Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu we toch bezig zijn

Audi A8 W12 L

ext. kleur : Kirschschwarz Perleffekt
    int. kleur : amarettobraun
    velgen : 9Jx20 im 9 Speichen (quattro GmbH)

Gesamtpreis (inkl. 16% MwSt.): EUR 126.730,00

[KWIJL] die velgen, die uitlaatjes, die grill [/KWIJL]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
      Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
      Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Wat een afschuwelijke zetels
      ik vond die wel lekker bij dat rode exterieur

het kleur is oké, de zetels zelf niet ... Dat zijn wellicht de standaardexemplaren ? Contourzetels of Sportzetels of zo tonen veel mooier ! Of gewoon al de lendensteun
      Nu ge het zegt, zitten die sportzetels nie bij dat M-Pakket ??
      Houtafwerking vind ik wat minder in een coupé.
      idd, ik had ook alu inleg 'besteld'... weer een foutje van de CC ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
        Nu we toch bezig zijn

Audi A8 W12 L

ext. kleur : Kirschschwarz Perleffekt
        int. kleur : amarettobraun
        velgen : 9Jx20 im 9 Speichen (quattro GmbH)

Gesamtpreis (inkl. 16% MwSt.): EUR 126.730,00

[KWIJL] die velgen, die uitlaatjes, die grill [/KWIJL]
        Knap, die velgen staan die auto ook goed! :o

Comment

• Dat Kirsschwarz is prachtig ! Heel die auto is prachtig ! :o
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• vet bakske

Comment

• Bedankt, maar kon ik die maar betalen

Comment

• *zucht* Die mooie realisaties van Black Mamba doen me ook nog 'es naar de CC afdrijven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  *zucht* Die mooie realisaties van Black Mamba doen me ook nog 'es naar de CC afdrijven...
                  Sorry

Comment

• Hé zo vreemd !! Als ik een korte 18 W12 in 't aquablauw metallic van 20" 9-spakers wil voorzien, krijg ik de "geen foto"-foto.

Black Mamba, heb jij de jouw geconfigureerd op audi.de ?

Comment

• Hierzie. M'n droom-businesslimo van het moment.

A8 3.0 TDI quattro tiptronic PF

Aquablauw metallic, sportzetels, 20" 9-spoke S-Line velgen, leder amarettobruin met donkerblauw interieur, wortelnotenhout.

Veel standaard en ik ben al tevreden. Nog een MMI en een zonnedakje, en ik ben op weg.

Comment

Hé zo vreemd !! Als ik een korte 18 W12 in 't aquablauw metallic van 20" 9-spakers wil voorzien, krijg ik de "geen foto"-foto.

Yup, mijne is wel de L versie... Heb ook dat probleem is gehad toen ik van velgen veranderde...

Die CC's toch he...

Comment

• De full option A8 W12 die een héél erg grote concurrent voor een M5 of een 760i zou zijn voor mij (lees : ik nam waarschijnlijk de A8 W12), zou in een diepgroen metallic kleurtje steken (tiefgrün metallic), amarettobruin lederen zetels, interieur overtrokken met amarettobruin leder met donkergroene naad en donkergroen leder (stuur, stuurkolom, bovenkant deuren en dashboard, ...) met amarettobruine stikking. Een felle houtsoort (fel rood, zoals vavaona) rondt het geheel af.

Uiteraard met sportzetels, 20" S-Lines, ... the works dus.

Comment

Hierzie. M'n droom-businesslimo van het moment.

Aquablauw metallic, sportzetels, 20" 9-spoke S-Line velgen, leder amarettobruin met donkerblauw interieur, wortelnotenhout.

Veel standaard en ik ben al tevreden. Nog een MMI en een zonnedakje, en ik ben op weg.
                            geen bmw 7 voor gta?

Comment

• Omdat we nog altijd bezig zijn:

Honda Civic Sport 1.7 CTDi

(in de categorie mischien-nog-wel-ooit-betaalbaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Hé zo vreemd !! Als ik een korte 18 W12 in 't aquablauw metallic van 20" 9-spakers wil voorzien, krijg ik de "geen foto"-foto.

Yup, mijne is wel de L versie...
                                Aha.

Comment

De full option A8 W12 die een héél erg grote concurrent voor een M5 of een 760i zou zijn voor mij (lees : ik nam waarschijnlijk de A8 W12), zou in een diepgroen metallic kleurtje steken (tiefgrün metallic), amarettobruin lederen zetels, interieur overtrokken met amarettobruin leder met donkergroene naad en donkergroen leder (stuur, stuurkolom, bovenkant deuren en dashboard, ...) met amarettobruine stikking. Een felle houtsoort (fel rood, zoals vavaona) rondt het geheel af.

Uiteraard met sportzetels, 20" S-Lines, ... the works dus.
                                  Zoiets dus. Maar dan wel in KORTE versie.

Dat laatste is een halve-minuut-fotosoep op basis van de originele bruin/zwart-interieurfoto van de CC. Deze :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Hierzie. M'n droom-businesslimo van het moment.

geen bmw 7 voor gta?

Neen, het enige dat close komt, is een even dure (en dus beter uitgeruste) BMW 535d.

Comment

• kzal mij dan ook maar nog eens inspannen zeker?

Audi A3 2.0TDI DSG

zogoed als full option... resultaat: 41.395€

Tukangelb Uni (in het echt ziet die kleur er veel beter uit, maar ja die CC's hé)
                                      Aluminium-Gussräder 7,5 J x 18 im 5-Arm-Design
                                      Materialien: Lederausstattung (in Sportsitze vorne in Leder Vienna)
                                      Farben: Sitzbezüge graphitschwarz-schwarz, Armaturentafel schwarz-schwarz, Teppich schwarz, Himmel silber

Comment

• Audi S4 Limousine (omdat ik geen honden heb en dus ook geen Avant nodig heb )

Außenfarbe : Delfingrau Metallic

Sitze: Recaro-Sportsitz
                                        - Materialien: Alcantara / Leder
                                        - Farben: Sitzbezüge schwarz-silber, Armaturentafel schwarz-schwarz, Teppich schwarz, Himmel schwarz

Räder/Reifen : Aluminium-Gussräder 8 J x 18 im 14-Speichen-Design

Gesamtpreis: EUR 61.210,00

Comment

• Aha, we gaan de S4'tjes bovenhalen ? Nou, snel effe mijn nattedroom-S4 samenpuzzelen.

Comment

Working...
                                          X