Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe financieren jullie je wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een groot succes dit topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
      een groot succes dit topic
      Misschien als opener ook eens je situatie vertellen

Comment

• Och jong, we vervelen ons gewoon...

Maar nu weten we nog altijd niet of jij leent of cash op tafel gooit...
        (het tweede gelooft niemand tegenwoordig of het is niet koosjer)
        Tegenwoordig moet je in de bank zeggen wat je met je geld gaat doen als je een bepaald bedrag afhaalt...
        Ikke "naar de hoeren"... De bankbediende: "voor dat bedrag doe ik het wel..."
        Echt gebeurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Uw ouders zullen ook massa zwart geld hebben of anders kunnen ze niet zomaar een huis cash kopen.
          Dus iemand die zonder een lening een huis kan kopen, heeft zwart geld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Dus iemand die zonder een lening een huis kan kopen, heeft zwart geld?
            Neen die heeft hele rijke ouders. Ofja, t'is een crimineel die op een dag eens bezoek gaat krijgen van de fiscus.

Comment

• offtopic
              Ik heb es een vraag: kunt ge als particulier een lichte vracht kopen met bijhorende fiscale voordelen? Een vriend van mij zei dat hij dat van plan is maar hij heeft helemaal geen zaak dus het lijkt mij maar raar als dat kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                Tegenwoordig moet je in de bank zeggen wat je met je geld gaat doen als je een bepaald bedrag afhaalt...
                Ikke "naar de hoeren"... De bankbediende: "voor dat bedrag doe ik het wel..."
                Echt gebeurd...
                Stoefer !

Comment

• Dus iemand die zonder een lening een huis kan kopen, heeft zwart geld?
                  ... of een drugslab
                  In elk geval... zo ken ik er erg weinig... Bij ond hier in de buurt betaal je dik 250000 euro voor een lap grond van amper 10 are... en dan staat er nog niks op he...
                  Wie kan dat "particulier" nog zomaar op tafel gooien? Daar zal de BBI wel erg veel interesse voor hebben...
                  Last edited by ; 20/08/2008, 22:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Stoefer !

'k ben dan ook erg gegeerd bij de vrouwen... daarom ben ik lesbisch...

Comment

'k ben dan ook erg gegeerd bij de vrouwen... daarom ben ik lesbisch...
                      Nee, homo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                        Nee, homo
                        Lol ja... en gij woont in assghanistan

Comment

'k ben dan ook erg gegeerd bij de vrouwen...
                          Hoeveel had je afgehaald dan, 50 Euro ?

Comment

• 'k was de interesten van mijn kapitaal gaan optrekken...
                            5 euro... ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten

Heeft diene kerel niet eens zo geschiedenisles gegeven aan Miss België of MBB kandidaten ? Dacht dat ik die eens gezien had op VT4.

Comment

• Als ik hem zie... loop ik keihard weg, liefst achterstevoren, want zoals ie kijkt en dat lachske... brrrr

Comment

Als ik hem zie... loop ik keihard weg, liefst achterstevoren, want zoals ie kijkt en dat lachske... brrrr
                                  Voor jouw bankrekening zou hij het wel doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    offtopic
                                    Ik heb es een vraag: kunt ge als particulier een lichte vracht kopen met bijhorende fiscale voordelen? Een vriend van mij zei dat hij dat van plan is maar hij heeft helemaal geen zaak dus het lijkt mij maar raar als dat kan.
                                    Natuurlijk kan dat. Als particulier kan je de wagen inschrijven als lichte vracht met de voordelen van minder tax en verzekering. Als bedrijf heb je hierbovenop het voordeel dat je de BTW voor 100% kan terugvorderen. Dat kan je als particulier helaas niet...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Foei foei, die oude mensjes hebben een klein pensioen dankzij mensen die zwart geld hebben.

Ofwel hebben die vroeger ook teveel in 't zwart gewerkt... of misschien helemaal niet...
                                      OO 00 OO

Comment

• Ik ben het 100% eens met Stichelmans P.

Eigen karretje dan ook helemaal zelf betaald! *trots*
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Om on topic te antwoorden...

Onze 530d werd door één van onze firma's aangekocht en cash betaald
                                          Onze M3 werd door een ander bedrijf van ons aangekocht en gefinancierd.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X