Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit dezelfde kleur !
    http://video.google.com/videoplay?do...938&q=audi+rs4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
      Wat moet ik me er bij voorstellen ??? Lichtblauw of donker (tegen het zwart aan)
      bij wat?
      Het koetswerkkleur of de kap.
      Het koetswerkkleurtje is exact zoals op de foto. Beetje racingblauw vindt ik persoonlijk. Niet flets maar flashy (dus eerder donkerder dan mat)
      Van de kap weet ik niet natuurlijk.
      Maar weet wel dat de vroegere blauwe kappen donkerblauw zijn en vrees dat die niet echt gaan passen bij dat flashy blauw van de carroserie. dan liever zwart. Bij een groene zou ik groen opteren, omdat die donkerder zijn. (of beige ) maar bij een blekere kleur? Liever zwart dan

Comment

yep, das sprintblauw

Comment

• dit is met een donkerblauwe kap

Comment

• en dan nog eens zwart leder, met wit randje?
            neen merci.

twordt een beetje cakafonie zo

Comment

• [quote=tuscani]bij wat?
              Het koetswerkkleur of de kap.

De kap

Comment

• de cabrio bolt nog niet rond dacht ik.
                dus beats me
                vroeger waren ze redelijk donker.

zoals op de foto van tom hierboven dus.
                Niet mijn smaak

Comment

• dit was de vorige in sprintblauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                    dit was de vorige in sprintblauw

Gewoon knap vind ik echt de moeite.Die cc trekt op niet veel zo te zien.
                    Maar ben zeker dat je de kleuren eens bij de dealer gaat bekijken dat ze dik in orde zullen zijn

Comment

Gewoon knap vind ik echt de moeite.Die cc trekt op niet veel zo te zien.
                      Maar ben zeker dat je de kleuren eens bij de dealer gaat bekijken dat ze dik in orde zullen zijn

ik denk niet da ze bij nen dealer nen S4 cabrio in sprintblauw in stock gaan staan hebben

Comment

• Ik weet 't niet, maar dat sprintblauw vind ik enkel knap bij érg sportieve Audi's. De RS'jes dus.

Op 'n cabrio, ieuw.

Mijn S4 Cabrio zou in 't donkergroen zijn, met 'n donkergroene kap, en binnenin een Exclusive lederkleurtje à la amaretto. Met de standaard carbon-interieurlijstjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Ik weet 't niet, maar dat sprintblauw vind ik enkel knap bij érg sportieve Audi's. De RS'jes dus.

Op 'n cabrio, ieuw.

Mijn S4 Cabrio zou in 't donkergroen zijn, met 'n donkergroene kap, en binnenin een Exclusive lederkleurtje à la amaretto. Met de standaard carbon-interieurlijstjes.

bwa, ik vind het wel iets hebben

Comment

• Als je de kleuren IRL wil zien denk ik dat ge het best naar Dieteren Center gaat .. die hebben normaal alle mogelijke kleuren bij hen staan.

Comment

• eigenlijk vind ik ne zilvere ook wel knap

kwestie van nog minder op te vallen met de bom

Comment

• Het enige jammere aan een zilveren A4 Cabrio, is 't feit dat die schitterende geborsteld aluminium voorruitlijsten niet meer opvallen. En bij de S4 Cabrio nog meer : ook die spiegels in hetzelfde materiaal "zie" je dan eigenlijk niet meer.

Mag wel, vind ik.

Maar zilver is inderdaad een knappe kleur. Moet je alleen combineren met 'n leuk interieurkleurtje. Ik stel voor : rood leder, en een rode kap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Het enige jammere aan een zilveren A4 Cabrio, is 't feit dat die schitterende geborsteld aluminium voorruitlijsten niet meer opvallen. En bij de S4 Cabrio nog meer : ook die spiegels in hetzelfde materiaal "zie" je dan eigenlijk niet meer.

Mag wel, vind ik.

Maar zilver is inderdaad een knappe kleur. Moet je alleen combineren met 'n leuk interieurkleurtje. Ik stel voor : rood leder, en een rode kap.

die bloody carconfig kent maar 2 interieurkleuren, da zwart met de wit biezeke en grijs

Comment

• Ja, 'k weet 't. De Exclusive interieurtjes worden niet weergegeven.

Shop jezelf anders het donkerrode interieur van een gewone A4 Cabrio in een zilvergrijze S4 Cabrio met rode kap ?

Comment

• ja, met de rooie kap heeft het zeker iets

Comment

• Tsjik vooral z'n kont, dan. Knap, dat rood van de kap en dat rood van de achterlichten. Past mooi samen.

Comment

• Eén dingie wel : zo klote dat je van die oranje pinkertjes vooraan niet af kan.

Comment

Working...
                                          X