Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er hier nog eentje staan van een paar maand geleden ook nog (ik veronderstel vorige examenperiode ofzo ) Toen was ik voor meer "natuurkleuren" gegaan, maar volgens mij wordt je dat te snel beu...
Het probleem bij die Bentley's is dat je zoveel keuze hebt, maar toch altijd naar iets klassieks gaat terugdeinzen...
Ik vind wel dat ze grotere velgen mogen voorzien.
21" ofzo, ipv 19
Ik zal er eens ff eentje gaan configureren die heel on-bentley gaat zijn, eerder SLK-achtig qua kleurstelling
Ik heb er hier nog eentje staan van een paar maand geleden ook nog (ik veronderstel vorige examenperiode ofzo ) Toen was ik voor meer "natuurkleuren" gegaan, maar volgens mij wordt je dat te snel beu...
Het probleem bij die Bentley's is dat je zoveel keuze hebt, maar toch altijd naar iets klassieks gaat terugdeinzen...
21" ofzo, ipv 19
Ik zal er eens ff eentje gaan configureren die heel on-bentley gaat zijn, eerder SLK-achtig qua kleurstelling
Deze is echt nog cava, ma ik zou em zoals jij em eerst had gemaakt willen, moest ik ooit zoveel geld hebben.
Alhouwel ik dan nog nie weet of ik dan ne bentley zou kope.
21" ofzo, ipv 19
Comment