Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe financieren jullie je wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
    Tot ze zien hoe ge daar het varken mee uithangt zeker...
    Nooit veralgemenen, zeg ik daarop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Nooit veralgemenen, zeg ik daarop.
      Knipoogje gezien?

Comment

Knipoogje gezien?
        Ja, maar te laat

Comment

Nooit veralgemenen!
          lol

Comment

Uitsluitend contant.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Tot ze zien hoe ge daar het varken mee uithangt zeker...
              Dat zal ook nogal ne klop geven als ge er zelf eens voor moet gaan betalen...
              Mijn eerste auto wordt een klassieker (alfa romeo Giulietta spider ofzo) moet ik sowieso voorzichtig mee rijden. Vooral omdat afgezien van het feit da m'n ouders bijleggen ik alle benzine en reparaties zelf moet betalen.

Comment

Dat zijn er ook niet veel die dat kunnen... Maar is het daarom interessanter?
                Wat bedoel je, lenen?
                Lenen is nooit goed, verlies je alleen maar geld aan. Tenzij je die lening eruit kan halen (bv een vrachtwagen ofzo)
                Nooit meer geld uitgeven dan je hebt.

Mijn ouders hebben mij goed opgevoed ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  Wat bedoel je, lenen?
                  Lenen is nooit goed, verlies je alleen maar geld aan. Tenzij je die lening eruit kan halen (bv een vrachtwagen ofzo)
                  Nooit meer geld uitgeven dan je hebt.

Ja, voor een huis lenen kan fiscaal aantrekkelijk zijn. Ik weet alleen niet hoe het juist in elkaar zit... Daarvoor moet ik je doorverwijzen naar andere mensen het forum... (ik zal even zoeken wie iets dergelijks ooit beweerd heeft)

Comment

Ik rijd nog altijd met een auto die ik betaald heb van mijn spaarrekening die ik geopend had met geld dat ik verdiend heb met mijn weekendjob toen ik student was. Het is al de derde auto die ik daarmee betaald heb en toegegeven, het is geen nieuwe maar hij voldoet ruimschoots voor mij. Voor mijn volgende auto ga ik waarschijnlijk ook een deel van mijn gewone spaarcenten moeten aanspreken maar als ik dit kan vermijden door een fiscaal gunstige lening aan te gaan zal ik dit niet laten.

Comment

Ik ben keihard aan het sparen voor mijn Ferrari Enzo.

Ik zit al aan 6 Euro

Comment

Mijn eerste auto wordt een klassieker (alfa romeo Giulietta spider ofzo) moet ik sowieso voorzichtig mee rijden. Vooral omdat afgezien van het feit da m'n ouders bijleggen ik alle benzine en reparaties zelf moet betalen.
                        Ai, nen Alfa en dan nog een oude... ik hoop dat je een goede vakantiejob hebt...
                        (grapje he)...

Comment

Lenen is nooit goed, verlies je alleen maar geld aan.

Maar 't verstand heb je er toch niet van gehad
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ja, voor een huis lenen kan fiscaal aantrekkelijk zijn. Ik weet alleen niet hoe het juist in elkaar zit... Daarvoor moet ik je doorverwijzen naar andere mensen het forum... (ik zal even zoeken wie iets dergelijks ooit beweerd heeft)
                            Salokin weet daar wel iets over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Ga jij misschien beweren dat lenen(geld vragen om iets te betalen dat je niet kan betalen en er uiteindelijk meer geld aan uit geven) over het algemeen goed is?

Comment

'k peis dat de meeste hier dan een Opel kopen als ze hem cash betalen.
                                  Ik leen alleen voor een huis & een auto en daar is niets mis mee.

Comment

BVBA heeft de auto gekocht, geleend en betaald af .... + omnium de volledige looptijd....altijd al gedaan en nooit miserie gehad....
                                    Je leent maar het bedrag dat je zonder enig probleem kan afbetalen ook....

Comment

Ga jij misschien beweren dat lenen(geld vragen om iets te betalen dat je niet kan betalen en er uiteindelijk meer geld aan uit geven) over het algemeen goed is?
                                      Ja.
                                      Stel je eens voor dat je officieel niet genoeg verdient voor iets te kopen maar het eigelijk wel kan betalen met je zwart geld dan ga je lenen/huren .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                        'k peis dat de meeste hier dan een Opel kopen als ze hem cash betalen.

*Duikt weg voor de kudde Opel-Lovers die op weg zijn naar dit topic*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Ja.
                                          Stel je eens voor dat je officieel niet genoeg verdient voor iets te kopen maar het eigelijk wel kan betalen met je zwart geld dan ga je lenen/huren .
                                          hazodoedegijda

Comment

Working...
                                          X