Voorbije donderdagvoormiddag een bestelling geplaatst bij wax-it.be, levering was de dag nadien voorzien. Great service Bert !
Maar dan ........ onze vrienden van "De Post", u weet wel die rode camionetjes met witte hoorn ...
GODDAMN !!!!!!!!!
Er was gezorgd dat de hele dag iemand thuis was zodat het pakketje ontvangen kon worden. Normaal is die postbestelling in de voormiddag rond 11 uur. So far, so good ... rond 12 uur nog steeds niemand aan de deur gehad, of toch ... dat dachten we.
Na het ledigen van de brievenbus vonden we een papiertje in de brievenbus met de melding dat er om 11 uur iemand aan de deur was geweest, maar dat er niemand thuis was. Ik kan u verzekeren, er was wel degelijk iemand thuis en het was oerstil, aangezien mijn broer moet studeren voor herexamens. Even gecheckt of onze bel nog werkte, en jawel hoor die deed het.
Boze telefoon naar het postkantoor om uit te leggen wat er gebeurd was en geëist dat dat pakket in de namiddag nog zou gebracht worden. "Sorry, maar dat zal niet gaan, de postbediende die de pakjes rondbrengt zijn dienst zit er al op, u zal het pakket maandag zelf moeten gaan ophalen op het postkantoor".
WTF, niet moeilijk, als die mens overal gewoon een papiertje in de brievenbus steekt met de melding "helaas, er was niemand thuis ...." en linea recta naar kantoor terug rijdt en daar alle "niet-bezorgbare" pakketjes afzet, dan is het niet moeilijk dat die mens snel gedaan heeft.
Toevallig was het gisteren (vrijdag dus) mooi weer, wilde die persoon mss snel naar huis om nog te genieten of is dit eerder standaard procedure ?
Wat denken jullie hiervan en heeft iemand dit ook al voorgehad ? Wat een praktijken ...
Oh ja, we mochten een "klacht" doorsturen via de website, lekker gemakkelijk te deleten dus EN er worden blijkbaar geen schriftelijke antwoorden verstuurd.
Ik bestel wel vaker via internet, en meestal wordt dat via TNT ofzo geleverd, nog nooit problemen gehad. Eén keer eens iets met de post en 't is van da ... * zucht *
--> Wax-it, gelieve niets meer met de post te versturen, da zijn krabbers
Maar dan ........ onze vrienden van "De Post", u weet wel die rode camionetjes met witte hoorn ...
GODDAMN !!!!!!!!!
Er was gezorgd dat de hele dag iemand thuis was zodat het pakketje ontvangen kon worden. Normaal is die postbestelling in de voormiddag rond 11 uur. So far, so good ... rond 12 uur nog steeds niemand aan de deur gehad, of toch ... dat dachten we.
Na het ledigen van de brievenbus vonden we een papiertje in de brievenbus met de melding dat er om 11 uur iemand aan de deur was geweest, maar dat er niemand thuis was. Ik kan u verzekeren, er was wel degelijk iemand thuis en het was oerstil, aangezien mijn broer moet studeren voor herexamens. Even gecheckt of onze bel nog werkte, en jawel hoor die deed het.
Boze telefoon naar het postkantoor om uit te leggen wat er gebeurd was en geëist dat dat pakket in de namiddag nog zou gebracht worden. "Sorry, maar dat zal niet gaan, de postbediende die de pakjes rondbrengt zijn dienst zit er al op, u zal het pakket maandag zelf moeten gaan ophalen op het postkantoor".
WTF, niet moeilijk, als die mens overal gewoon een papiertje in de brievenbus steekt met de melding "helaas, er was niemand thuis ...." en linea recta naar kantoor terug rijdt en daar alle "niet-bezorgbare" pakketjes afzet, dan is het niet moeilijk dat die mens snel gedaan heeft.
Toevallig was het gisteren (vrijdag dus) mooi weer, wilde die persoon mss snel naar huis om nog te genieten of is dit eerder standaard procedure ?
Wat denken jullie hiervan en heeft iemand dit ook al voorgehad ? Wat een praktijken ...
Oh ja, we mochten een "klacht" doorsturen via de website, lekker gemakkelijk te deleten dus EN er worden blijkbaar geen schriftelijke antwoorden verstuurd.
Ik bestel wel vaker via internet, en meestal wordt dat via TNT ofzo geleverd, nog nooit problemen gehad. Eén keer eens iets met de post en 't is van da ... * zucht *
--> Wax-it, gelieve niets meer met de post te versturen, da zijn krabbers

Comment