Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 12345

traag forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
      Ik moet nu eerlijkheidshalve wel zeggen: die prijs is all-in niet alleen voor vangrail etc, maar ook voor de inzet van de Stresi's....en het is me toch wel wat waard om niet vlak na een crash ook nog m'n benen te verliezen omdat er een of andere eikel op je af komt geknald.
      Wat is dat juist, die Stresi's? Die mannen kunnen toch niet 'overal' zijn? Of doen die gewoon de hele tijd toertjes en als er een accident is zetten ze de boel af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
        Wat is dat juist, die Stresi's? Die mannen kunnen toch niet 'overal' zijn? Of doen die gewoon de hele tijd toertjes en als er een accident is zetten ze de boel af?

Bij mij had ik het geluk dat ik ze net had ingehaald en ze dus zowat 200m achter me reden, binnen de 2minuten was alles "secured".

Ze rijden wel degelijk "Kontrollfahrten", incl een paar motards die gewoon rondjes rijden om alles in het oog te houden.
        En wat me vooral (positief) verbaasde is dat ze wel degelijk bezig zijn met die paar zotten die rechts inhalen, waarschuwingslichten negeren etc. Aangezien m'n kar op de takelwagen stond moest ik sowieso mee in de Zafira, die walkie-talkie stond niet stil, een continue informatiestroom van nummerplaten, auto-types en andere beschrijvingen van voertuigen die zich niet aan de regels houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          aanwezig.
          ik heb gewoon ongezien de verf meegepikt
          Da's just, je hebt daar zo'n mooie pirouette gedraaid!
          Dat was in de regen dacht ik hé? Ik geloof dat ik toen een heel stuk achter je reed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Da's just, je hebt daar zo'n mooie pirouette gedraaid!
            Dat was in de regen dacht ik hé? Ik geloof dat ik toen een heel stuk achter je reed?

Roughy!

Weet je nog onderweg naar de Ring, op dat stukje voor de Duitse grens toen we die SLK55 tegenkwamen? Die wist even niet wat er gebeurde

Comment

• Spijtig dat je dat hebt moeten meemaken Lefty, en gelukkig is het niet erger.
              Knap dat je ermee blijft doorgaan, ik heb ook zo eens een akelig moment gehad op de ring in de regen.
              Nadien heb ik mezelf voorgenomen er niet meer op te rijden, en dat heb ik totnutoe nog altijd kunnen volhouden.

Comment

Roughy!

Weet je nog onderweg naar de Ring, op dat stukje voor de Duitse grens toen we die SLK55 tegenkwamen? Die wist even niet wat er gebeurde
                Vaag, heel vaag
                met andere woorden: ik zou het bijgod niet meer weten

Comment

Roughy!

Binnenkort is het weer 24h, nog eens een blast through the night richting Ring doen?

Comment

• Laten we eerlijk zijn hé, er mee doorgaan is afgezien van een psychologische kwestie voornamelijk een financiële kwestie. Daarom dat ik daar niet met een genre GT3 rondbol, want dat trek ik simpelweg niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Vaag, heel vaag
                      met andere woorden: ik zou het bijgod niet meer weten
                      Ik anders wel, die kerel begreep er totaal niks van

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Binnenkort is het weer 24h, nog eens een blast through the night richting Ring doen?
                      Ik ga wsl wat vroeger, kan via een deelnemer binnen geraken, en ik denk dat ie z'n gsm niet meer opneemt eens ie aan z'n stint begint

Comment

• Nice, zo'n kans zou ik niet laten schieten!
                        Have fun

ik kan mij toch ook es herinneren dat we in de paddock hebben rondgelopen terwijl ze aan het racen waren, de mekaniekers lagen te slapen in hun stoeletjes en langs hen stond een DBRS9 die had opgegeven...
                        Was jij daar toen niet bij?

Comment

• Denk het niet, we hebben toen met de RS6 zowat elk bosweggetje rondom de Ring gedaan om uiteindelijk aan de kleine karussel uit te komen...en geracet werd er niet want overal hing mist.

Comment

• Wie gaat er naar de 24u?

Comment

• Ik als iemand mij meeneemt.
                              Edit: wanneer is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                Ik als iemand mij meeneemt.
                                Edit: wanneer is dat?
                                24H Ring is dit weekend.

Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
                                Last edited by ; 23/06/2011, 23:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Enig idee of ze het ook ergens uitzenden op tv??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
                                    Enig idee of ze het ook ergens uitzenden op tv??

http://www.autoblog.com/2008/05/24/n...ve-on-the-web/

Comment

• 98 Porsches 997 cup op de doorregende Nordschleife, nu live op Eurosport!
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ideaal!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Super, thx!

Comment

Working...
                                          X