Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar nu weten we nog altijd niet of jij leent of cash op tafel gooit...
(het tweede gelooft niemand tegenwoordig of het is niet koosjer)
Tegenwoordig moet je in de bank zeggen wat je met je geld gaat doen als je een bepaald bedrag afhaalt...
Ikke "naar de hoeren"... De bankbediende: "voor dat bedrag doe ik het wel..."
Echt gebeurd...
offtopic
Ik heb es een vraag: kunt ge als particulier een lichte vracht kopen met bijhorende fiscale voordelen? Een vriend van mij zei dat hij dat van plan is maar hij heeft helemaal geen zaak dus het lijkt mij maar raar als dat kan.
Tegenwoordig moet je in de bank zeggen wat je met je geld gaat doen als je een bepaald bedrag afhaalt...
Ikke "naar de hoeren"... De bankbediende: "voor dat bedrag doe ik het wel..."
Echt gebeurd...
Dus iemand die zonder een lening een huis kan kopen, heeft zwart geld?
... of een drugslab
In elk geval... zo ken ik er erg weinig... Bij ond hier in de buurt betaal je dik 250000 euro voor een lap grond van amper 10 are... en dan staat er nog niks op he...
Wie kan dat "particulier" nog zomaar op tafel gooien? Daar zal de BBI wel erg veel interesse voor hebben...
offtopic
Ik heb es een vraag: kunt ge als particulier een lichte vracht kopen met bijhorende fiscale voordelen? Een vriend van mij zei dat hij dat van plan is maar hij heeft helemaal geen zaak dus het lijkt mij maar raar als dat kan.
Natuurlijk kan dat. Als particulier kan je de wagen inschrijven als lichte vracht met de voordelen van minder tax en verzekering. Als bedrijf heb je hierbovenop het voordeel dat je de BTW voor 100% kan terugvorderen. Dat kan je als particulier helaas niet...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment