Ik heb een auto met lederen zetels op het oog. Ik heb nooit eerder lederen zetels gehad. Is zetelverwarming nodig als je lederen zetels hebt? Ik kan me voorstellen dat leder erg koud aanvoelt in de winter. Is zetelverwarming dan een must of zorgt je eigen lichaamswarmte na een paar minuten voor voldoende comfort? Alvast bedankt om jullie ervaringen te delen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zetelverwarming een must bij lederen zetels?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weps Bekijk BerichtenIk heb een auto met lederen zetels op het oog.
Het is een best handige optie maar geen must vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenik heb het bij mn 4 laatste auto's gehad(waarvan 1 cabrio)en k gebruik het haast elke dag(s'morgens),t is dus zeker geen onzinnige optie,nu heb k ook geventileerde zetels voor als het te warm is
Comment
-
als Saabist heb ik dat sinds 1982
werkte automatisch wat raar aandeed bij niet ingewijden...
wel aangenaam, maar niet nodig indien de wagen niet buiten overnacht
op mijn 9,3 cabrio mis ik het niet, ik zou eerder een ventilatie graag hebben, want leder is vlugger te warm in de zomer dan te koud in de winter
Comment
-
Ik heb zetelverwarming en ik gebruik het enkel in de Winter als de auto heeft buitengestaan. Het duurt even voor het warm is in de auto, en dan geeft een warme zetel wel een prettig gevoel (zetel is vrij rap warm). Na 10min zet ik het dan uit.
Zetelventilatie is imo veel interessanter, zeker omdat ik hoofdzakelijk langere ritten doe. In de zomer plak ik soms echt aan mijn zetel als de zon erop heeft geschenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtenedit: slecht voor de potentie trouwens ook
Comment
-
Heb zetelverwarming gehad op mijn eerste Golf (jaja), en eigenlijk nooit gebruikt. Na 20 seconden heb je geen last meer van de koude, en dat is dus langer dan dat dat duurt om dat spul in gang te steken, dus ik zie geen voordeel.
Maar, mensen zijn verschillend, en veel mensen hebben er wel een probleem mee. Ter info, mijn wagen stond altijd buiten ... ik kan me niet herinneren dat ik er zelfs ooit last van gehad heb. Leder en stof voelt verschillend aan, maar voor mij voelt dat quasi gelijk aan, omdat ik geen last heb van koude.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVoor vrouwen is het een must
Ik vind het soms wel vrij zalig, op een ijskoude zonnige winterdag met het dak open rondcruisen in je verwarmde salon
Ow, en iedereen die je bekijkt alsof je achterlijk bent
(Nooit een goal open laten vosje)
Comment
-
Nutteloze optie die ik persoonlijk nooit zou aanstippen op de optielijst. (Buiten als ik op grote hoogte in een koude regio woon, of in een skigebied ofzo)
Er was hier een paar jaar geleden eens iemand waarbij in de BMW 5 van zijn ouders, de zetelverwarming veel te goed werkte, met als gevolg brandplekken in het leer, en brandwonden.
Weet er nog iemand wie dat was?Forumlid Cooper S ofzo?
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIs het niet slecht voor de spermakwaliteit? (dus minder kans op ongelukjes, maar geen potentieprobs)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenEr was hier een paar jaar geleden eens iemand waarbij in de BMW 5 van zijn ouders, de zetelverwarming veel te goed werkte, met als gevolg brandplekken in het leer, en brandwonden.
Weet er nog iemand wie dat was?Forumlid Cooper S ofzo?
BMW RULES
Fak, al lang niets meer van gehoord
Comment
Comment