Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigenlijk heb ik meer behoefte aan verwarming van de rug dan van het zitvlak. Merk je weinig van als je een koude rugleuning hebt. En bij de mijne is het kennelijk enkel het zitvlak. Of zou het stuk zijn?
Bij mij is het volledig. Het is vooral de rug waar ik deugd heb
Het is mooi meegenomen, maar het kan ook zonder.
147, leder, geen zetelverwarming: ik mis het niet echt
166, leder, wel zetelverwarming (alleen zitvlak): als ik ermee rijd gebruik ik het, m'n ouders gebruiken het volgens mij nooit.
Ik heb wel lederen handschoenen voor in de auto.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik ben echt wel tevreden dat ik het heb. Voor ik het had, dacht ik: Dat is allemaal niet nodig en ik zal er ook niet naar zoeken. Nu was het aanwezig op mijn huidige auto en damn, dat is toch wel een zaligheid. Al wordt het te snel te warm en vliegt dat vrij snel terug af.
Ik heb het voor het eerst gehad op m'n 940, met stoffen zetels. Was zalig.
Zetelverwarming is niet om de bekleding koud of warm te laten aanvoelen, maar om sneller warm te hebben dan uw verwarming de binnenruimte warm krijgt. En om te verwarmen met schuifdak of raam open
Nu hebben we het op de 460 met fluwelen zetels, maar m'n vrouw rijdt daar mee en gebruikt het nooit. Ze heeft dat niet graag, is gelijk op een warme wc-bril zitten zegt ze
Maar ik gebruik het wel hoor, als ik ermee rijd.
In m'n V70 heb ik leder en geen verwarming, en ik mis het wel.
Het grote probleem met die zetelverwarming is: tegen dat je het begint te voelen, ben je al 5 minuten aan het rijden en is de zetel al lang opgewarmd door je eigen lichaamstemperatuur. Nutteloze optie dus wat mij betreft
dan is het toch slecht ontworpen hoor. Op 20s moet je het toch al beginnen voelen.
mijn auto met stoffe zetels heeft 90% van de tijd de zetelverwarming op, doet gewoon enorm goed aan mijn pijnlijke rug.
Wel al een paar grappige incidentjes gehad zoals deze zomer, een van de warmste dagen van het jaar. Snikheet in de auto maar k had smorgens vroeg de zetelverwarming al op maximum gezet omdat ik die dag enorm rugpijn had. Paar km verder de auto een aantal uren laten staan en op het heetste punt van de dag vertrokken. K heb toen een telefoontje van een dik uur gedaan langs de kant van de weg en ik kon maar niet vinden waarom ik zo moest zweten was redelijk snel duidelijk toen k de schakelaar op maximum zag staan
zetelverwarming voor mij is een must, ik koop nooit nog een auto zonder. De vrouwen hebben het blijkbaar ook wel enorm graag
een deftige zetelverwarming schakelt niet aan boven de 10 of 15 graden
vorige generatie's zetelverwarming was het enkel het zitvlak....maar momenteel is het toch de volledige zetel...toch bij audi, 'tzal bij BM niet anders zijn zeker? Misschien gewoon maar kabelje los....
ik heb nog nooit anders geweten dan zitvlak en rugleuning. M'n 940 was van 91, onze 460 is van 95.
De voeten bleven helaas niet droog want het water kwam binnen langs de rubberafdichtingen rond de deuropening. Mijn aversie voor Britse wagens vindt hier zijn oorsprong.
De voeten bleven helaas niet droog want het water kwam binnen langs de rubberafdichtingen rond de deuropening. Mijn aversie voor Britse wagens vindt hier zijn oorsprong.
Comment