Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zal ook maar es een 320d configureren met een realistische visie(nie overdreven veel opties enkel wat ik nodig acht)

opties:
    -xenon
    -mysticblauw
    -hoogglans shodowline
    -styling 162
    -wegval kenteken
    -interieur lijsten aluminium
    -hoogglans shadowline
    -Radio bmw professional
    -6 cd wisler

komt op zo'n 40 000 eur(duitsland)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
      Zo geile zetels in die M3! Maken ze die nog?
      Zitten toch in elke M3?
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
        Mja, zodra je een BMW een beetje gaat voorzien van opties mag je zeer diep in je buidel tasten.

Ik vind het een beetje spijtig, zeg nu zelf € 50.000,00 voor "maar" een 320d Touring is gewoon belachelijk.
        Het wordt allemaal veel te duur maar de lonen stijgen niet mee
        Ja maar ja, heb je gezien welke opties er allemaal tussen zitten... 50.000€ geven aan een 320d zou ik echt belachelijk vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
          Ja maar ja, heb je gezien welke opties er allemaal tussen zitten... 50.000€ geven aan een 320d zou ik echt belachelijk vinden.
          Jup heb ik gezien, voor die prijs heb ik een 325i Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
            Jup heb ik gezien, voor die prijs heb ik een 325i Touring
            Voor 50.000€ heb je zelfs een 330d Touring met sportpack,leder en navigatie.

Comment

• Het is gewoon een feit dat de E90 een beetje overpriced is. Ok, hier wordt dat misschien net iets te veel benadrukt, maar ik was ook maar een beetje aan het uitproberen en zien wat ik wel leuk en/of handig vond, en plots verscheen daar die prijs van +50000 euro. Hoewel, ik weet niet of dit zo onrealistisch is. De 320d van een vriend waar ik mee ben meegereden was ook wel van al deze opties voorzien (zonder M-packet maar dan wel parkeerhulp, multifunctioneel stuurwiel etc.). Ze konden ook voor de 525d gaan, maar dan met een hoop minder opties, maar hebben luxe boven die extra ruimte (de 3 is groot genoeg, misschien net iets te weinig hoofdruimte achterin) en prestige gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
                Toch ene op het forum hier met smaak
                Wie koopt er nu een rode BMW??

1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• zoals ik al eens postte; de ene verkiest een zwaardere motor in plaats van meer opties en omgekeerd. Persoonlijk zou ik voor de krachtigere motor en of hoger model gaan dan een heleboel opties.

Comment

• Tja, een man van eind de 50 die minder geeft om sportiviteit dan om luxe, en al blij genoeg is met de manier waarop de 320d vooruit gaat mss .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                      Zitten toch in elke M3?
                      Niet in de cabrio's.

Comment

• De Porsche CC op porsche.de is wééral 'es geupdatet.

En wederom zo verdomde schitterend gedaan ... hoed af. Porsche blijft met ruime voorsprong de meest knappe CC hebben van alle merken die ik ken ... en op die manier weten ze ook bij zij die niét de portefeuille hebben om 'n Porsche te kopen, de liefde voor het merk groot te houden. Schitterend werk ...

De nieuwste modellen (Carrera 4 en Carrera 4S, als coupé en cabrio) zitten er nou ook in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Niet in de cabrio's.
                          Ach jij weer
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            De Porsche CC op porsche.de is wééral 'es geupdatet.

En wederom zo verdomde schitterend gedaan ... hoed af. Porsche blijft met ruime voorsprong de meest knappe CC hebben van alle merken die ik ken ... en op die manier weten ze ook bij zij die niét de portefeuille hebben om 'n Porsche te kopen, de liefde voor het merk groot te houden. Schitterend werk ...

De nieuwste modellen (Carrera 4 en Carrera 4S, als coupé en cabrio) zitten er nou ook in.
                            Maar waarom niet op de Belgische site?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Deze Foto's zaten vandaag in mijn mailbox. Blijkbaar heeft een kennis deze besteld om zijn DB7 te vervangen...
                              Cayenne Turbo 500pk
                              Fully loaded (maar dan naart schijnt ook alles erop wat erop kan zitten)
                              Als hij geleverd is zal ik wel eens een fotoshoot proberen houden, hoewel die mensen dat niet graag hebben...

Comment

• leuk Z4'tje
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• lekkere x5

1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Stond er niet een gelijkaardige Cayenne Turbo in Frankfurt?

Soit, pracht Cayenne. En met alle opties komt 'ie tegen de 135k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                      Stond er niet een gelijkaardige Cayenne Turbo in Frankfurt?

Soit, pracht Cayenne. En met alle opties komt 'ie tegen de 135k.
                                      Kan zijn, komt naast een X5 4.4 en een AM DB9 te staan spijtig dat ie het lelijke eendje is

Comment

• Ik heb mij ook eens beziggehouden met de configurator op porshce.de. Resultaat:

911 Carrera 4S Coupé Tiptronic S
                                        Totaalprijs: 124 091,04 EUR *slik*

Last edited by '0DAVID0'; 19/12/2005, 10:09.
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Tiptronic in een 997 CS ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X