat meer gras gemaaid dan dit keer. Dit keer wist ik dat het ging gebeuren maar ik wist dat het wel ok ging zijn dus ik ben in het gas gebleven.
Voor het grote deel zeer veel geluk dat er niet veel autos rondreden zondag. Maar om dan iemand te moeten inhalen in Flugplatz vond ik heel spijtig
Enkele observaties
Mijn ronde met Yotah1 als passagier. Ik voelde toen zeker dat hij sneller (dacht toen 30% ) door de bochten ging met de R888 banden, maar met de videos zij aan zij is er niet veel verschil
Waarschijnlijk is mijn perceptie van snelheid vervormt als ik in de passagierstoel zit
Comment