Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcOorspronkelijk geplaatst door Black MambaBTW, is er nergens een Mercedes CC die fatsoenlijk werkt ???
Bij MB Belgie is er geen en bij de Duitse CC zijn de fotokes zo klein dat ik ze bekan nie zie
Kan iemand me een link geven naar een defige cc voor vw en audi?
je gaat naar deze site, kiest het model en klikt op Konfigurator
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcOorspronkelijk geplaatst door Black MambaBTW, is er nergens een Mercedes CC die fatsoenlijk werkt ???
Bij MB Belgie is er geen en bij de Duitse CC zijn de fotokes zo klein dat ik ze bekan nie zie
Kan iemand me een link geven naar een defige cc voor vw en audi?
==> modelle > konfigurator
AUDI
==> op het midden van de pagina
Ge moet wel e beetje duits kennen, ofwel afgaan op de hoogste bedragen
[ "Mini Cooper" was me voor ]
Comment
-
Hierse, zo standaard als wat (allez, toch geen Audi Exclusive) :
Klassiek en toch sportief. Goodwoodgroen metallic, leder zilvergrijs, donkergrijs houtfineer. Behoud van alle geborstelde metaal langs buiten (spiegels, dakrails, ...) en behoud van de S4-eigen velgen (de andere velgen kunnen ook op de niet-S4-modellen genomen worden).
Yummie.
Al moet het gezegd dat ik nog liever bij Exclusive zou aankloppen om de zetels en de deurpanelen in een soort cognac- of tabakskleurig leder te steken.
Comment
-
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XAD*Ap4eS8hIuowCPVuyGX4HL*vCGpGp10gQa0kthb5el3s4m 3MPPoUKnfm9g!NBsr5vxfWkGARjhHUpSyfiORD6ERdLYRu9kEj RtUb!1JQ*9Py8TZ6x6V*wBUyMvO6qa4SsLWZc5pM/Touareg%20exterieur.bmp?dc=4675486767005643998[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XAAQA5gedcZIuowCPVuyGVU*V4XwpIjsc*Ch7XJTPK0uk*dsL ka!HZdqUq13s0qu9T0D2Rl4yWfbqtVlxLGukPQdfXqhWmGIaeB DCKhULpATtMXXdQ8bo2jwXHpuzjW8okKsGLf*dco/Touareg%20interieur.bmp?dc=4675486767009896016[/img]
Zo mogen ze hem voor mijn deur zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcOorspronkelijk geplaatst door CedrickAls het iets meer mag zijn
Full option met alles wat je maar kan denken + een aantal VW Individual opties e.d.
Kostrpijs: Iemand 147 490 euro teveel??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvcOorspronkelijk geplaatst door CedrickAls het iets meer mag zijn
Full option met alles wat je maar kan denken + een aantal VW Individual opties e.d.
Kostrpijs: Iemand 147 490 euro teveel??
Comment
-
Voila, hier de goede post
Dus, de 6.0 W12, full option, alles wat je maar denken kan, en heb er van de eerste keer een Volkswagen Individual interieur ingestopt
Kostrpijs (hij is opgeslaan): 150 000 euro. Iemand??
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHierse, zo standaard als wat (allez, toch geen Audi Exclusive) :
Klassiek en toch sportief. Goodwoodgroen metallic, leder zilvergrijs, donkergrijs houtfineer. Behoud van alle geborstelde metaal langs buiten (spiegels, dakrails, ...) en behoud van de S4-eigen velgen (de andere velgen kunnen ook op de niet-S4-modellen genomen worden).
Yummie.
Al moet het gezegd dat ik nog liever bij Exclusive zou aankloppen om de zetels en de deurpanelen in een soort cognac- of tabakskleurig leder te steken.
het interieur is op deze manier ontzettend sfeervol. het hout zorgt net voor dat stukje warmte.
als exterieurkleur zou ik nu echter voor nogaro blauw gaan,
echt een (modern) klassieke audi sportavant-kleur.
Comment
Comment