Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En om het vrouwke ook tevreden te stellen heb ik haar ook maar een cabrio gemaakt, een Azure

Comment

• De R met het interieur van de Azure (indien mogelijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
        De R met het interieur van de Azure (indien mogelijk)
        www.bentleyconfigurator.com

Alles kan
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• op de configurator van www.jaguar.co.uk zou ik de nieuwe XK samenstellen in british racing green en een beige bekleding en natuurlijk de 4.2 V8

Comment

• Dat bracht me op een idee

Nieuwe Jaguar XK in Jaguar Racing Green (vind ik mooier dan de British) met Warm Charcoal interieur met aluminiumafwerking.

Voor de rest nog Senta 20" alloy wheels, Luxury Sport Seats, Heated frontscreen en Jaguar Premium suround sound.

Totaalprijs: 65735 £
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
              Dat bracht me op een idee

Nieuwe Jaguar XK in Jaguar Racing Green (vind ik mooier dan de British) met Warm Charcoal interieur met aluminiumafwerking.

Voor de rest nog Senta 20" alloy wheels, Luxury Sport Seats, Heated frontscreen en Jaguar Premium suround sound.

Totaalprijs: 65735 £
              Of een goede €95.000. Dat valt nog mee in vergelijk met zijn concurrenten en voorganger.

Comment

• Die Bentley car-configurator is echt super! Kan je je wel even mee bezighouden!

Comment

• MK5 GTI, khad em duurder verwacht

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• mijn droom 650i heeft welgeteld 4 betaalde opties:
                    schuifdak
                    M sportstuur
                    sportzetels
                    alu velgen styling 121 (enorm knap op een 6)

ik mis wel de alu inleg die staat niet bij de opties
                    buiten kleur is gewoon zwart, dacota chateau leder (dat bordeaux)
                    een dikke 80000€, als ik de 630i neem zal dat rond de 70000€ zijn
                    en dan mis ik nog enkele opties die op de 650i wel zitten.
                    raar dat de 630i wel alu inleg heeft :S

Comment

• Drop dat schuifdak en kies shadowline hoogglans !
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• NineEleven is geen moeilijk man, ik zou niet echt tevreden zijn met die weinige opties. zeker als we over een 6 serie spreken.

Comment

• Ja, geen navigatie?...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                            Ja, geen navigatie?...
                            Sommige mensen kunnen nu eenmaal kaartlezen, mijn vader zou bijvoorbeeld nooit navigatie in een wagen nemen de kostprijs weegt niet op tegen de keren dat hij dit in zijn privewagen zou gebruiken.

Voor zijn werk heeft hij een draagbaar GPS systeem gekocht en dat heeft hij eigenlijk niet nodig, hij vind vlot zijn weg in België en omstreken maar het is altijd handig en vooral s'nachts wanneer hij 85% van de tijd op de baan moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Sommige mensen kunnen nu eenmaal kaartlezen, mijn vader zou bijvoorbeeld nooit navigatie in een wagen nemen de kostprijs weegt niet op tegen de keren dat hij dit in zijn privewagen zou gebruiken.

Voor zijn werk heeft hij een draagbaar GPS systeem gekocht en dat heeft hij eigenlijk niet nodig, hij vind vlot zijn weg in België en omstreken maar het is altijd handig en vooral s'nachts wanneer hij 85% van de tijd op de baan moet.
                              Ja, idd. Is mss voor sommige mensen overbodig. Maar voor mij zou het er toch wel in moeten! En dat heeft nix te maken met geen kaart te kunnen lezen! Het is gewoon niet echt handig als je daar met je kaart moet beginnen foefelen tijdens het rijden...

Comment

• Een gps uit de macro van nog geen €300 brengt u ook waar ge moet zijn hoor, dus ik zou zelf ook nooit navigatie kopen bij een nieuwe wagen. Alweer een berg geld uitgespaard.
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Full full option V70 R.

Model: Volvo V70
                                  Motor: R (300 pk) 55.700,00 EUR
                                  Transmissie: Geartronic 6-traps automaat (AWD) 2.180,00 EUR
                                  Sales version: R 0,00 EUR

Totaalprijs: 74.410,00 EUR

Kleur:
                                  455 Titanium pearl
                                  900,00 EUR

Interieur:
                                  A675 Atacama Natural leather
                                  2.400,00 EUR

Velgen:
                                  Lichtmetalen velgen Pegasus 18" met 235/40 R18 banden
                                  1.250,00 EUR

Opties:
                                  Te veel om op te noemen

Comment

• € 75.000 voor een break, die in automaat-versie ongelofelijk hard teleurstelt qua prestaties...

Ik reed de manuele bak ooit, en die vond ik érg leuk. Maar om te zeggen dat er 300 pk in zit ? Tomski reed ooit de automatic, en 'ie vond die auto ronduit slecht rijden, en véél te weinig power hebben.
                                    Trouwens, op verschillende fora lees je geregeld dat de R-eigenaren niet echt tevreden zijn met de prestaties van hun auto, en Volvo zou blijkbaar ook problemen hebben (gehad ?) met de betrouwbaarheid van de krachtbron. Of dat de reden voor 't volgende is, is onzeker, maar 't is in ieder geval zo dat een hoog percentage R's hun 300 aangekondigde pk's niet hebben af fabriek, eerder 275 à 280.

't Is maar dat je 't weet.

Comment

• Is het normaal dat ik geen Bentley kan cofigureren?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ligt dat nie aan Java?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Is het normaal dat ik geen Bentley kan cofigureren?
                                          Internet explorer nodig wss...

Comment

Working...
                                          X