Als veroorzaker van de schade lijkt het me niet dat je eisen kan stellen. Natuurlijk zou ik vragen voor de offerte ipv blind maar wat te betalen als je zo een prijzen krijgt, maar als het slachtoffer zijn auto terug wil opmaken en het kost effectief zoveel, dan moet je kijken ofdat dat je waard is om buiten de verzekering om te betalen (en je premie te behouden), of via de verzekering (en je premie zien stijgen). Als slachtoffer de schade laten verstellen door de dader of zijn vriendjes lijkt me onrealistisch...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vraagske ivm accidentje
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk pak dan wel geen drugs eh :p
Comment
-
Mijn vrouw haar Fiat coupe was jaar ook betrokken bij zo'n bagatel.
De auto was binnen voor nazicht LPG installatie (wij waren met verlof); op een dag telefoon, had er iemand in Genk tegengereden. Voorbumper beschadigd en neus van de motorkap.
Papieren zijn ingevuld door betrokkenen (eigenaar van garage oa).
Dit heeft de tegenpartijd meer dan 2000 € gekost, gemaakt bij carrosseriebedrijf in Diest dat WIJ gekozen hadden. En dan had hij nog geluk dat de motorkap niet diende vervangen te worden (als je weet dat de voorzijde van een Fiat Coupe praktisch 1 stuk is)
Dus wat is realistisch, die andere had er maar niet tegen moeten rijden. Dacht trouwens dat verzekeringen niet meer uitbetalen aan de schadelijder maar enkel aan de hersteller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk BerichtenDacht trouwens dat verzekeringen niet meer uitbetalen aan de schadelijder maar enkel aan de hersteller.
Comment
Comment