De donderdag kwam ik gehaast op werk was beetje te laat vandaar.
Toen met het inparkeren mijn voorkant heel lichtjes tegen een oude mondeo (2003) aangezeten.
Gevolg persoon in kwestie heel klein deukje op zijn spatbord, geen lak af of niks.
Ik zo eerlijk als ik ben een papierke achtergelaten met mijn gsm nr.
De persoon mij opgebeld en afgesproken dat we het zouden regelen in de minne.
Nu komt hij met een offerte aan van €890.
Toevallig heeft mijn nonkel een Ford-garage en die zei met dat zo een spatbord nieuw origineel van ford €45 kost en het spuiten max €150 zou kosten moest hij het doen voor een willekeurige klant.
Ik dus tegen hem gezegd dat ik niet akkoord ga met die offerte.
Toen ging de herstelling ook plots in het zwart en zou het ineens maar €650 zijn.
Nu vertelde ik hem dat ik had contact gehad met mijn verzekering en die mij vertelde dat ze mij niet dekken op een privéterrein, maar dat ik wel bereid was de schade te betalen indien deze een beetje realistisch was.
Toen was plots €550 genoeg, maar daar blijft het nu bij.
Ik ben niet bereid €550 te betalen voor zo een klein akkefietje aan een auto vol deuken...
Wat zijn mijn rechten en plichten?
Alvast bedankt voor het advies
Toen met het inparkeren mijn voorkant heel lichtjes tegen een oude mondeo (2003) aangezeten.
Gevolg persoon in kwestie heel klein deukje op zijn spatbord, geen lak af of niks.
Ik zo eerlijk als ik ben een papierke achtergelaten met mijn gsm nr.
De persoon mij opgebeld en afgesproken dat we het zouden regelen in de minne.
Nu komt hij met een offerte aan van €890.
Toevallig heeft mijn nonkel een Ford-garage en die zei met dat zo een spatbord nieuw origineel van ford €45 kost en het spuiten max €150 zou kosten moest hij het doen voor een willekeurige klant.
Ik dus tegen hem gezegd dat ik niet akkoord ga met die offerte.
Toen ging de herstelling ook plots in het zwart en zou het ineens maar €650 zijn.
Nu vertelde ik hem dat ik had contact gehad met mijn verzekering en die mij vertelde dat ze mij niet dekken op een privéterrein, maar dat ik wel bereid was de schade te betalen indien deze een beetje realistisch was.
Toen was plots €550 genoeg, maar daar blijft het nu bij.
Ik ben niet bereid €550 te betalen voor zo een klein akkefietje aan een auto vol deuken...
Wat zijn mijn rechten en plichten?
Alvast bedankt voor het advies
Comment