Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe financieren jullie je wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou nooit een wagen kopen op afbetaling, als ik die cash niet kan kopen laat ik het liever zo. Als ik de dag van vandaag geen geld heb voor een nieuwe wagen, koop ik mij gewoon weer een 205'ke, heb zo eentje 3 jaar gehad en uiteindelijk heeft deze mij 750€ gekost, 2000€ betaald en 1250€ teruggekregen.
    Zou zo graag nen BMW, Mercedes,... ofzo hebben, zou zo eentje kunnen kopen eigenlijk, ma wil nog leven ook... en ik moet nog een huis kopen, moeten is veel gezegd, maar het behoord tot onze levensstijl, die ons spijtig genoeg van kleinsafaan wordt aangeleerd, werken, gezin, huisje kopen,...
    Last edited by ; 07/11/2008, 11:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Die beperking heb je als "gewone" zelfstandige ook hoor.
      Klopt niet, geldt alleen voor vennootschappen raar maar waar. Enfin, toch minstens tot een fiscalist zin heeft deze ongelijkheid in de belastingwetgeving voor het Grondwettelijk Hof aan te vechten.

Ik zie immers niet in hoe ze deze ongelijkheid gaan verdedigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
        Klopt niet, geldt alleen voor vennootschappen raar maar waar. Enfin, toch minstens tot een fiscalist zin heeft deze ongelijkheid in de belastingwetgeving voor het Grondwettelijk Hof aan te vechten.

Ik zie immers niet in hoe ze deze ongelijkheid gaan verdedigen.
        Ja dan passen ze het anders aan he.
        Dan wordt het voor zelfstandigen ook beperkt wschl ....

Comment

Working...
        X