Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Qua verbruik en verzekering (in iets mindere mate) zal dat toch ook een stukje schelen denk ik! Qua herverkoopwaarde heb ik geen idee, omdat ik simpelweg geen gedacht heb van hoe de A5 zich zal 'gedragen' op de tweedehandsmarkt.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Of optie 4

      Interlagosblauw metallic / 18" / Volleder fuchsrood / Carbonlederen inleglijsten





      En dan zijn er nog configuraties die zeer knap zijn...
      Best lelijk.

      Comment


      • Als ik een combo zou kiezen voor de M3 Berline zouden het deze twee zijn:

        SG + zwart volleder interieur + Alu


        Comment



        • Comment


          • Ofwel deze:

            Zwart Uni + Beige leder (niet volleder omdat ik het beige op het dashboard lelijk vind) + Alu


            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Op lange termijn zal de M3 veel duurder zijn! Verbruik, herverkoopwaarde, verzekering,... Niet?
              Nee, het verbruik ligt bij die M3 echt stukken lager dan bij de 3.0tdi van Audi. Af en toe wil jij ook maar posten om te posten he. Jongens.

              Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Qua verbruik en verzekering (in iets mindere mate) zal dat toch ook een stukje schelen denk ik! Qua herverkoopwaarde heb ik geen idee, omdat ik simpelweg geen gedacht heb van hoe de A5 zich zal 'gedragen' op de tweedehandsmarkt.
              En uiteraard zal het rekensommetje wel een groter verschil geven dan 6.000 euro. Maar ik zou het niet over mijn hart krijgen om zo'n dieseltje te kopen als het verschil met een sportwagen 4.2 V8 zo klein is.
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

              Comment



              • Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                  Nee, het verbruik ligt bij die M3 echt stukken lager dan bij de 3.0tdi van Audi. Af en toe wil jij ook maar posten om te posten he. Jongens.
                  Sorry hoor

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Best lelijk.
                    Meen je dat nu?
                    Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

                    Persoonlijk vind ik grijs + zwart een beetje saai, doe mij maar deze combinatie van stradge (wel met 18" voor mij):

                    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten



                    82.260,00 EUR

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                      Zou GIJ echt twijfelen als ge ze naast elkaar ziet staan? Ok, 6.000 euro is veel geld maar het verschil is relatief wel erg klein vind ik. Toch voor hetgeen ge extra krijgt van die M3. Laat even je werk achterwege, dan is die 6.000 euro het toch wel echt waard, of zie ik dat fout???
                      Ik ben geneigd van "ja, toch wel" te antwoorden. Niet persoonlijk bedoeld, hè.

                      Ik KAN m'n werk niet achterwege laten, m'n werk is de reden waarom ik 75% van m'n verplaatsingen per auto doe, en m'n werk is ook de reden waarom ik me een auto kan veroorloven.

                      En de kostprijs van een auto is zoveel meer dan enkel maar de aankoopprijs. Zovelen maken de fout "och 't is nu maar 6.000 EUR verschil", maar rekenen niet tegoei, denken niet verder na dan hun neus lang is. Torenhoge onderhouds- en gebruikskosten, een veel hoger waardeverlies, duurdere tax en verzekering, ...

                      Ja, die M3 is veel leuker om mee te rijden, uiteraard! Maar je betaalt er wel een pak voor ook, uiteindelijk.

                      Ik zou geen A5 3.0 TDI van 76.000 EUR kopen, maar wél eentje van pakweg 60 à 65k EUR. En dat is, alles meegerekend, een véél goedkopere auto dan zo'n M3. En zo'n A5 rijdt ook leuk. Vind ik.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                        En uiteraard zal het rekensommetje wel een groter verschil geven dan 6.000 euro. Maar ik zou het niet over mijn hart krijgen om zo'n dieseltje te kopen als het verschil met een sportwagen 4.2 V8 zo klein is.
                        Ik ook niet, tot ik bedenk hoe ik gedurende 98% van m'n verplaatsingen "maar" kan rijden (traag, veel verkeer, veel korte afstanden binnen bebouwde kom), en tot ik bedenk hoevéél ik rondrijd en wat dat allemaal kost.

                        M'n vorige dieseltank heeft me zo'n 890km ver gebracht ... en voltanken aan de prijzen van vandaag kostte me 74,00 EUR alstublieft. Zo'n prijzen zijn hallucinant!! Voor een 4-pitter dieseltje!!

                        Stel je voor dat ik dan met zo'n (veel leuker rijdende) 4-liter V8 op baan moet. Dan doe ik 380 km met één tank en kost zo'n tank me ongeveer 90 EUR.



                        In jouw geval, als je je auto niet nodig hebt voor je werk (tenzij van en naar het werk), kan ik begrijpen dat je voor de sportwagen op benzine kiest. In mijn beroep is dat regelrecht krankzinnig.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          "Lang geleden" en "BMW E46", die uitspraak klopt niet!
                          Ik ben nog maar 3 jaar ofzo zot van auto's

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Meen je dat nu?
                            Ja jong, veel te clown-achtig voor de M3. Voor pakweg een Ferrari vind ik het wel ok, omdat die sowieso al opvallend is. De bedoeling van die M3 is eerder een sportwagen met understatement.
                            Ik zou die twee kleuren dus nooit combineren, dus ofwel dat blauw met een zwart 'saai' interieur, ofwel een minder opvallende buitenkleur met dat rood vanbinnen.

                            Die van Stradge is ook mooi ja.

                            Comment


                            • Ok, snap ik. En ik rij wel voor mijn werk hoor. 420km per week om precies te zijn. Waarvan 415km autosnelweg. Ik zal dus nooit benzine kopen als werkauto.
                              En inderdaad, als je gaat naar 60.000 euro voor een A5 (en dan nog!), dan is het al meer te begrijpen.
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                Ok, snap ik. En ik rij wel voor mijn werk hoor. 420km per week om precies te zijn. Waarvan 415km autosnelweg. Ik zal dus nooit benzine kopen als werkauto.
                                En inderdaad, als je gaat naar 60.000 euro voor een A5 (en dan nog!), dan is het al meer te begrijpen.
                                60k is veel geld, maar je krijgt er ook veel auto voor terug.

                                Sommigen zullen het misschien verwaand vinden ... maar ik vind 40.000 EUR nieuwprijs voor een hatchback à la BMW '1 of A3, en 50.000 EUR nieuwprijs voor een 2-liter break op diesel à la '3 touring of A4 Avant, of 65.000 EUR nieuwprijs voor een dikke 3-liter diesel coupé à la A5, of 80.000 EUR nieuwprijs voor een dikke luxe-SUV ... eigenlijk helemaal zo uitzonderlijk niet, ja zelfs in zekere zin "normaal".
                                'k Heb het wel over de NIEUWprijs, en ik moet daaraan toevoegen dat ik 'n auto nooit nieuw zou kopen, ik ben (zoals geweten) fervent voorstander van jonge tweedehandsauto's (bij voorkeur zelf bestelde Halbjahreswagen).

                                Zoals 'k al zei: ik ben helemaal niet 't type dat de riem wat zal aantrekken om een groter model te kunnen kopen, neen ik zou veeleer een model kleiner kiezen om die dan wat vollediger uit te kunnen rusten, en toch evenveel uitgeven. Zoals ik nu doe. M'n eendje kost evenveel als een 320d Coupé met M Pack, 19" en ingebouwde GSM. Nou, ik koos voor m'n eendje.

                                Comment


                                • een passend opvolgertje?



                                  Comment


                                  • of beter granaatrood ipv misanorood?


                                    Comment


                                    • 3.0TDI, rood, S-line pakket + exterieurpakket + 20" velgen

                                      Totaal: 52420 euro, zonder btw is dat dus 44000 euro ongeveer, pakt dak nog 10-12000 euro voor de mijne krijg tegen dan... da's te doen hé

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        3.0TDI, rood, S-line pakket + exterieurpakket + 20" velgen

                                        Totaal: 52420 euro, zonder btw is dat dus 44000 euro ongeveer, pakt dak nog 10-12000 euro voor de mijne krijg tegen dan... da's te doen hé
                                        Ik hoop dat je die 10k van mij krijgt!

                                        Je moet er dan wel met kunnen leven dat ik met de mooiere van de 2 rond rij.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Ik hoop dat je die 10k van mij krijgt!

                                          Je moet er dan wel met kunnen leven dat ik met de mooiere van de 2 rond rij.
                                          hahaha

                                          ma soit, de Imolababe zal toch ooit es vervangen moeten worden... en de nieuwe 3 coupé, I'm so verry sorry, maar het interieur is

                                          mijn schoonbroer heeft sinds kort een E93 330i, magnifieke auto, zeker met de kap open, maar dat interieur is zo raaaaar, en aangezien het interieur het onderdeel van je auto is welke je het meeste ziet....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X