'k heb het ooit gehad op een huurwagen tijdens een vakantie. Het is aangenaam als je een hele tijd in de regen hebt rondgelopen. Daarbuiten heb ik het niet gebruikt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zetelverwarming een must bij lederen zetels?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weps Bekijk BerichtenIk heb een auto met lederen zetels op het oog. Ik heb nooit eerder lederen zetels gehad. Is zetelverwarming nodig als je lederen zetels hebt? Ik kan me voorstellen dat leder erg koud aanvoelt in de winter. Is zetelverwarming dan een must of zorgt je eigen lichaamswarmte na een paar minuten voor voldoende comfort? Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen?
Daar tegenover staat dat het wel geen straf is om de optie te hebben - zelfs als je het zelden echt nodig hebt (zetels ijskoud) zijn er veel momenten waar het toch bijzonder aangenaam is. Mijn vrouw houdt ook van zetelverwarming, dus op mijn nieuwe wagen (ook lederen zetels) heb ik het wel genomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZou ook véél liever geventileerde zetels hebben dan zetelverwarming.
Comment
-
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik vind het onmisbaar
Staat nu gewoon constant op, zoooo zalig hè2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weps Bekijk BerichtenIk heb een auto met lederen zetels op het oog. Ik heb nooit eerder lederen zetels gehad. Is zetelverwarming nodig als je lederen zetels hebt? Ik kan me voorstellen dat leder erg koud aanvoelt in de winter. Is zetelverwarming dan een must of zorgt je eigen lichaamswarmte na een paar minuten voor voldoende comfort? Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen?
- ben je nogal kouwelijk, of ben je van het vrouwelijk geslacht : ja
- anders : neen
Comment
-
Mijn auto met lederen zetels staat 's nachts altijd buiten en ik kan u verzekeren dat het met deze temperaturen een must is!
Comment
-
Ik vind het vervelend maar deze dag moet je ze wel gebruiken als je er hebt...
Comment
-
mijn auto met stoffe zetels heeft 90% van de tijd de zetelverwarming op, doet gewoon enorm goed aan mijn pijnlijke rug.
Wel al een paar grappige incidentjes gehad zoals deze zomer, een van de warmste dagen van het jaar. Snikheet in de auto maar k had smorgens vroeg de zetelverwarming al op maximum gezet omdat ik die dag enorm rugpijn had. Paar km verder de auto een aantal uren laten staan en op het heetste punt van de dag vertrokken. K heb toen een telefoontje van een dik uur gedaan langs de kant van de weg en ik kon maar niet vinden waarom ik zo moest zwetenwas redelijk snel duidelijk toen k de schakelaar op maximum zag staan
zetelverwarming voor mij is een must, ik koop nooit nog een auto zonder. De vrouwen hebben het blijkbaar ook wel enorm graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichtenmijn auto met stoffe zetels heeft 90% van de tijd de zetelverwarming op, doet gewoon enorm goed aan mijn pijnlijke rug.
Wel al een paar grappige incidentjes gehad zoals deze zomer, een van de warmste dagen van het jaar. Snikheet in de auto maar k had smorgens vroeg de zetelverwarming al op maximum gezet omdat ik die dag enorm rugpijn had. Paar km verder de auto een aantal uren laten staan en op het heetste punt van de dag vertrokken. K heb toen een telefoontje van een dik uur gedaan langs de kant van de weg en ik kon maar niet vinden waarom ik zo moest zwetenwas redelijk snel duidelijk toen k de schakelaar op maximum zag staan
zetelverwarming voor mij is een must, ik koop nooit nog een auto zonder. De vrouwen hebben het blijkbaar ook wel enorm graag2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWij hebben het thuis niet en ik mis het ook niet. Ik denk dat het zoiets is dat je, eens je het gewoon bent, niet meer kan missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenEigenlijk heb ik meer behoefte aan verwarming van de rug dan van het zitvlak. Merk je weinig van als je een koude rugleuning hebt. En bij de mijne is het kennelijk enkel het zitvlak. Of zou het stuk zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenvorige generatie's zetelverwarming was het enkel het zitvlak....maar momenteel is het toch de volledige zetel...toch bij audi, 'tzal bij BM niet anders zijn zeker? Misschien gewoon maar kabelje los....
Comment
Comment