Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat rijgedrag betreft, is de Cayman S beter dan een 911, zo blijkt uit tests. Nóg meer sportwagen.
Aanvankelijk vond ik 'm niet mooi (en nu nog altijd niet schuin van achter bekeken ... z'n kont en z'n achterlichten zijn te braaf), maar this car grows on me !
Als ik een 997 Carrera 4S configureer (nou ja, die valt nog niet te configureren op porsche.de maar bon) en 'm ook zo supervet aankleed, zit ik over de € 150.000 ... toch nog best een serieus verschil.
Bon, we gaan dan voor een witte Boxster met stoffen zeteltjes ("Krijg ik dan € 2.000 terug alstublieft, Porsche ?") en stalen 15". Er hangt tenminste Porsche op, weetjewel.
Nu dat er een speciale actie is voor de X5 een configuratie van mijn droomwagen.
Dus een zwarten met die gratis option line en navi prof.Alu velgen styling 131,Leder Dakota Schwarz,Automatische dimmende binnen- en buitenspiegel,Hemelbekleding in anthrazit,Verwarmde zetels en Zonnewerende ramen achter
Knappe m3 japy, ik heb mijne droom m3 ook es samengesteld:
Oties:
-imolarood
-imolarood leder
-competion paket
-interieurlijsten titan shadow
-hoogglans shadow line
-Radio bmw professional
-xenon koplampen
-M achterspoiler
Knappe m3 japy, ik heb mijne droom m3 ook es samengesteld:
Oties:
-imolarood
-imolarood leder
-competion paket
-interieurlijsten titan shadow
-hoogglans shadow line
-Radio bmw professional
-xenon koplampen
-M achterspoiler
Mja, zodra je een BMW een beetje gaat voorzien van opties mag je zeer diep in je buidel tasten.
Ik vind het een beetje spijtig, zeg nu zelf € 50.000,00 voor "maar" een 320d Touring is gewoon belachelijk.
Het wordt allemaal veel te duur maar de lonen stijgen niet mee
Comment