Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousbij porsche kan je zo te zien wel mooi combinaties makenAchteraf worden ze toch niet geladen =)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousbij porsche kan je zo te zien wel mooi combinaties makenAchteraf worden ze toch niet geladen =)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxBij mij laden de velgen wel, maar zodra ik het interieur begin aan te passen loopt het mis
Het interieur loopt ook steevast mis bij mij, en ook de auto 'omkeren' resulteert in vastloperij.
Net hetzelfde bij de configurator van Maserati, trouwens ... Ik kan de kleuren kiezen, maar geen auto's omdraaien, of foto's vergroten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxBij mij laden de velgen wel, maar zodra ik het interieur begin aan te passen loopt het mis
Het interieur loopt ook steevast mis bij mij, en ook de auto 'omkeren' resulteert in vastloperij.
Net hetzelfde bij de configurator van Maserati, trouwens ... Ik kan de kleuren kiezen, maar geen auto's omdraaien, of foto's vergrotenbordjes nemen misschien te veel geheugen in van je PC?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door desert stormOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousbij porsche kan je zo te zien wel mooi combinaties makenAchteraf worden ze toch niet geladen =)
ik dacht dat ze ook op de boxster te monteren waren..., dus waarom zou dat niet gaan op een ordinaire carrera?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door desert stormBMW 645Ci Coupe
Automatische versnellingsbak
Saphirschwarz
Alu velgen styling 121
Leder Dakota chateau
Deco.lijsten Ruthenium
full option
close-upje van de velgen:
Comment
Comment