Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar hoe zo een '1 rijdt. Ik hoor vaak positieve rijeigenschappen, maar heb dat nog nooit kunnen ervaren
Zo een 1 rijdt echt goed! Gisteren prijs gaan vragen van een 120d, testrit gedaan met een 118d omdat er geen 120d vrij was. Gisterenavond dan nog de 120d besteld
- Sparkling Graphite
- Stof Motion/Sensatec Graphit
- Alu velgen styling 141 17"
- Comfort Line
- Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar en verwarmd
- Navigatiesysteem Business
- Elektronisch gestuurde airco
- Neerklapbare hoofdsteunen achteraan
Dit zijn zowat de belangrijkste opties, denk ik. Kan nog wel iets vergeten zijn
Half november is hem klaar, binnekort eens een topic'je aanmaken in "Je Eigen Wagen".
Laat mij kiezen tussen dit en een E90, ik kies de 120d!
Die velgen zijn idd de max, en de kleur van de wagen zou ik ook zo nemen. Zijn dat niet die velgen in combinatie met die kleur die een speciale reeks zijn in de Car Configurator van bmw.be ?
Zo een tjen met leder en open dak zou wel leuk zijn. Als er dan nog budget over is, kunnen we eens zien voor xenons en GPS ...
Thx, ik twijfel alleen nog wat aan de buitenkleur ('k kan nog verandere van kleur tot eind oktober)
In het Driving Center stond er een 1 in het Havana en die vind ik ook wel knap!
Dan zit ik alleen met een probleem voor de binnenbekleding. Dan kan ik eigenlijk enkel gaan voor het beige leder, want de rest past er niet goed bij
Stof tot nadenken...
Hieronder de Havana-kleur (in het echt is de kleur wel mooier!):
Comment