Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pakketjes versturen / ontvangen met "De Post"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Het is dan ook (veel) goedkoper hé
    Ja is inderdaad veel goedkoper is ook logisch je krijgt niet dezelfde ondersteuning als je met TNT Express werkt.

Het grootste onderscheid tussen TNT Post en TNT Express is dat TNT Post door particulieren kan gebruikt worden, TNT Express werkt alleen met bedrijven (buisiness to buisiness).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Is er bij TNT een ophaling voorzien ? Op dit moment moet ik dus steeds alles in de koffer van de wagen gooien en naar de post rijden. (ok het is maar 500m). Maar eens we in het nieuwe gebouw zitten en het drukker wordt zal ik daar geen tijd meer voor hebben
      al eens gechecked of je nieuwe gebouw zich in de buurt van een Kialapunt bevindt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dEN_BERE Bekijk Berichten
        al eens gechecked of je nieuwe gebouw zich in de buurt van een Kialapunt bevindt?
        Op 5 min rijden ...

Maar met het aantal pakjes dat we binnenkort gaan versturen is het gewoon niet meer efficient om ze zelf te gaan afgeven. Die moeten opgehaald worden

Comment

Mijn laatste bestelling van bij Wax-it stond 3 dagen na betaling later voor mijn deur Alleen had iedereen die voorbij zou gekomen zijn door de dag het pakje kunnen meenemen aangezien de postbode het gewoon aan de voordeur gezet had...

Ivm met de zoektoch naar een pakjesdienst, wij hebben op het werk alleen maar slechte ervaringen met UPS. Heel veel schadeclaims gehad van onze klanten omdat de dozen beschadigd aankwamen. De verzendingen kwamen veel te laat aan bij de klanten. Zendingen die kwijt waren en nergens meer te vinden waren. En dan stuurden wij het maar opnieuw op om daarna telefoon van de klant te krijgen dat UPS daar ineens met 2 dezelfde zendingen voor zijn deur stond. En in Wallonië was het nog een grotere ramp! Wij gebruiken UPS dan ook bijna niet meer. Wij werken nu samen met een kleinere transporteur uit Wallonië die ons werd aangeraden door ons moederbedrijf en daar hebben we zo goed als geen problemen meer mee.
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Vandaag is mijn pakje van Wax-it reeds aangekomen. Zondag had ik dat besteld, direct gaan betalen, 's dinsdags heeft Wax-it de betaling ontvangen en vandaag werd het pakketje netjes afgeleverd. Ik weet niet hoe het zit met andere regio's, maar vandaag werd het pakketje afgeleverd door iemand van de post die zich enkel bezighoudt met het rondbrengen van pakketjes, dus niet door de gewone postbode. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.

Bedankt voor de snelle afhandeling, Wax-it!

Comment

Heb van de zomer een maand bij de Post gewerkt, op dienst collect. (beste studentenjob ooit)
              Rondcruisen en pakketjes en post ophalen bij bedrijven met een camionette.
              Nu als je ziet met welke mentaliteit daar wordt gewerkt verschiet ik langs geen kant van welke situaties er zich kunnen voordoen.
              Spijtig is dit zo bij de meest overheidsbedrijven.. Als je ziet hoeveel je daar betaalt krijgt voor het effectieve werk dat je moet doen, schandalig :s.
              Ik neem de werknemers het niet kwalijk, ik kon er natuurlijk mee van profiteren, maar het management van bovenaf stelt echt wel heel weinig voor.

Ik kan natuurlijk maar mijn functie in het verhaal vertellen, de aflever dienst heb ik geen benul van.

Comment

Working...
              X