Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hier effe ''mijn'' continental
    [img=http://img61.echo.cx/img61/2951/continentalgt0mp.th.png]
    [img=http://img61.echo.cx/img61/544/continentalgt0014mh.th.png]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
      Maar kun je die kleuren van de softtops niet aanpassen? Ik wil een grijze Turbo S cabriolet met groen dakje
      Ja, dat kan zeer zeker. Bij 't scherm waar je de kleuren kiest, heb je rechts onderaan het menuutje. Daar kies je dus eerst buitenkleur, dan softtopkleur (enkel de standaardtinten staan erin, maar via Porsche Exclusive kan je ook een resem andere tinten laten maken), dan het interieurkleur.

Comment

• mijn bentley aranage r 450pk

ik vind het wel stom dat je dat bovenste deel van het dashbord niet in zetel kleur kan krijgen

hoe vinden jullie hem?

Comment

• Leuk speelgoed..
          Last edited by ekreteiP; 23/01/2006, 19:13.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Bij beige zetels past er beter hout inleg, maar die piano lak is ook niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
              mijn bentley aranage r 450pk

ik vind het wel stom dat je dat bovenste deel van het dashbord niet in zetel kleur kan krijgen

hoe vinden jullie hem?

Al een geluk dat je het bovenste deel niet in zetelkleur kan krijgen ... !

In een Arnage R zou ik zwart leder nemen met dat kruismotief erin gestikt, en zo'n geribbeld alumium dashboard ... Heerlijk !
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• even een porsche 911 S gemaakt
                bijna volledig int. is in alu, ik wou eerst carbon maar door zwart leer valt dat amper op

do ya'll like it?

Comment

• Je vraagt ernaar dus ik mag eerlijk zijn, right ?

I don't.
                  • Gele buitenkleur vind ik op z'n zachtst gezegd lelijk.
                  • Sportieve buitenkleur past ook naar mijn gevoel niet mooi samen met de klassiekere velgenstijl. Die velgen passen eerder bij een braver donkerblauw of groen, maar niet bij geel.
                  • Jammer van het zwart leder, er zijn zoveel andere mooie kleuren (al is 't moeilijk om iets anders te vinden dat goed bij de gele buitenkleur past).
                  • Lelijk stuur. Dan nog liever gewoon zwart leder, maar die alu-stukken op de stuurwielkrans vind ik héél erg "Auto5".
                  • Waarom niet meteen consequent zijn en gele tellers, gele gordels nemen ? Zou mooi samen gaan met de buitentint. Eventueel ook (al is dat niet in de CC te nemen) gele stikking van het zwarte leder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Sportieve buitenkleur past ook naar mijn gevoel niet mooi samen met de klassiekere velgenstijl. Die velgen passen eerder bij een braver donkerblauw of groen, maar niet bij geel.

Op een van de laatste Porsche-magazine-covers staat een foto van een 911 CS Cabrio met die velgen, en in't rood ... Ik had nooit gedacht dat ik zoiets mooi ging vinden, maar 't is werkelijk mag-ni-fiek !!! Nochtans vind ik die velgen niet zo fantastisch knap ... Ik zie liever de standaardexemplaren (van de Carrera S, welteverstaan )
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De configurator van Porsche is echt wel superuitgebreid hé !!

Boxster S:

Het is wel nog niet volledig mijn goesting, maar ik wist niet waar ik dat allemaal precies kon veranderen op de configurator.
                      Die alu-stukken van dat stuur wil ik absoluut wegkrijgen, want het ziet er niet uit; een iets donkerder grijs zoals dat van de middenconsole zou beter staan. Net zoals het alu biesje rondom de versnellingspook, dat zou ik liever in een donkere kleur (of carbon) zien; hetzelfde geldt ook voor de armleuningen en de klinken in de deuren, en ook voor het handvatje van het handschoenbakje (in carbon als dat gaat ).

P.S.
                      Volgend slachtoffer: 911 Carrera 4S.
                      Maar da's voor tijdens de volgende pauze in mijn blokuurtjes .
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by sibi; 15/06/2005, 14:25.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                        De configurator van Porsche is echt wel superuitgebreid hé !!

Boxster S:
                        Nice!

Zo zou ik hem zelf willen..

Het enigste wat ik anders zou zien is de versnellingsbak. bij mij moet dat een tiptronic zijn

Comment

• Manueel is toch veel plezanter. Zo ne goeie Porsche 6 bak schakelt zalig.

Comment

• kzou toch ook geen tiptronic nemen hoor! trager dan manueel en ge hebt geen plezier meer aan het rijden gewoon af en toe es klikken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
                              kzou toch ook geen tiptronic nemen hoor! trager dan manueel en ge hebt geen plezier meer aan het rijden gewoon af en toe es klikken....
                              Mijn pa vind tiptronic heerlijk

lekker alert en precies

Comment

• hmja u pa rijdt met die groene cayenne é? of heeft hij nog auto's mss...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                                  De configurator van Porsche is echt wel superuitgebreid hé !!

Boxster S:

Het is wel nog niet volledig mijn goesting, maar ik wist niet waar ik dat allemaal precies kon veranderen op de configurator.
                                  Die alu-stukken van dat stuur wil ik absoluut wegkrijgen, want het ziet er niet uit; een iets donkerder grijs zoals dat van de middenconsole zou beter staan. Net zoals het alu biesje rondom de versnellingspook, dat zou ik liever in een donkere kleur (of carbon) zien; hetzelfde geldt ook voor de armleuningen en de klinken in de deuren, en ook voor het handvatje van het handschoenbakje (in carbon als dat gaat ).

P.S.
                                  Volgend slachtoffer: 911 Carrera 4S.
                                  Maar da's voor tijdens de volgende pauze in mijn blokuurtjes .

op welke site doe je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                      Willkommen bei Porsche! Hier finden Sie Informationen zu allen Porsche Fahrzeugen, Services, Händlern in Ihrer Nähe und allem rund um die Marke Porsche.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• kheb bij lamborghini al es gekeken maar daar staat geen car configurator. Ook maar een flauwe site voor zo'n merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
                                          kheb bij lamborghini al es gekeken maar daar staat geen car configurator. Ook maar een flauwe site voor zo'n merk
                                          De site van Lamborghini vind 'k wel knap, tegenover die van Ferrari, die 's veel te commercieel!

Comment

Working...
                                          X