als da waar is, dan zit ik aan 1000 euro meer per jaar aan diesel kosten. Voor een student is dat vrij dodelijk... joepie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dieselprijs 20 cent omhoog!!!!
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenals da waar is, dan zit ik aan 1000 euro meer per jaar aan diesel kosten. Voor een student is dat vrij dodelijk... joepie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenals da waar is, dan zit ik aan 1000 euro meer per jaar aan diesel kosten. Voor een student is dat vrij dodelijk... joepie
Trust me, je gaat het je niet beklagen, je eigen kamer met bed ... joepie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn "ter compensatie" willen ze dan meer middelen geven aan de lage inkomens (lees, doppers en steuntrekkers). En ondertussen moet je dan lezen dat ze asielzoekers op hotel steken enzo. Hoe zou het toch komen dat de gemiddelde werkmens alsmaar meer verzuurt....
En wat die asielzoekers betreft, dat ze die toch gewoon in de koolmijnen stekenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid het is: jij/hij betaalT of jij/hij hebt betaalD.
betalen betaal betaalde.
dit forum dicht dan meteen het gat in de begroting2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMeer middelen voor doppers en steuntrekkers is niet slecht, maar dan wel voor de mensen die met goede reden dopper of steuntrekkende zijn, en niet voor de profiteurs. Dus in de eerste plaats meer controle!
En wat die asielzoekers betreft, dat ze die toch gewoon in de koolmijnen steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk denk niet dat Jef en Maria wakker liggen van de brandstofkost bij 5000km/jaar, dat is echt niks vergeleken met de afschrijving van een auto. En in het huidige klimaat brengt een benzine alleen nog iets op als het over een kleine auto of sportieve auto gaat, een middenklasser op benzine schrijft astronomisch hard af.
Dus als Jef en Maria een nieuwe Focus of Mondeo kopen om rond de kerktoren te bollen dan is het een TDCI, want een 2e hands benzine is niet te slijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNog meer?
of meer asielzoekers in de mijnen.
toch een groot verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMeer middelen voor doppers en steuntrekkers is niet slecht, maar dan wel voor de mensen die met goede reden dopper of steuntrekkende zijn, en niet voor de profiteurs. Dus in de eerste plaats meer controle!
Comment
-
Wat trouwens ook mottig is zijn al die steunmaatregelen om langdurig werklozen aan de bak te krijgen door kortingen te geven op allerhande belastingen voor de werkgever. Het resultaat is ondertussen dat bepaalde bedrijven enkel nog dat soort mensen wil in dienst nemen en dat je verplicht wordt van een jaar aan den dop te zitten eer je iets vindt. (Ken zo iemand die op zoek is als kinderverzorgster, die geraakt aan geen job omdat die firma's enkel mensen willen aannemen die al lang aan "den dop" zitten omwille van de kortingen. Er wordt daar dan ook regelmatig volk buitengesmeten om ze te vervangen door langdurig werklozen ....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhoe komt het dan, dat hij weet dat de homoseksuele rood-bruin gerande bosmier uit Zuid-Botswana, zonder fouten kan schrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenAwel ja, vroeger reed iedereen met een benzine en was de herverkoopwaarde van een benzine normaal. Toen begon de overheid diesel te promoten, de herverkoopwaarde van benzines stortte ineen en men werd financieel gedwongen om een diesel te kopen. Nu gaan ze toch niet wéér hetzelfde flikken hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHerverkoopwaarde is zwaar overschat. En neem nu dat Jef en Maria eens altijd een recente tweedehands zouden kopen, dan maakt het al helemaal niet uit of ze diesel of benzine rijden. Dus dan beter benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenM'n grootouders rijden ook allemaal diesel, en dat rijdt niet verder dan 20 km...Ok, zijn laatste was wel een Citroën maar dat heb ik hem al lang vergeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNog meer middelen voor doppers, voor ik hier verweten word.
En al zeker niet voor steuntrekkende, mijne pa is invalide, en komt amper rond met dat beetje dat hem trekt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment