Is dat Lefty? Was dat zijn vorige ongeluk?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het is inderdaad Lefty niet.
Toen ik dit filmje de eerste keer zag dacht ik van wel, maar als je naar de datum kijkt kan het niet.
Toch zonde om te zien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZaterdag ook wat rondjes afmalen op de Nurburgring met de Lotus ...
Spannend dus , en opletten geblazen
ik ben er vrijdag en zaterdag met de FRS en een vriend van me met zwarte GTR , altijd leuk om ff babbelke te doen e daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichtenik ben er vrijdag en zaterdag met de FRS en een vriend van me met zwarte GTR , altijd leuk om ff babbelke te doen e daar
Hoelaat zijn jullie daar zaterdag ?
Nr-plaat van de GTR en van de FRS ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHoelaat zijn jullie daar zaterdag ?
Nr-plaat van de GTR en van de FRS ?
FRS : YCR - 255
zaterdag in de vroege morgen ,we slapen op een 20km van de Ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk BerichtenGTR : 454 - BJX
FRS : YCR - 255
zaterdag in de vroege morgen ,we slapen op een 20km van de Ring
Ps : hoelaat is de Ring open zaterdag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichtenis open vanaf 8u , denk daar te zijn rond 9u en hopelijk ist overal droog dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenShi en ik zullen er ook zijn van vrijdag t/m zondag met de clio van Shi.
Comment
-
Morgen ook eens gaan kijken naar de Nurburgring (maar zelf niet rijden). Wat is de beste route om er te geraken (vertrekken vanuit West-Vlaanderen, regio Roeselare om 7u). Welke stukken moeten we zeker bezoeken (vorige keer toevallig bij adenauer forst uitgekomen, eventueel straatnamen etc om het gemakkelijk terug te vinden)?
Comment
-
het kietelt om ook te gaan.... welk weer geven ze uit?
Comment
Comment