Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wou es zien hoeveel een full option -volgens de configurator- 330i sedan zou kosten ... Ik heb daarbij een zo afschuwelijke combo gemaakt, dat ik m toch eens wou tonen Walg maar mee !

Oja, ik kwam aan 61.740€ ... valt nog mee !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• €61.740 voor een 3
      zot..
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Walg maar mee !

Wat is daar walgelijk aan ?

Okay, de CC geeft 't niet goed weer, da's waar. Maar die kleurencombinatie is nagenoeg exáct hoe de Alpina D3 eruit ziet. Hetzelfde leder, ook donker hout, ook 'n niet zo héél donker en erg sportief blauw metallic langs buiten.

En dat schijnt niemand lelijk te vinden ?

Ik vind die combinatie erg knap. Heb ze al IRL gezien (exáct dezelfde) en ik vond 't "wow". Mocht ik carte blanche hebben om 'n '3 te bestellen (zonder bij Individual te mogen shoppen), dan maakte deze veel kans.

Comment

• Ik vind gewoon het geheel niet mooi ... het blauw doet erg estoril aan qua tint (misschien is het in 't echt anders, I wouldn't know) en met houtinleg daarbij, en dat bleke leder ...

Met een alu inleg zou 't stukken mooier zijn, en moest 't blauw wat donkerder zijn, meer azuur van kleur, was het voor mij ook een geslaagde combo
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• BLAUW BEEST:

Gesamtpreis: 73.910,00

had moeite om een geschikte kleur te vinden voor dit beestje racy blauw staat hem erg lekker maar ook in onopvallende kleuren ziet ie er formatastisch uit zoals daytona grau of tiefgrün...

Comment

• Dit is mijn fafo. kleur voor de RS4

Gewoon

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Geen Schalensitze voor jouw? Mja dan kan je wel enkel voor zwart kiezen...

Hij ziet er in ieder geval in elke kleur lekker uit! (behalve dat geel )

Comment

• 'k Was ook wat teleurgesteld over de interieur-combo's toen 'k gisterennacht op de CC zat te snuisteren. Nu ja, dan maar wachten tot Audi Exclusive 'm aankleedt.

En uiteraard moét die RS4 met de kuipzetels (niet de gewone Recaro's).

Comment

• Zo dan

OF?
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Niks van Bert! Dat carbon moet er in blijven
                      Tja smaken en goesting...

Comment

• Vind ik ook : 't standaard carbon en niks anders !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Vind ik ook : 't standaard carbon en niks anders !
                          Carbon, Gilles tweede liefde
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Kan er is iemand op de audisite wat a6 avanten configureren want bij mij marcheert dat spel niet
                            2014 Bmw 118d Estorill //M
                            2000 Bmw 320d
                            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Zo ééntje staat er regelmatig op de parking van een bedrijf in de buurt

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
                                Kan er is iemand op de audisite wat a6 avanten configureren want bij mij marcheert dat spel niet
                                www.audi.de hè drôksken

Comment

• danke mein freund
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• @ dragon:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                      Zo ééntje staat er regelmatig op de parking van een bedrijf in de buurt

Aan de buitenzijde is deze wagen gewoon perfect.

Nu nog Amaretto-bruin lederen sportzetels... en de wagen is af.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        'k Was ook wat teleurgesteld over de interieur-combo's toen 'k gisterennacht op de CC zat te snuisteren. Nu ja, dan maar wachten tot Audi Exclusive 'm aankleedt.

En uiteraard moét die RS4 met de kuipzetels (niet de gewone Recaro's).
                                        gisteren topgear gezien en als je die kuipzeteltjes hebt kan je achteraan niet meer zitten, de rugzijde van die zetels zijn enorm, ik denk dat je nog 5 cm beenruimte hebt, je maakt dus een tweezitter van je RS4 met wat stockeerruimte achterin

moest ik zo eentje kopen dan ga ik toch voor de recaro's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          gisteren topgear gezien en als je die kuipzeteltjes hebt kan je achteraan niet meer zitten, de rugzijde van die zetels zijn enorm, ik denk dat je nog 5 cm beenruimte hebt, je maakt dus een tweezitter van je RS4 met wat stockeerruimte achterin

moest ik zo eentje kopen dan ga ik toch voor de recaro's
                                          Crap! Weer die heruitzending gemist!
                                          Het ging over de RS4 blijkbaar!

Kan ik die aflevering nog ergens zien?

Comment

Working...
                                          X