Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
    Ik kies optie 3, is het meest hoerig!
    Ik zou die kleurencombo ook nooit doen hoor , alleen die zwarte zetels met beige vind ik wel vet.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    geen enkele, man wat een kleurenmengeling bij elkaar.

alhoewel.... ...neem er nog blauwe stiksels bij.

Comment

• Zo ziet het er tans toch bij ons uit :

Comment

• Met photoshop m'n cayman aangepast:

Het kobalt blauw komt nu beter uit en antraciet gt3 velgen maken 'm echt af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
          Ik zou die kleurencombo ook nooit doen hoor , alleen die zwarte zetels met beige vind ik wel vet.

ik zou voor zoiets gaan denk ik.
          rap rap eens in elkaar geflanst.
          zwart met bordeaux leder en bordeaux stiksels samen met donkerkleurig hout
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zo ziet het er tans toch bij ons uit :

Echt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              ik zou voor zoiets gaan denk ik.
              rap rap eens in elkaar geflanst.
              zwart met bordeaux leder en bordeaux stiksels samen met donkerkleurig hout
              Dat is inderdaad een mooie combinatie, ik zou het hout met die combinatie in het echt eens moete zien, misschien dat het wel meevalt, maar op foto lijkt het hout toch te wringen met het bordeaux.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Echt?
              Wa is daar mis mee? Zwart exterieur en bordeaux interieur... Prachtige gewoon. Hoe had gij het gekozen misschien? Zwart op zwart is ook maar saai...

Comment

Dat is inderdaad een mooie combinatie, ik zou het hout met die combinatie in het echt eens moete zien, misschien dat het wel meevalt, maar op foto lijkt het hout toch te wringen met het bordeaux.

...
                pianolak is zo bmw's dus een donker hout zoals ebbenhout vind ik zalig. hoe donkerder hoe beter.

Comment

Wa is daar mis mee? Zwart exterieur en bordeaux interieur... Prachtige gewoon. Hoe had gij het gekozen misschien? Zwart op zwart is ook maar saai...
                  volgens mij is daar absoluut niks mis mee, 1000x schoner dan alles in het zwart te nemen.
                  (ben allergisch voor volledig zwarte interieurs )

als ik ook ne spider of brera moest bestellen, was de combinatie exterieur-interieur die gij hebt zeker een kanshebber
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    volgens mij is daar absoluut niks mis mee, 1000x schoner dan alles in het zwart te nemen.
                    (ben allergisch voor volledig zwarte interieurs )

als ik ook ne spider of brera moest bestellen, was de combinatie exterieur-interieur die gij hebt zeker een kanshebber
                    Goeie keuze . In onze 166 hebben we zwart interieur en zwart exterieur , gaat niet anders met het Ti-pakket.

Comment

Goeie keuze . In onze 166 hebben we zwart interieur en zwart exterieur , gaat niet anders met het Ti-pakket.
                      onze 166 is de bovenkant van het dash ook zwart en de onderkant dan grijs samen met grijze lederen zetels

Maar het TI-pack is ook wel lekker met die 18-duimers eronder
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Zo ziet het er tans toch bij ons uit :

No offence, maar ... verschrikkelijk.

Rood met beige met zwart met alu.

Dan moet ge wel gene drugs meer kopen, ge zijt high van dat interieur alleen al.

Ik heb nog maar één knap Brera-interieur gezien, en dat was dat met 't zwarte interieur met bruin lederen bekleding van 't salon van Genève. Alfa Romeo "Individual", zoiets. 'k Heb er massa's foto's van getrokken en hier op 't forum geplaatst. Zoek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Dan moet ge wel gene drugs meer kopen, ge zijt high van dat interieur alleen al.
                          Zoek!
                          Das goed toch? Kzal es zoeken. Welk topic en hoelang geleden heb je die gepost?
                          Last edited by ; 31/08/2007, 18:09.

Comment

• Kheb et via google gezocht, dit is het?

Comment

• Euhm, nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Euhm, nee.
                                Kvind nix anders.

Comment

• Momentje.

Comment

• MY08 (Of toch de vernieuwde CGT) staat in de Bentley-configurator (www.bentleyconfigurator.com)
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ja, en ook de Speed. Begin deze week was de Bentley CC down, je kon er niet op. Sinds gisteren staat 'ie weer online. Buiten de CGT Speed zie ik niet veel verschillen, eigenlijk.

Comment

• PORSCHE GT2 in de Duitse CC !!!!!!!!!!!!

(thx timo )

Edith zegt dat ook die Cayman Porsche Design Edition in de CC zit.
                                        Last edited by ; 12/09/2007, 20:37.

Comment

• Ah FOK ge kundem ni in 't cobaltblauw krijgen!!!!

Comment

Working...
                                          X