Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
    Photoshop, via de CC gaat het allesinds niet, je kan ze in koetswerkkleur nemen als optie maar dat verschijnt niet
    Dat dacht ik al ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het interieur van de Porsche Turbo is blijkbaar niet aan te passen op de CC...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
        Het interieur van de Porsche Turbo is blijkbaar niet aan te passen op de CC...
        Toch wel, kijk maar naar m'n bovenstaande versie...

Allez, deze hier dus ...

Dit is vérre van standaard.

Comment

• mja hier loopt em ook vast als'k interieur kleur wil veranderen

gTa heeft de CC kapot gekregen, ja !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
            mja hier loopt em ook vast als'k interieur kleur wil veranderen

gTa heeft de CC kapot gekregen, ja !
            *rofl* Aaai nooow nothingue !!

En zeggen dat ik net het volgende ging typen (www.porsche.de staat zelfs al open in 'n ander venstertje) :

Bon, ik heb dus nog nooit een 997 Carrera (S) weten te confituren waarvan ik achteraf een *klik* had dat 't interieur me compleet aanstond. Bij de 996 des te meer, maar bij de 997 niet *grrr* Daar nu 'es metéén werk van maken zie.

Niet dus ? Effe testen.

Comment

• Bij mij werkt 'ie perfect. *fluit*

Comment

• Alright. Inzake 't uiterlijk ben ik er bijna volledig uit.

Zo zou 'ie er uitzien, denk ik. Atlasgrijs metallic, 19" Carrera S velgen, velgsterren in koetswerkkleur, 20mm verlaagd.

Yep, je moet in de CC "bazaltzwart" nemen als je de kleur "atlasgrijs" een béétje natuurgetrouw wil weergegeven zien. En als je "atlasgrijs" kiest, krijg je een kleur te zien die dichter bij "sealgrijs" aansluit dan bij atlasgrijs...

Bovenstaande kleur lijkt dan ook véél beter op het echte atlasgrijs dan dat het op bazaltzwart lijkt. De vier grijstinten (misschien enkel zilver niet) zien er in de CC dus ietsje te licht uit.

Comment

• Ik heb nog eens een impressie gemaakt voor mezelf van de MINI.

Alhoewel ik nog andere gedachten ermee heb. Zou ik deze wel zien zitten.

Comment

• edit: Spijtig dat er geen zwarte hemelbekleding in de optielijst staat...
                    Last edited by Sega; 16/06/2005, 03:15.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Alright. Inzake 't uiterlijk ben ik er bijna volledig uit.

Zo zou 'ie er uitzien, denk ik. Atlasgrijs metallic, 19" Carrera S velgen, velgsterren in koetswerkkleur, 20mm verlaagd.

Yep, je moet in de CC "bazaltzwart" nemen als je de kleur "atlasgrijs" een béétje natuurgetrouw wil weergegeven zien. En als je "atlasgrijs" kiest, krijg je een kleur te zien die dichter bij "sealgrijs" aansluit dan bij atlasgrijs...

Bovenstaande kleur lijkt dan ook véél beter op het echte atlasgrijs dan dat het op bazaltzwart lijkt. De vier grijstinten (misschien enkel zilver niet) zien er in de CC dus ietsje te licht uit.

Zie je, jij doet het wéér hè ! Hoe krijg je die velgsterren meegelakt ??? 't Volstaat toch niet om die optie aan te vinken ?
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Alright. Inzake 't uiterlijk ben ik er bijna volledig uit.

Echt knap!

Comment

• Prachtig in het rood

Comment

• knappe 5

Comment

• MINI cooper S cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                  Prachtig in het rood
                                  Idd ! Klassevol.

Eén ding wel ... dat zwarte stof-leder is affreus ... in zo'n rode kar moet je een beige of een donkerrood interieurtje nemen.

Comment

Idd ! Klassevol.

Eén ding wel ... dat zwarte stof-leder is affreus ... in zo'n rode kar moet je een beige of een donkerrood interieurtje nemen.
                                    Stof in een BMW 6 cabrio. Kan echt niet vind ik.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                      Stof in een BMW 6 cabrio. Kan echt niet vind ik.
                                      onaanvaardbaar.

Comment

• Mijn droom,

BMW 535d Touring

Exterieur;

- Blue Onyx metallic (invidual)
                                        - Dakdragerssysteem
                                        - Xenon
                                        - PDC
                                        - Zonder monogram
                                        - 20" BBS LM (als ze die al maken voor de 5)
                                        - etc ...

Interieur;

- Leder Merino Champagner (invidual)
                                        - M sportpakket (Met M5 voorbumper )
                                        - Interieurlijsten Nussbaum Amarone (invidual)
                                        - Bekerhouders voor en achteraan
                                        - Nav Pro + TV-functie
                                        - Head up display
                                        - Panoramisch schuifdak
                                        - 6 cd wisselaar
                                        - etc ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                                          20" BBS LM (als ze die al maken voor de 5)
                                          Nope, enkel 19". De BBS LM 20" zijn tot nu toe enkel met steek 5x112 te krijgen.

Comment

Working...
                                          X