Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dieselprijs 20 cent omhoog!!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs het nu zoveel dan? Ik vind van niet.
En al zeker niet voor steuntrekkende, mijne pa is invalide, en komt amper rond met dat beetje dat hem trekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs het nu zoveel dan? Ik vind van niet.
En al zeker niet voor steuntrekkende, mijne pa is invalide, en komt amper rond met dat beetje dat hem trekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDan moet hij maar gaan werken, dat vindt ge toch ook over de buitenlanders? Wel een beetje consequent blijven he.
En waar zeg ik dat buitenlanders moeten werken?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIemand die iets heeft waardoor hij niet kan werken kunde niet doen gaan werken he
Dit echter geheel offtopic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk durf te wedden dat hij in een callcenter kan gaan werken. Niet dat ik uw situatie ken, maar hoe snel ge hier werkongeschikt verklaart wordt is schrijnender dan hoe snel ge hier geregulariseerd wordt.
Dit echter geheel offtopic.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenWaarom worden gaten in de begroting altijd maar gedicht met nieuwe inkomsten (lees: belastingen) en nooit door de uitgaven te verminderen?
Ontvetten van het obese ambtenarenapparaat en het profitariaat in de sociale zekerheid goed aanpakken levert binnen de kortste keren begrotingsoverschotten op.
Ik zal zelf het antwoord geven: politieke onwil.
Echter wat sociale zekerheid betreft heb ik een ander standpunt. Ik ben en blijf bereid om belastingen te betalen om zieke en gehandicapten een uitkering te geven. Als ik zelf ziek ben zal ik heel tevreden zijn dat er iemand is om mij een uitkering te betalen. Ook is het natuurlijk zo dat de overheid wel goede uitgave doet. Denk maar aan de reding van de banken,hoeveel mensen waren er niet werkloos geweest oftewel veel geld kwijt mocht het niet gebeurt zijn? Denk maar aan de weg infrastructuur?
Er moet gewoon een andere manier van denken komen. Er moet meer gewerkt worden van iedereen krijgt kansen maar je moet ze grijpen. Bvb Kom je nieuw naar België ben je meer dan welkom. Maar je gaat wel onze taal leren,hier willen werken en je gedragen naar onze normen. Doe je dat niet sorry maar dan ga je terug. Sociale zekerheid is ook mensen helpen die het nodig hebben. 10 jaar ziekenkas voor rugklachten en dan wielertoerist zijn...sorry back at work please. Maar er moet echt een degelijk vangnet zijn voor iedereen zwart,wit jong of oud die echt probelemen heeft.
En wat de eventuele extra belasting uit "de auto" halen betreft heb ik maar een voorstel. Wrakken van de weg door strengere keuringen en je haalt meer BIV binnen zoals ik al uitlegde in mijn vorige post.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHij heeft iets aan zijnen rug, en lang blijven zitten kan hem niet.Iemand die wil werken die vindt een job, ondanks zijn fysieke tekortkomingen. Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is nu het leuke aan een callcenter, hij kan zelf kiezen. Hij kan zelf liggen als hij wilIemand die wil werken die vindt een job, ondanks zijn fysieke tekortkomingen. Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk.
En het hem geleerd krijgen hoe dat allemaal in elkaar steekt is nog een ander.
Mijn ma heeft al 100 keer gezegd hoe dat het wasmachien hier werkt, hem kan het nog niet (om maar een ding op te noemen).
Verder moet ge in een callcenter ook al veel geduld hebben met de mensen die bellen, en dat is ook iets wat hem niet heeftOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenAwel ja, vroeger reed iedereen met een benzine en was de herverkoopwaarde van een benzine normaal. Toen begon de overheid diesel te promoten, de herverkoopwaarde van benzines stortte ineen en men werd financieel gedwongen om een diesel te kopen. Nu gaan ze toch niet wéér hetzelfde flikken hoop ik.
wie tweedehands koopt is meestal meer prijsgevoelig, en wat dan (bij gelijke prijs aan de pomp) telt is, na de kost van de wagen, zijn verbruik. Dat de totale kostprijs hoger kan liggen wegens duurdere onderhoud en reparaties wordt op dat ogenblik genegeerd.
ik heb nu toch een diesel gekocht omdat ik nog ooit wil van wagen kunnen veranderen zonder de oude kado te geven
ik beken nu al dat het geen echte straf is, ik heb nu 163 pk's en 350Nm, tegen 150 / 215 vroeger. Wel ben ik mijn melodieuze V6 kwijt, maar mijn stereo is merkelijk beter !Last edited by guyugy; 29/09/2009, 18:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHebt ge al eens gezien in wat voor kleine kotjes die mensen in een calcenter zitten?? Ge kunt u vaak nog niet eens fatsoenlijk draaien!
En het hem geleerd krijgen hoe dat allemaal in elkaar steekt is nog een ander.
Mijn ma heeft al 100 keer gezegd hoe dat het wasmachien hier werkt, hem kan het nog niet (om maar een ding op te noemen).
Verder moet ge in een callcenter ook al veel geduld hebben met de mensen die bellen, en dat is ook iets wat hem niet heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhaha en dan vind jij een taalgebrek geen geldig excuus en genoeg tijd om je aan te passen overbodig? Misschien toch maar es zoeken nr een fout in uw waarden.
Ik heb nooit gezegd dat er geen tijd nodig is om aan te passen aan iets, en taalgebrek, tja ge moet een taal willen leren he.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtennu gaat de diesel 20 cent omhoog en een paar weken geleden krijgt een waals minister een opzegvergoeding van 530000 euro. hoe hypocriet kan je zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenen taalgebrek, tja ge moet een taal willen leren he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeb je daar een bron van?
hijzelf weet niet waarom er commotie over bestaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenhttp://www.knack.be/nieuws/belgie/ri...icle39212.html
hijzelf weet niet waarom er commotie over bestaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenThx, is blijkbaar normaal staat in het artikel, wist ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenen gij vind dat ook normaal? of toch niet. En ondertussen bekijken of ze de leerkrachten geen centje kunnen afpakken van hun loon....Waar gaan we naartoe,
Comment
Comment