Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw smog-alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het feit dat je niet weet wat 'lol' betekent grappiger .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Ik vind het feit dat je niet weet wat 'lol' betekent grappiger .
      Laughing out loud , tuurlijk ken ik dat

Stuur een sms naar een vaste telefoon en die zeggen lots of love XD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        ik lach ?

Bon, terug naar het smogalarm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Stuur een sms naar een vaste telefoon ...

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Was er smog alarm op A19 van kortrijk naar ieper? iedereen reed ongeveer 120 's avonds
          ik kan verstaan dat je angstvalig naar je stuurslot kijkt, maar soms moet je ook eens naar de borden op de weg kijken.
          Die hébben nut, weet je.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ja, Bompa, dat gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten

ik kan verstaan dat je angstvalig naar je stuurslot kijkt, maar soms moet je ook eens naar de borden op de weg kijken.
              Die hébben nut, weet je.
              Als het te moeilijk is om angstvallig te schrijven kunt u ook het synoniem bang gebruiken.
              Die vervangwagen is terug naar de garage. Ik heb mijn auto terug, die niet stil valt.
              Last edited by ; 02/02/2011, 00:39.

Comment

• moet ik eens even AL jouw fouten accentueren? Gaan we die toer op? Ik denk dat je niet weet waaraan je begonnen bent.
                Bij mij is het een toevallige typfout, bij jou is 't echter van luizigheid, of laksheid om de regels te willen verstaan.

En dan zitten janken dat ik een lage indruk heb van jou. Terwijl in je gejank al een veel ergere fout staat.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik zou me maar wat laag houden:

http://www.videocamerashop.be/vergel...rofileshopid=0
                  het word de mg750
                  anders moet ik nog een SD kaart kopen voor die van 145€ en ik heb dan ineens geheugen van 80Gb
                  of zou dit enorm geheugen niet opwegen door de meerprijs?

+ FAT GECKO

= 368€
                  of MS110
                  = 273€ (16Gb)
                  Er zitten veel te veel lelijke wijven bij,
                  Edge post toch wel de beste pics

WAW men favorieten

lol, ma kversta em eigenlijk niet
                  ??????????

heb juist gekeken naar een link op de eerste pagina, zo te zien niet

en anders ben ik niet alleen zal mijn pa er ook aanhangen
                  leestekens?

da lig al lang in de vuilbak !

't is niet echt een mooie sig hé
                  Ik wil men signature eens uittesten
                  da lachske opt einde
                  ??????????

GELDKLOPPERS!!

en een beetj overbevolking? ( of is dit niet doordacht ?)
                  ik kom langs woon daar niet ver van
                  mooie zinsconstructie!

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
                  Bendankt voor de reply, ziet er intressant uit, behalve groningen.

route du soleil, liever niet, ben al 19 jaar naar frankrijk op reis geweest,

bergen lijken me wel leuk, maar zonder winterbanden?

en zonder ervaring?

bergen lijken me wel leuk

Gesch. brandstofkosten: 338.89 €

Wat zou het leukst zijn ?
                  Waar geef jij de voorkeur aan?
                  restauratie, en herstellen zoals hij was?
                  of "tunen" verlaagde veren andere bumpers.. enz. ?
                  Hij kom't zowiezo al in een nieuw kleurtj, heb nog niet beslist wel kleur ( mss grafietgrijs)
                  zou graag andere motor er voor vinden. (heeft nu 230K km )
                  m'n pa wil restauratie, ik wil eigenlijk custom e30 ( heb ook niet echt plannen om hem ooit te verkopen )
                  Laat hier achter hoe jij je auto verzorgd.

Of welke producten u gebruikt.

Ik heb niet veel ervaring met het kuisen van mijn auto had graag wat tips gelezen.
                  das heel juist

maar houd rekening, het is een auto die al 26 jaar uit productie is, je spot gemakkelijker een audi r8 dan een alfetta

voor deuren motorkap & achterklep zou mijn pa 650€ willen.
                  maar dit zijn wel complete stukken zelfs de motorkap geeft die hoes nog glas enal

het grappige an deze auto is dat één van de deure geen spiegel heeft

vandaag maak ik foto's ervan

enz ....
                  en dit op niet eens de helft van jouw ongeveer 130 posts ....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Go Nik!

'go nik u ne keer zeggen hoe het moe!'

Comment

• Enfin, smog, dus.
                      Allez, geen smog meer, dus: VOLLE GAS!

Alleen moet de rest het nog doorhebben dat je terug meer dan 90 mag.

Comment

• Gisteren ook wat grappig gezien: een schoolmeesterstypetje in een oude golf reed zelf rechts aan 90 en was aan het claxonneren en aan het gebaren tegen iedereen die hem voorbijstak (dus quasi constant). Het grappige was: dit was op de E34 richting Turnhout waar geen snelheidsbeperking van kracht was
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Bompie, ging jij niet wat verdraagzamer zijn??? Of is dat enkel op de baan
                          1. we beginnen op de baan
                          2. verdraagzamer ja, maar dat wil niet zeggen argeloos op mijn kop laten schijten*

*kakken voor de taalpuristen

anyway, zelfs om 7:00 reden ze nog 90 deze ochtend. Maar 'k had er geen last van. Ik verdraag dat

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Hebben jullie de indruk dat het vlotter vooruit gaat als de meerderheid 90 rijdt, dan wanneer je 120 mag?
                            Ik kom zelden op de snelweg, vraag me af of het veel verschil maakt.

Comment

• voor mij gaat het altijd vlot, heeft weinig te maken met snelheid, veel met alles in de gaten houden en anticiperen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• In de spits naar Brussel ... dan gaat anticiperen en alles in de gaten houden toch niet genoeg zijn vrees ik.

Comment

• kom kom kom, nu niet opnieuw die discussie he.
                                  Haal die vinger uit je neus en kijk niet naar de vingertop maar in je spiegels

Maar als 't vast zit, zit het vast, da's waar. En ik heb het niet op de vinger.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    voor mij gaat het altijd vlot, heeft weinig te maken met snelheid, veel met alles in de gaten houden en anticiperen

idd, vaak is het rechtervak 'vrij' zodat je hardnekkige linksrijders langs daar ff kunt voorbijgaan! o de E19 vanaf Kontich wanneer je 4 rijvakken krijgt, is dit werkelijk om gek te worden...ik rijd daar meer op het rechtervak dan links omdat er precies niemand wilt rijden

op deze manier kan je dus inderdaad vrij vlot doorrijden, ookal moet je constant van rijvak veranderen om de open plaatsen te vinden en op te vullen...

het maakt het rijden ook wat minder saai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      idd, vaak is het rechtervak 'vrij' zodat je hardnekkige linksrijders langs daar ff kunt voorbijgaan! o de E19 vanaf Kontich wanneer je 4 rijvakken krijgt, is dit werkelijk om gek te worden...ik rijd daar meer op het rechtervak dan links omdat er precies niemand wilt rijden

op deze manier kan je dus inderdaad vrij vlot doorrijden, ookal moet je constant van rijvak veranderen om de open plaatsen te vinden en op te vullen...

het maakt het rijden ook wat minder saai
                                      voila, je snapt het.

Heb daar vandaag trouwens ook gereden.
                                      En ja hoor, op het eerste vak met op elk vak wel iemand en ik was aan 110 km/u de snelste.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Hebben jullie de indruk dat het vlotter vooruit gaat als de meerderheid 90 rijdt, dan wanneer je 120 mag?
                                        Bijlange niet, het gaat alleen sneller bij 120 dan bij 90....maar dat gaat beiden even vlot....

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        voor mij gaat het altijd vlot, heeft weinig te maken met snelheid, veel met alles in de gaten houden en anticiperen
                                        Wijze woorden van "den Bompa"

Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichten
                                        In de spits naar Brussel ... dan gaat anticiperen en alles in de gaten houden toch niet genoeg zijn vrees ik.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        kom kom kom, nu niet opnieuw die discussie he.
                                        Haal die vinger uit je neus en kijk niet naar de vingertop maar in je spiegels

Maar als 't vast zit, zit het vast, da's waar. En ik heb het niet op de vinger.
                                        Dat is zo!!!

Dus flauwe zever dat het gisteren en eergisteren "beter" op de weg was. Gisteren om 08:35h net een uur nodig gehad om van de Italiëlei in Antwerpen naar Zaventem te rijden. Was dus zeker niet sneller dan anders rond dat uur. Alles heeft te maken met de omstandigheden van het moment op de dag. Trouwens de laatste dagen is het weer niet te doen in en rond het Antwerpse...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Hebben jullie de indruk dat het vlotter vooruit gaat als de meerderheid 90 rijdt, dan wanneer je 120 mag?
                                          Het zal wel toeval zijn: normaal is maandag een vrij rustige dag. Deze keer stond de file vanaf Leuven tot Brussel, op een uur dat je normaal vlot kan doorrijden na Leuven.

Dinsdag kan ik niks van zeggen: ongeval net ter hoogte van het begin van de smogmaatregelen.

Comment

Working...
                                          X