Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk niet dat ik om financiële redenen gevraagd wordt noch omdat ik aardig zou kunnen sturen op de Ring, ik zeg het, vergeleken met RCN is VLN buiten categorie hoor.
    Heb met die kerel tijdens een professionele relatie ook een vriendschappelijke relatie opgebouwd, zodoende. Beiden carnuts, ik kom 'm constant tegen bij m'n garagist en zelfs als we afgesproken hebben om het over bepaalde zaken te hebben gaat het steevast 95% vd tijd over de Ring.

24h is weinigen gegeven indd, maar het is ook een beetje idioot om daaraan mee te doen als je 0,0 race ervaring hebt ( VLN idem trouwens ). RCN is dé instapmogelijkheid, goedkoper/makkelijker kan je niet racen op de NS.

Comment

• RCN heb ik me nog niet in vediept, zal de link eens bekijken.

Wel leuk om zulke mensen te kennen en je passie mee te delen.
      Dat is eigenlijk ook de reden dat we meestal in hetzelfde pension verblijven, eigenaar pension is zelf Ringer, altijd leuk kletsen over de Ring en auto's en soms samen uiteten.

Comment

• Lefty deze kans mag je zooo niet laten schieten!! Doen gewoon... En ja, ik zal extreem groen van jaloezie zien!

Comment

• Deze mag je, als je je fin geen pijn doet, niet laten liggen!

Comment

• Als die maya's zich koest houden ben ik iig zeer benieuwd naar wat 2012 brengt

Eerst maar eens met fluwelen voetjes RWD wat beter leren kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              Als die maya's zich koest houden ben ik iig zeer benieuwd naar wat 2012 brengt
              Da's maar op 21 december 2012.

Comment

Als die maya's zich koest houden ben ik iig zeer benieuwd naar wat 2012 brengt

Eerst maar eens met fluwelen voetjes RWD wat beter leren kennen.
                Wisselen we eens van kar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Wisselen we eens van kar?
                  Mij goed, maar ik zou zeer veel angst hebben in jouw plaats

Comment

Mij goed, maar ik zou zeer veel angst hebben in jouw plaats
                    Ik zal u uiteraard eerst grondig briefen en onderwerpen aan verschillende praktische en theoretische tests...

Comment

• Ik wil weer ringen!

Comment

Eerlijk? Geen flauw idee, maar in die klasses vooral materiaalkost, dus een beetje wat de gek er voor geeft.
                        24h kost zowat 10K om je in een team in te kopen ( en dan ben je wsl nog 3de of 4de rijder, dus 0 zekerheid dat je effectief rijdt)
                        Heb je dat project van Audi gezien voor de 24h? Echt geniaal IMO! Ik zoek effe de link op.

Comment

• Episch.
                          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Heb je dat project van Audi gezien voor de 24h? Echt geniaal IMO! Ik zoek effe de link op.
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

*droomt*

Comment

• Wat ik er super aan vind is :

- De prijs (dat is toch een koopje om in die categorie mee te rijden)
                              - De selectiemethode. t is dus niet zo dat gelijk welke Rus met teveel geld zich effe inkoopt en daar wat gaat rondcrossen zonder kennis van zaken.

Comment

• Ik vrees dat die mening evtl nog wel verandert als er een Rus nog een nulletje bijplakt...
                                Langs 1 kant is dat een schitterende ervaring, langs de andere kant zou ik me wel als een "cheater" voelen denk ik, if you catch my drift.

Comment

• Waarom cheater?

Comment

• En als je echt veel geld hebt ga je gewoon met je eigen team he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Waarom cheater?
                                      Klinkt wat overdreven maar hoe je het draait of keert, het moet de ogen uitsteken van heel wat heren & dames die wsl 100x betere skills hebben maar niet die 20K om deel te nemen.

Comment

Klinkt wat overdreven maar hoe je het draait of keert, het moet de ogen uitsteken van heel wat heren & dames die wsl 100x betere skills hebben maar niet die 20K om deel te nemen.
                                        Ach, dat is toch overal in de autosport zo? Je moet in de eerste plaats geld hebben, in de tweede plaats talent.

Comment

Working...
                                        X