Ik krijg de indruk dat niet iedereen weet of beseft wie Catherien is en vanwaar ze dit schrijft...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
'Geen seconde geaarzeld om mijn zoon aan te geven'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk krijg de indruk dat niet iedereen weet of beseft wie Catherien is en vanwaar ze dit schrijft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenCatherien; vraagje; Heb jij schrik achter het stuur?
Maar ik zie wel gekke dingen in het verkeer ... dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenTot hoever gaat uw vertrouwen? Ik vind u trouwens medeplichtig als je hem niet aangeeft.
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenStel dat uw zoon een Dutrouxtje is (even grof vb geven). Ga je hem nog altijd uw vertrouwen schenken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNul .Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenMaar ik zie wel gekke dingen in het verkeer ... dat wel.
En dan neemt de media er soms eens zo'n speciaal geval uit en wordt dat in het dik en breed uitgesmeerd en is de automobilist de boeman. Want hij rijdt te hard etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk krijg de indruk dat niet iedereen weet of beseft wie Catherien is en vanwaar ze dit schrijft...
... werd tijd dat ik andere forumleden zou bereiken.
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenWellicht omdat ze zelf een kind verloren heeft...
Op 8 maart 2008 in Heverlee, door een jonge man onder invloed aan 87km/u waar 30km/u toegelaten is.
Zie hier : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29449&page=8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDaar heb je dik gelijk, maar het feit dat er zoveel ongevallen gebeuren ligt niet alleen bij de auto's, als ik zie hoe fietsers door het rood licht fietsen, mensen oversteken en recht voor zich uitstaren, alsof ze aannemen dat je hen gezien hebt... En wat gebeurt er als je zo'n typ aanrijdt? Dan is het jouw fout en mag jij dik afdokken, als je een zwakke weggebruiker aanrijdt moet je trouwens sowieso betalen, fout of geen fout.
Ik weet heel goed dat fietsers onveilig rijden ... ik woon in Leuven !!!
De fietsers spreek ik ook aan, hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEn dan neemt de media er soms eens zo'n speciaal geval uit en wordt dat in het dik en breed uitgesmeerd en is de automobilist de boeman. Want hij rijdt te hard etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesErg consequent is ze in ieder geval niet.
Ik vraag me überhaupt af wat iemand die zeer negatief tgo autorijden staat, op een autoforum komt zoeken.
Ik ben tegen racisme maar ik ga niet op racistische fora mijn tijd verprutsen...
My 2 cents, carry on
Enneuh ... ik rijd dolgraag met de auto.
En toen ik nog uren in de file stond naar en van mijn werk vond ik het heel leuk om naar de auto's te kijken, en las autorubrieken met veel belangstelling.
Je kunt van auto's houden, graag met de auto rijden én voor een veilig verkeer zijn ... dat allemaal tegelijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk krijg de indruk dat niet iedereen weet of beseft wie Catherien is en vanwaar ze dit schrijft...Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenWellicht omdat ze zelf een kind verloren heeft...
Dit wist ik niet nee. Mijn excuses voor mijn impulsieve, harde woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDit wist ik niet nee. Mijn excuses voor mijn impulsieve, harde woorden.
Als ik er niet tegen kon zou ik ook hier niet blijven hangen.
Eigenlijk, ... veel meer dan van auto's of van met de auto rijden, houd ik vooral heeeeeeel veel van de autobestuurders ...
... 't is eigenlijk daarom dat ik hier kom posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenJe kunt van auto's houden, graag met de auto rijden én voor een veilig verkeer zijn ... dat allemaal tegelijk !
Ik deel je mening.
Zo haat ik het bv enorm als je laat verstaan dat je autoliefhebber bent en de mensen het al direct met F1, rally en tuning associëren.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ja, schiet mij maar af.
Ik vind dat er grenzen zijn aan wat je doet om veiligheid te verzekeren.
Deze week hadden we als 'spreekoefening' tijdens de nederlandse les een klasdiscussie over verkeer waarbij de nadruk lag op het rijden onder invloed. Een echte discussie kon je dat niet noemen, want niemand vindt natuurlijk dat rijden en drinken kan.
Het gevolg was dat iedereen zijn best begon te doen om voorstellen te doen om rijden en alcohol te verbieden, de voorstellen werden met de seconde gekker. Om den duur vraag ik mij af of die mensen soms wel beseffen wat ze allemaal voorstellen.
Natuurlijk was dat daar een normale reflex, want het was een spreekoefening en door te zeggen "ja ik ben akkoord met wat u net zei" kom je natuurlijk niet ver in punten.
En zo gaat het er momenteel ook aan toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenjongen, ik heb geen zin om hier hele pagina's te typen, slechts 5% is mee en de rest kan je niet veranderen door een post op een forum.
(@ M.R.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar ook zij pleit niet, dacht ik toch, voor meer en strengere wetten
Met het onderschrift van Oneph kom je al een heel eind :
De échte snelheidsbeperkingen, voor zij die van rijden houden:
1: Afstand/marge rond je houden: in alle omstandigheden, in alle richtingen (constant opletten en anticiperen)
2: Altijd kunnen STOPPEN binnen het weggedeelte dat voor je zichtbaar is (juist vooral wél voor blinde bochten & heuvelruggen!).
3: Altijd kunnen uitwijken, of indien dat onmogelijk is, STOPPEN, voor alle voorzienbare en toch onvoorspelbare hindernissen en medeweggebruikers.
da wast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDeze week hadden we als 'spreekoefening' tijdens de nederlandse les een klasdiscussie over verkeer waarbij de nadruk lag op het rijden onder invloed. Een echte discussie kon je dat niet noemen, want niemand vindt natuurlijk dat rijden en drinken niet kan.
Klopt die zin in het vet ?
Ik hoop dat je bedoelt : niemand vindt dat rijden en drinken kan.
Comment
Comment