Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moet nu eerlijkheidshalve wel zeggen: die prijs is all-in niet alleen voor vangrail etc, maar ook voor de inzet van de Stresi's....en het is me toch wel wat waard om niet vlak na een crash ook nog m'n benen te verliezen omdat er een of andere eikel op je af komt geknald.
Wat is dat juist, die Stresi's? Die mannen kunnen toch niet 'overal' zijn? Of doen die gewoon de hele tijd toertjes en als er een accident is zetten ze de boel af?
Wat is dat juist, die Stresi's? Die mannen kunnen toch niet 'overal' zijn? Of doen die gewoon de hele tijd toertjes en als er een accident is zetten ze de boel af?
Bij mij had ik het geluk dat ik ze net had ingehaald en ze dus zowat 200m achter me reden, binnen de 2minuten was alles "secured".
Ze rijden wel degelijk "Kontrollfahrten", incl een paar motards die gewoon rondjes rijden om alles in het oog te houden.
En wat me vooral (positief) verbaasde is dat ze wel degelijk bezig zijn met die paar zotten die rechts inhalen, waarschuwingslichten negeren etc. Aangezien m'n kar op de takelwagen stond moest ik sowieso mee in de Zafira, die walkie-talkie stond niet stil, een continue informatiestroom van nummerplaten, auto-types en andere beschrijvingen van voertuigen die zich niet aan de regels houden.
Spijtig dat je dat hebt moeten meemaken Lefty, en gelukkig is het niet erger.
Knap dat je ermee blijft doorgaan, ik heb ook zo eens een akelig moment gehad op de ring in de regen.
Nadien heb ik mezelf voorgenomen er niet meer op te rijden, en dat heb ik totnutoe nog altijd kunnen volhouden.
Laten we eerlijk zijn hé, er mee doorgaan is afgezien van een psychologische kwestie voornamelijk een financiële kwestie. Daarom dat ik daar niet met een genre GT3 rondbol, want dat trek ik simpelweg niet.
Nice, zo'n kans zou ik niet laten schieten!
Have fun
ik kan mij toch ook es herinneren dat we in de paddock hebben rondgelopen terwijl ze aan het racen waren, de mekaniekers lagen te slapen in hun stoeletjes en langs hen stond een DBRS9 die had opgegeven...
Was jij daar toen niet bij?
Denk het niet, we hebben toen met de RS6 zowat elk bosweggetje rondom de Ring gedaan om uiteindelijk aan de kleine karussel uit te komen...en geracet werd er niet want overal hing mist.
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Comment