Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperHet was al lang geleden, dus ik heb me nog eens laten gaan.
BMW 760Li:
Al zou dat radiatorrooster ook in het chroom mogen.Ik had ze wel aangeduid maar ik betwijfelde of ze er wel echt waren. Ik vind het in ieder geval vrij onduidelijk...
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door Black Mamba@Verhulstjaah : ik heb van de week een 118d gecarconfigured met exact dezelfde kleurencombinatie en velgen.
Alleen ben ik er nog niet uit of dat blauw wel gaat met die interieurkleur
Moest het een cabrio zijn, dan vind ik dat je daar heel goed moet kijken over een passende combinatie binnen en buitenkant, maar voor deze auto?
Als je een auto die langs de straat staat bekijkt, sta je op een bepaalde afstand om de buitenkant te bewonderen. Maar van die afstand zie je door de reflectie de interieurkleur toch niet goed.
Anderzijds, als je dicht staat te kijken om het intrieur te bewonderen, kijk je niet naar de buitenkant.
Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door Black Mamba@Verhulstjaah : ik heb van de week een 118d gecarconfigured met exact dezelfde kleurencombinatie en velgen.
Moest het een cabrio zijn, dan vind ik dat je daar heel goed moet kijken over een passende combinatie binnen en buitenkant, maar voor deze auto?
Als je een auto die langs de straat staat bekijkt, sta je op een bepaalde afstand om de buitenkant te bewonderen. Maar van die afstand zie je door de reflectie de interieurkleur toch niet goed.
Anderzijds, als je dicht staat te kijken om het intrieur te bewonderen, kijk je niet naar de buitenkant.
Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door Black Mamba@Verhulstjaah : ik heb van de week een 118d gecarconfigured met exact dezelfde kleurencombinatie en velgen.
Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperHet was al lang geleden, dus ik heb me nog eens laten gaan.
BMW 760Li:
Al zou dat radiatorrooster ook in het chroom mogen.Ik had ze wel aangeduid maar ik betwijfelde of ze er wel echt waren. Ik vind het in ieder geval vrij onduidelijk...
Bedankt!
... ik snap langs geen kanten waar je 't over hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black MambaOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaahOorspronkelijk geplaatst door Black Mamba@Verhulstjaah : ik heb van de week een 118d gecarconfigured met exact dezelfde kleurencombinatie en velgen.
Snap je wat ik bedoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperHet was al lang geleden, dus ik heb me nog eens laten gaan.
BMW 760Li:
Bedankt!
... ik snap langs geen kanten waar je 't over hebt.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
This is my dream...
Wel geen carconfigurator, sinds dit niet bestaat bij ALPINA. Maar de combinatie van kleuren is echt wel super! Buitenkleur is ALPINA-blau met interieur in lavalina leder én bijna (denk ik) alle opties.
Kortom, ge moogt mij den dezen wel geven!
Deze wagen stond trouwens op de IAA van vorig jaar; dacht ik...
Comment
-
Wist je dat je voor de prijs van zo'n Lavalina-lederen interieur een MINI Cooper kan kopen ?
Nou ja, misschien niet meteen bij de E46 (full Lavalina-leder kost afhankelijk van de kleurencombinatie, uitvoering en afwerkingsdetails tussen de € 8.000 en € 13.000), maar wel bij de grotere modellen.
Wel het meest schitterende leder dat ik ooit heb gevoeld.
Comment
-
Overigens, doe mij dan maar zo-eentje :
BMW 330i touring
- SMG
- M Sport Pack
- Individual groen metallic (weet niet onmiddellijk welk)
- Individual volleder (bruine of bruinrode tint)
- interieurlijsten pianolak zwart
- full option
- Individual Styling 152-velgen (indien mogelijk 19")
- high-end in- en uitlaattuning (degelijk merk, onopvallend design, magistrale klank)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWist je dat je voor de prijs van zo'n Lavalina-lederen interieur een MINI Cooper kan kopen ?
Nou ja, misschien niet meteen bij de E46 (full Lavalina-leder kost afhankelijk van de kleurencombinatie, uitvoering en afwerkingsdetails tussen de € 8.000 en € 13.000), maar wel bij de grotere modellen.
Je blijft me precies achtervolgen
Nog zo'n interieur van een ALPINA. Uit een B12 5.7.
De 2de eigenaar wilde iets meer ALPINA-er-achtigs (), dus klopte hij weer bij ALPINA aan en vroeg voor een vers interieur.
Combinatie van Lavlina & Alcantara.
Trouwens; deze foto's én deze hiervoor gepost van de (zéér mooie) ALPINA B3S zijn afkomstig van http://www.m5board.com/ !!!!!!!!
**** Edit
Foto's werken blijkbaar maar soms, bij deze dus ook de links
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaWist je dat je voor de prijs van zo'n Lavalina-lederen interieur een MINI Cooper kan kopen ?
Wel het meest schitterende leder dat ik ooit heb gevoeld.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door gTaWist je dat je voor de prijs van zo'n Lavalina-lederen interieur een MINI Cooper kan kopen ?
Nu, laat me de woorden van een auteur in Carros even citeren, bij een test van de Bentley Arnage ('k weet 't niet exact meer, maar 't kwam wel op hetzelfde neer) : "en het leder is simpelweg subliem, er is maar één ledersoort die de perfectie nog dichter benadert, en dat is het Alpina Lavalina-leder."
Het is het meest fijnmazige leder dat ik ooit aanraakte, uiterst soepel, on,gelofelijk zacht, beresterk, A1-kwaliteit (geen énkele onregelmatigheid erin), ... het voelt bijna aan als zo'n superdeluxe zeemvelletje, zo zacht is het.
Allez, 't is makkelijk uit te drukken : neem het BMW Montana-leder, en neem het BMW Nappa-leder. Voel het verschil tussen die twee (héél duidelijk voelbaar, nagenoeg een wereld van verschil). Awel, het verschil tussen het Nappaleder en het Lavalina-leder is nóg groter. Stel je voor.
't Is logisch dat 't zoveel geld kost, want het is de beste ledersoort die verkrijgbaar is ter wereld, in vellen die groot genoeg zijn om een ganse zetelzitting zonder naden te kunnen bekleden, in de ultieme topkwaliteit (megafijne poriën en zonder enige onregelmatigheid), en dan nog eens anderhalf keer zo dik als het "gewone" nappaleder (en dus uiterst sterk).
Go and feel it ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperHet was al lang geleden, dus ik heb me nog eens laten gaan.
BMW 760Li:
Bedankt!
Echt goed gelukt
Comment
-
BMW
X3 3.0d
€ 43.400,00
Automatische versnellingsbak € 2.100,00
Silbergrau € 740,00
Alu velgen styling 114 18" ----
Leder Ambiente schwarz € 1.990,00
Sportpakket € 1.610,00
- Alu velgen styling 114 18"
€ 485,00
- Hemelbekleding in anthrazit
€ 0,00
- Multifunktioneel stuurwiel
€ 0,00
- Shadowline hoogglans
€ 0,00
- Sportophanging
€ 0,00
- Sportstuur
€ 0,00
- Sportzetels vooraan
€ 0,00
- Witte pinklichten
€ 0,00
Adaptieve bochtverlichting € 480,00
Alarminstallatie € 0,00
Boordcomputer € 0,00
CD wisselaar 6 selecties € 480,00
Centrale armsteun vooraan € 0,00
Decoratieve lijsten geborsteld Aluminium € 290,00
Elektronisch gestuurde airconditioning € 640,00
Fluwelen tapijten € 115,00
Gespoten aanbouwdelen € 0,00
Hogedrukreiniging koplampen € 310,00
Mistlampen vooraan € 0,00
Navigatiesysteem Professional € 2.500,00
Park Distance Control € 850,00
Regensensor en lichtsensor € 0,00
Rokerspakket € 0,00
Scheidingsnet € 0,00
Sound system € 620,00
Xenon voor grote en dimlichten € 700,00
Zonder monogram € 0,00
Totaalprijs € 57.310,00
Comment
-
BMW 525d Touring
Saphirswarz
Leder Dakota Amethyst
Alu Velgen styling 124
Zonnewerende ramen achter
Zonder monogram
Xenon voor grote en dimlichten
Verwarmde zetels
Telefoonvoorbereidening
Shadowline hoogglans
Park distance control
Navigatiesysteem Professional
Lichtpakket
Hogedrukreiniging koplampen
Fluwelen tapijten
Elektronisch gestuurde airconditioning met bijkomende functies
Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
Edelhoutafwerking riegel ahom anthrazit hoogglanzend
Dakdragersysteem
CD wisselaar 6 selecties
Business line
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegel
Totaalprijs 51 170,00
de enige volledige Bangle-creatie die ze voor mijn deur mogen zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
BMW 525d Touring
Saphirswarz
Leder Dakota Amethyst
Alu Velgen styling 124
Zonnewerende ramen achter
Zonder monogram
Xenon voor grote en dimlichten
Verwarmde zetels
Telefoonvoorbereidening
Shadowline hoogglans
Park distance control
Navigatiesysteem Professional
Lichtpakket
Hogedrukreiniging koplampen
Fluwelen tapijten
Elektronisch gestuurde airconditioning met bijkomende functies
Elektrochrome binnenspiegel en binnenverlichtingspakket
Edelhoutafwerking riegel ahom anthrazit hoogglanzend
Dakdragersysteem
CD wisselaar 6 selecties
Business line
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegel
Totaalprijs 51 170,00
de enige volledige Bangle-creatie die ze voor mijn deur mogen zetten
alleen moet er nog navi opzitten en heel mss het hout vervangen door alu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW the bestprachtig! zo zou ik em ook willen!
alleen moet er nog navi opzitten en heel mss het hout vervangen door aluAluminium lijsten binnenin vind ik ook wel mooi maar dan wel met een donkere zetelbekleding want als je deze kleur neemt wat ik nu gekozen heb lijkt het mij niet mooi te zijn.
Comment
Comment