Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dat Lefty? Was dat zijn vorige ongeluk?

Comment

• Amai hij heeft nog gelukt gehad maar toch redelijk harde klap In het begin heeft hij hem nog goed kunnen corrigeren om van erger gespaard te blijven.

Comment

• Ferme klap

Comment

• Lefty zijn accident was voor Kallenhard, dat is aan Hohe acht.

Comment

• Serieuze patat, als het daar misgaat kan je nog weinig doen

Comment

• Het is inderdaad Lefty niet.

Toen ik dit filmje de eerste keer zag dacht ik van wel, maar als je naar de datum kijkt kan het niet.
              Toch zonde om te zien.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zaterdag ook wat rondjes afmalen op de Nurburgring met de Lotus ...

Spannend dus , en opletten geblazen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Zaterdag ook wat rondjes afmalen op de Nurburgring met de Lotus ...

Spannend dus , en opletten geblazen

ik ben er vrijdag en zaterdag met de FRS en een vriend van me met zwarte GTR , altijd leuk om ff babbelke te doen e daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
                    ik ben er vrijdag en zaterdag met de FRS en een vriend van me met zwarte GTR , altijd leuk om ff babbelke te doen e daar
                    Vrijdag gaan we misschien nog naar daar , is te zien hoelaat we vrijdag Duitsland binnenrijden .
                    Hoelaat zijn jullie daar zaterdag ?
                    Nr-plaat van de GTR en van de FRS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Hoelaat zijn jullie daar zaterdag ?
                      Nr-plaat van de GTR en van de FRS ?
                      GTR : 454 - BJX

FRS : YCR - 255

zaterdag in de vroege morgen ,we slapen op een 20km van de Ring

Comment

GTR : 454 - BJX

FRS : YCR - 255

zaterdag in de vroege morgen ,we slapen op een 20km van de Ring
                        Owkee , see you saturday

Ps : hoelaat is de Ring open zaterdag?

Comment

• is open vanaf 8u , denk daar te zijn rond 9u en hopelijk ist overal droog dan

Comment

is open vanaf 8u , denk daar te zijn rond 9u en hopelijk ist overal droog dan
                            Zal ook wel lukken tegen 9u00 ( wij logeren in Keulen )

Comment

• Shi en ik zullen er ook zijn van vrijdag t/m zondag met de clio van Shi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                Shi en ik zullen er ook zijn van vrijdag t/m zondag met de clio van Shi.
                                Na 3 maanden afwezigheid, kijk ik er wel naar uit

Comment

• Zijn er soms nog mensen die volgende week zondag naar daar trekken? Ik zal er zijn samen met Geertt en Gertertos

Comment

• Alst weer goed is zal ik er Zaterdag zijn met de Megane RS rond de middag.

Comment

• pfff ik heb echt zin om mee te gaan

Comment

• Morgen ook eens gaan kijken naar de Nurburgring (maar zelf niet rijden). Wat is de beste route om er te geraken (vertrekken vanuit West-Vlaanderen, regio Roeselare om 7u). Welke stukken moeten we zeker bezoeken (vorige keer toevallig bij adenauer forst uitgekomen, eventueel straatnamen etc om het gemakkelijk terug te vinden)?

Comment

• het kietelt om ook te gaan.... welk weer geven ze uit?
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X