Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEven wat technische vraagjes, altijd leuk om andere meningen te horen:
- Hoe nemen jullie de bocht bij Schwedenkreuz? Een beetje remmen of van de gas, en dan vol op het gas nog even doorperen vooraleer je alles dichtgooit voor Aremberg?
Ik ga toch nog zeer voorzichtig te werk daar, ik rem ook vrij hard af...ik denk dat ik daar tegen de 170 aan links de bocht inga.
- En, de eeuwige vraag....remmen jullie voor of na de put bij Pflanzgarten?
Ik heb toch de indruk dat ik te veer doorschuif als ik na de put rem, en dan die bocht naar rechts
- De kleine karussel, Schwalbenschwanz...laat er uit, of toch iets vroeger aangezien je serieus marge hebt?
Bij mij ligt het ietwat in het midden, te ver naar rechts resulteert in een flinke bots, links is gewoon te traag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenIk ben nog ne rookie, maar 'k neem naar mijn mening wel de juiste lijnen. 'k Heb wel een tragere wagen, dus ivm rempunten... Ik rem bvb NA Pflanzgarten, maar ik heb al gehoord dat voor én na ook heel vaak wordt gedaan. Ook Schwedenkreuz zal bij mij anders zijn, al vliegt daar eender welke auto imo, zelfs ik tik daar +200 aan! Imo één van de zaligste stukjes Ring. Ik tik dan ook kort mijn rem aan, en ga ongeveer tegen dezelfde snelheid als gij de linkse knik in. 't Kan sneller, maar 'k neem liever geen risico's. De kleine Karussel is ne no brainer imo, half erin half eruit en zo weinig mogelijk vaart minderen. Der echt ingaan zoals bij de grote is idd te traag.
Maar ik vrees dat het appelen met peren vergelijken is. Zolang je niet dezelfde snelheid haalt zul je andere rempunten aan moeten houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenIk wil niets afdingen op jouw verhaal, laat dat duidelijk zijn.
Maar ik vrees dat het appelen met peren vergelijken is. Zolang je niet dezelfde snelheid haalt zul je andere rempunten aan moeten houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenMaar ik vrees dat het appelen met peren vergelijken is.
Comment
-
RACEN IN 4 SUPERCARS op de Nürburgring
Het is hier al een keer genoemd, maar ik zal het ook nog even herhalen:
Koop geen RACEN IN 4 SUPERCARS van 1dayfly of Groupon. Je koopt een kat in de zak.
Wij zijn afgelopen zondag ook naar de Nürburgring gegaan om te racen in de 4 supercars, maar uiteindelijk heeft niemand van onze groep ook echt op het circuit gereden. De uiteindelijke organistatie HAMMER-EVENTS had 2x zoveel tickets verkocht als ze eigenlijk aan konden, en daardoor hebben we UREN gewacht tot we eindelijk eens mochten gaan rijden.
Je mocht helaas maar in 2 auto's het circuit op, met de overige 2 mocht je 'slechts' op de openbare weg. En uiteraard werd er overal rond het circuit gecontroleerd op snelheid. Toen we eindelijk aan de beurt waren om met de 2 auto's het circuit op te gaan, ging het circuit dicht. Niet heel verwonderlijk daar we reeds UREN aan het wachten waren.
Al met al, €255,- lichter, en NIET geracet op de Nürburgring.
De organisatie HAMMER-EVENTS.com bestaat uit alleen maar OOSTBLOK OPLICHTERS.
Laat dit een waarschuwing zijn voor alle anderen hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten- Hoe nemen jullie de bocht bij Schwedenkreuz? Een beetje remmen of van de gas, en dan vol op het gas nog even doorperen vooraleer je alles dichtgooit voor Aremberg?
) en wat verder van de curb om een oneffenheid te vermijden. Eens ik daar uitkom en de wielen staan recht is het tijd om zwaar in de ankers te gaan voor Aremberg.
- En, de eeuwige vraag....remmen jullie voor of na de put bij Pflanzgarten?
Remmen voor de sprong en dan op de juiste moment de rem lossen en dan voel je de boel effe loskomen als je erover gaat.
- De kleine karussel, Schwalbenschwanz...laat er uit, of toch iets vroeger aangezien je serieus marge hebt?
Ik probeer vrij laat, maar soms ga je wat te hard erin en dan word je er idd nogal bruut uitgegooid zegmaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuelIk probeer vrij laat, maar soms ga je wat te hard erin en dan word je er idd nogal bruut uitgegooid zegmaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDa's het enige goeie aan die paar crashes op de NS van forummers...bij Schwedenkreuz ben ik voorzichtig wegens de flip van kleine jos, in de wax-it S wegens de gelijknamige participant...
Iedereen crashed wel eens op de ring als hij hard gaat ... gelukkig voor u is dat al achter de rug en in andersmans auto als passagier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenErvoor, absoluut, anders steek ik in de zandbakRemmen voor de sprong en dan op de juiste moment de rem lossen en dan voel je de boel effe loskomen als je erover gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ging het al eerder zeggen maar kheb het niet gedaan ...
Iedereen crashed wel eens op de ring als hij hard gaat ... gelukkig voor u is dat al achter de rug en in andersmans auto als passagier
Ola, ik lach daar absoluut niet mee...ik ben me er zeer bewust van dat dat met mijn rijstijl net hetzelfde kan opleveren, daarom het bewustzijn! En vooral de drang en druk om me meer en meer aan te passen.
Comment
-
Begrijp me niet verkeerd, maar als ik hier lees lijken snelheden boven de 200 peanuts. Wees aub voorzichtig en laat jullie niet opnaaien, het gevaar zit om de hoek, daarom hoef je zelf geen fout te maken.
Wanneer je door de fuchsrohe knalt en vlak achter de dip staat een trein stil geraak je nooit stop.
De mannen gaan hard en de lat ligt heel hoog maar weet wat je zelf kunt en vertrouw niet blindelings op iemand die voor je rijdt.
Dit is zeker niet verwijtend naar iemand toe, gewoon een waarschuwing nudat het seizoen terug geopend is
desalniettemin Nordschleife is adembenemend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDa's het enige goeie aan die paar crashes op de NS van forummers...bij Schwedenkreuz ben ik voorzichtig wegens de flip van kleine jos,...
Rustig aan opbouwen en de underdog blijven ( ala Jokke) is de beste manier IMHO
Comment
-
-
Bepaalde risico's moet je op de nordschleife aanvaarden, je kunt ze enkel minimaliseren door aandachtig te zijn. Ik ga niet aan 170 ipv 210 door de Fuchsrohre omdat er wel eens iets stil zou kunnen staan, of ik hou ook niet in op dat blind stuk tussen Pflanzgarten en Schwalbenschwanz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenTitanium X niet vergeten die met dezelfde takelwagen naar huis ging als een maat van Jerred met zijn Blackbird
Rustig aan opbouwen en de underdog blijven ( ala Jokke) is de beste manier IMHO
Behalve natuurlijk de stukken zoals Klostertal etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDa's een beetje mijn probleem...ik rij sommige bochten vrij verrückt ...
Comment
-
-
+ YouTube Video
Hier en daar heeft iemand tochwel flink veel schanse, in die tijd hadden de meeste wagens nog geen gordel denk ik
Comment
Comment