Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zetelverwarming een must bij lederen zetels?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

tis vooral fijn als je met deze temperaturen cabrio gaat rijden

Comment

ik zou het er zeker bij nemen moestk een nieuwe kopen

maar het is idd niet gezond voor de eitjes lol

grtjs

Comment

Bij leder zou ik het wel nemen; daarstraks was het stuur erg koud en onaangenaam om mee te rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
          Eigenlijk heb ik meer behoefte aan verwarming van de rug dan van het zitvlak. Merk je weinig van als je een koude rugleuning hebt. En bij de mijne is het kennelijk enkel het zitvlak. Of zou het stuk zijn?

Bij mij is het volledig. Het is vooral de rug waar ik deugd heb
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Het is mooi meegenomen, maar het kan ook zonder.
            147, leder, geen zetelverwarming: ik mis het niet echt
            166, leder, wel zetelverwarming (alleen zitvlak): als ik ermee rijd gebruik ik het, m'n ouders gebruiken het volgens mij nooit.

Ik heb wel lederen handschoenen voor in de auto.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

zoals met alle luxe dingen , je acht het niet echt nodig tot je het gewoon bent en daarna kan je niet meer zonder
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Ik ben echt wel tevreden dat ik het heb. Voor ik het had, dacht ik: Dat is allemaal niet nodig en ik zal er ook niet naar zoeken. Nu was het aanwezig op mijn huidige auto en damn, dat is toch wel een zaligheid. Al wordt het te snel te warm en vliegt dat vrij snel terug af.

Comment

Ik heb het voor het eerst gehad op m'n 940, met stoffen zetels. Was zalig.
                  Zetelverwarming is niet om de bekleding koud of warm te laten aanvoelen, maar om sneller warm te hebben dan uw verwarming de binnenruimte warm krijgt. En om te verwarmen met schuifdak of raam open

Nu hebben we het op de 460 met fluwelen zetels, maar m'n vrouw rijdt daar mee en gebruikt het nooit. Ze heeft dat niet graag, is gelijk op een warme wc-bril zitten zegt ze
                  Maar ik gebruik het wel hoor, als ik ermee rijd.

In m'n V70 heb ik leder en geen verwarming, en ik mis het wel.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Ik vind het soms wel vrij zalig, op een ijskoude zonnige winterdag met het dak open rondcruisen in je verwarmde salon
                  held!

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  Het grote probleem met die zetelverwarming is: tegen dat je het begint te voelen, ben je al 5 minuten aan het rijden en is de zetel al lang opgewarmd door je eigen lichaamstemperatuur. Nutteloze optie dus wat mij betreft
                  dan is het toch slecht ontworpen hoor. Op 20s moet je het toch al beginnen voelen.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Zetelverwarming is echt een optie voor vrouwen, die vinden dat allemaal geweldig.
                  ik heb hier weer de uitzondering in huis dus

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Ik denk dat ik er wel voor zou bijbetalen, al was het maar om die blanco knoppen in je dash te vermijden
                  hah! nog nen knopjesman

Oorspronkelijk geplaatst door fromalk Bekijk Berichten
                  mijn auto met stoffe zetels heeft 90% van de tijd de zetelverwarming op, doet gewoon enorm goed aan mijn pijnlijke rug.

Wel al een paar grappige incidentjes gehad zoals deze zomer, een van de warmste dagen van het jaar. Snikheet in de auto maar k had smorgens vroeg de zetelverwarming al op maximum gezet omdat ik die dag enorm rugpijn had. Paar km verder de auto een aantal uren laten staan en op het heetste punt van de dag vertrokken. K heb toen een telefoontje van een dik uur gedaan langs de kant van de weg en ik kon maar niet vinden waarom ik zo moest zweten was redelijk snel duidelijk toen k de schakelaar op maximum zag staan

zetelverwarming voor mij is een must, ik koop nooit nog een auto zonder. De vrouwen hebben het blijkbaar ook wel enorm graag
                  een deftige zetelverwarming schakelt niet aan boven de 10 of 15 graden

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                  vorige generatie's zetelverwarming was het enkel het zitvlak....maar momenteel is het toch de volledige zetel...toch bij audi, 'tzal bij BM niet anders zijn zeker? Misschien gewoon maar kabelje los....
                  ik heb nog nooit anders geweten dan zitvlak en rugleuning. M'n 940 was van 91, onze 460 is van 95.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    blijft een gadget
                    tenzij je ook een verwarmd stuur hebt
                    check
                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

mietjes!

waar is den tijd dat de auto's gewoon nog een stuur, een versnellingspook, en als optie ne radio/cd hadden....
                      bmw 116d sportshatch

Comment

ver weg achter ons, maar ik heb het wel nog meegemaakt, jij niet

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

editt
                          Last edited by ; 25/12/2009, 21:06.

Comment

Ik had lederen (simili) zetels in mijn voormalige Leyland Mini 850 en heb de zetelverwarming nooit gemist in dit voertuig.

Comment

daarin was je al tevreden als je voetjes droog bleven he ferdinand!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

De voeten bleven helaas niet droog want het water kwam binnen langs de rubberafdichtingen rond de deuropening. Mijn aversie voor Britse wagens vindt hier zijn oorsprong.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  dan is het toch slecht ontworpen hoor. Op 20s moet je het toch al beginnen voelen.
                                  is bij mij ook maar voelbaar vanaf een km of 3 hoor...
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                    De voeten bleven helaas niet droog want het water kwam binnen langs de rubberafdichtingen rond de deuropening. Mijn aversie voor Britse wagens vindt hier zijn oorsprong.
                                    't is daarom dat ik het zeg

Mini = 90% kans natte voeten

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Standaard bij vele lederen zetels. Zeker als je electrisch verstelbare zetels hebt...

Comment

toch populaire optie, zeker in de winter, the wife loves it

Comment

Working...
                                        X