Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat moet ik me er bij voorstellen ??? Lichtblauw of donker (tegen het zwart aan)
bij wat?
Het koetswerkkleur of de kap.
Het koetswerkkleurtje is exact zoals op de foto. Beetje racingblauw vindt ik persoonlijk. Niet flets maar flashy (dus eerder donkerder dan mat)
Van de kap weet ik niet natuurlijk.
Maar weet wel dat de vroegere blauwe kappen donkerblauw zijn en vrees dat die niet echt gaan passen bij dat flashy blauw van de carroserie. dan liever zwart. Bij een groene zou ik groen opteren, omdat die donkerder zijn. (of beige ) maar bij een blekere kleur? Liever zwart dan
Gewoon knap vind ik echt de moeite.Die cc trekt op niet veel zo te zien.
Maar ben zeker dat je de kleuren eens bij de dealer gaat bekijken dat ze dik in orde zullen zijn
Gewoon knap vind ik echt de moeite.Die cc trekt op niet veel zo te zien.
Maar ben zeker dat je de kleuren eens bij de dealer gaat bekijken dat ze dik in orde zullen zijn
ik denk niet da ze bij nen dealer nen S4 cabrio in sprintblauw in stock gaan staan hebben
Mijn S4 Cabrio zou in 't donkergroen zijn, met 'n donkergroene kap, en binnenin een Exclusive lederkleurtje à la amaretto. Met de standaard carbon-interieurlijstjes.
Mijn S4 Cabrio zou in 't donkergroen zijn, met 'n donkergroene kap, en binnenin een Exclusive lederkleurtje à la amaretto. Met de standaard carbon-interieurlijstjes.
Het enige jammere aan een zilveren A4 Cabrio, is 't feit dat die schitterende geborsteld aluminium voorruitlijsten niet meer opvallen. En bij de S4 Cabrio nog meer : ook die spiegels in hetzelfde materiaal "zie" je dan eigenlijk niet meer.
Mag wel, vind ik.
Maar zilver is inderdaad een knappe kleur. Moet je alleen combineren met 'n leuk interieurkleurtje. Ik stel voor : rood leder, en een rode kap.
Het enige jammere aan een zilveren A4 Cabrio, is 't feit dat die schitterende geborsteld aluminium voorruitlijsten niet meer opvallen. En bij de S4 Cabrio nog meer : ook die spiegels in hetzelfde materiaal "zie" je dan eigenlijk niet meer.
Mag wel, vind ik.
Maar zilver is inderdaad een knappe kleur. Moet je alleen combineren met 'n leuk interieurkleurtje. Ik stel voor : rood leder, en een rode kap.
die bloody carconfig kent maar 2 interieurkleuren, da zwart met de wit biezeke en grijs
Comment