Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zetelverwarming een must bij lederen zetels?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Is het niet slecht voor de spermakwaliteit? (dus minder kans op ongelukjes, maar geen potentieprobs)
    Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
    De optimale temperatuur voor spermatogenese (aanmaak van zaadcellen) is 34-35 graden. Hoe hoger de temperatuur in die regio, hoe slechter de zaadkwaliteit. Potentiestoornissen zal je nooit krijgen.
    Dat is wat ik eigenlijk bedoelde ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

BMW RULES

Fak, al lang niets meer van gehoord
      Ha ja, idd, BMW RULES! Er is daar toen veel mee gelachen geweest.
      Was in de periode toen de E60 nog niet lang op de markt was.
      Heb die kerel hier ook al lang niet meer gezien. Mss een nicknamechange?

Comment

Het is geen must, net zoals cruise control geen must is maar soms is het verdomd leuk!

Als je auto buiten slaapt en het is "s morgens -5°C (of -15°C zoals deze winter ) dan ben ik toch heeeel blij dat ik dat kan aanzetten.
        Niet zozeer omdat het leder koud is, want als je er 20sec in hebt gezeten is die eerste koude weg maar je hebt het gewoon sneller warm
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
          Ha ja, idd, BMW RULES! Er is daar toen veel mee gelachen geweest.
          Was in de periode toen de E60 nog niet lang op de markt was.
          Heb die kerel hier ook al lang niet meer gezien. Mss een nicknamechange?
          4 weken geleden was zijn laatste activiteit.
          Wrs weinig interesse of te weinig tijd ofzo?

Comment

Het grote probleem met die zetelverwarming is: tegen dat je het begint te voelen, ben je al 5 minuten aan het rijden en is de zetel al lang opgewarmd door je eigen lichaamstemperatuur. Nutteloze optie dus wat mij betreft
            AutoMinded.be

Comment

Als ik er moet voor betalen, zal ik het nooit nemen. Bij onze M3 cabrio was het standaard, dus zit het erop. Ik denk dat ik het toch al zeker 1 keer gebruikt heb om eens te proberen. Ik vind het maar niks... Mijn vrouw daarentegen, de koukleum...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                Het grote probleem met die zetelverwarming is: tegen dat je het begint te voelen, ben je al 5 minuten aan het rijden
                Dan is er ofwel iets mis met je zetelverwarming of het is -50° buiten

Comment

Als het 's morges echt koud is starts ik de wagen al en laat die 5min draaien met de zetelverwarming op.
                  Zalig om er dan in te stappen
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

het zit standaard in mijne nieuwe lancer maar zal weinig gebruikt worden dus geen must

Comment

op mijn 5 heb ik zetelverwarming en dit is een optie die ik dus zeker nooit zou aanstippen bij een nieuwe auto ,
                      het is toch niet dat je als het buiten koud is in je auto kruipt in uw korte broek he

even nutteloos als kofferklepbediening

Comment

Mijne 75 heeft lederen zetels met zetelverwarming,dit is wel lekker. MAAR,mijne grijze 600 heeft lederen zetels zonder verwarming en eerlijk is eerlijk,ik mis het niet hoor
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          Mijne 75 heeft lederen zetels met zetelverwarming,dit is wel lekker. MAAR,mijne grijze 600 heeft lederen zetels zonder verwarming en eerlijk is eerlijk,ik mis het niet hoor
                          wanneer stel jij die auto's hier 'es voor?

Comment

mijn pa heeft het bij zijn mondeo in de stoffen zetels zitten. chauffeurskant is echter kapot als ik mee rijd en het is een beejte koud zet ik het altijd op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              chauffeurskant is echter kapot als ik mee rijd en het is een beejte koud zet ik het altijd op
                              Hoe kan je daar nu iets van voelen als 't kapot is?!

Comment

Voor een cabrio , JA .
                                Voor een andere wagen zou ik de voorkeur geven aan geventileerde zetels .
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  wanneer stel jij die auto's hier 'es voor?

als het mooi weer is zal hij eerst wat foto's nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Hoe kan je daar nu iets van voelen als 't kapot is?!
                                    meerijden is iets anders als rijden

Comment

als em in de winter buiten geslapen heeft zet ik da toch ook wel op, kan ik zonder jas in de auto zitten
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Ik zou vroeger zeker gezegd hebben : nutteloze optie. Maar onbekend maakt onbemind. In m'n E36 zat het erin en ik moet zeggen : bijna dagelijks wordt dat gebruikt, zelfs nu. 'S nachts of 's morgends zet ik dat altijd aan. Mijn vriendin zet haar 'poepverwarming' zelfs nog meer dan mij aan.

Op mijn Doblo heb ik er dan ook met plezier voor bijbetaald.

Ik zou het nooit meer willen missen!

Op mijn E36 is dat trouwens nog een simpel systeem, zonder temperatuurregeling. Je hebt twee standen, de hoogste stand warmt het echt op en na 5 minuten gaat die over naar stand twee, die min of meer de warmte in de zetel houdt. Je kan echter perfect opnieuw naar stand twee gaan en meer warmte creeren. Als je dat 5 maal na mekaar herhaalt, is die zetel echt heet, zalig.

Problemen met het zaad? Ik rook al 12 jaar en gebruik al twee jaar intensief zetelverwarming, en 'k heb van de winter toch raak geschoten
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          'k heb van de winter toch raak geschoten
                                          'k Zou toch nog even wachten op het resultaat vooraleer victorie te kraaien

Comment

Working...
                                          X